abonnement Unibet Coolblue
pi_190216748
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Helaas kom ik er niet bij zijn omdat ik naar waylon moest. Volgend jaar beter
Ik begrijp al dat enthousiasme over Thierry niet. Hij zit gewoon in de zak van de multinationals en het grote geld. Hij stemde tegen het dichtdraaien van de gaskraan in Groningen, tegen een zwarte lijst voor huisjesmelkers, tegen een motie om werken onder het minimumloon aan te pakken en ook wat betreft de slechte omstandigheden van de fietsbezorgers van Deliveroo wilde hij niet ingrijpen.

Het lijkt wel of hij een vijandig beleid voert ten opzichte van de lagere- en middenklasse.
  zondag 1 december 2019 @ 17:01:29 #202
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190216878
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik begrijp al dat enthousiasme over Thierry niet. Hij zit gewoon in de zak van de multinationals en het grote geld. Hij stemde tegen het dichtdraaien van de gaskraan in Groningen, tegen een zwarte lijst voor huisjesmelkers, tegen een motie om werken onder het minimumloon aan te pakken en ook wat betreft de slechte omstandigheden van de fietsbezorgers van Deliveroo wilde hij niet ingrijpen.

Het lijkt wel of hij een vijandig beleid voert ten opzichte van de lagere- en middenklasse.
De diepe zakken van de miljardairs, hun organisatiekracht en moderne wetenschap in de werking van hersenen doet de rest. Manipuleren en hersenspoelen, een vicieuze cirkel van een almaar machtiger wordend groepje met steeds dominanter technologie, gecombineerd met een afwezigheid van privacy.

https://en.wikipedia.org/wiki/Overton_window
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190217076
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik begrijp al dat enthousiasme over Thierry niet. Hij zit gewoon in de zak van de multinationals en het grote geld. Hij stemde tegen het dichtdraaien van de gaskraan in Groningen, tegen een zwarte lijst voor huisjesmelkers, tegen een motie om werken onder het minimumloon aan te pakken en ook wat betreft de slechte omstandigheden van de fietsbezorgers van Deliveroo wilde hij niet ingrijpen.

Het lijkt wel of hij een vijandig beleid voert ten opzichte van de lagere- en middenklasse.
Weltschmerz gaat jou straks uitleggen dat je de plank volledig misslaat en dat de VVD nog veel kutter is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190217131
quote:
9s.gif Op zondag 1 december 2019 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weltschmerz gaat jou straks uitleggen dat je de plank volledig misslaat en dat de VVD nog veel kutter is.
Terwijl FvD in feit een slechte combinatie is van een halfbakken VVD en conservatief SGP.
pi_190217344
wat veel irritante gastejes komen hier
pi_190217385
quote:
9s.gif Op zondag 1 december 2019 17:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weltschmerz gaat jou straks uitleggen dat je de plank volledig misslaat en dat de VVD nog veel kutter is.
Het FvD is economisch vrij schaamteloos rechts ja. Niet zo huichelachtig en achterbaks als de VVD.

Feitelijk betekent de beslissings om de gaskraan dicht te draaien niets anders dan dat de versterkingsoperatie voor Groningen niet doorgaat, zodat Shell en Exxon daarvoor niet heoven dokken. Ook het vergoeden van de schade schiet nog steeds niet op. Het idee dat de aardbevingen nu zouden stoppen is helemaal nergens op gebaseerd.

Het grote geld is dolenthousiast over de massa-immigratie, legaal en illegaal, en de teloorgang van nationale identiteiten en de natiestaat, om voordehandliggende redenen. De VVD, die het grootbedrijf nog even wat miljarden wilde toestoppen met een plan dat ik geen enkel verkiezingsprogramma stond, huichelt al decennia dat ze een streng immigratiebeleid voorstaan. De druk die de massa-immigratie zet op de arbeidsomstandigheden en huurprijzen is zeer welkom, die aanpakken zal ongetwijfeld meer effect hebben dan een zwart lijstje en andere window dressing moties.

Dit is het derde kabinet Rutte. Als de VVD tegen huisjesmelken en onder het minimumloon betalen was, en voor goede arbeidsomstandigheden voor deliveroos, was daar helemaal geen kwestie om een motie over in te dienen.

Maar met de steun van de gezagstrouwe media trapt het volk er telkens maar weer in.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 1 december 2019 @ 17:59:05 #207
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190217631
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:17 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Nog een paar uitglijdende VVD'ers en een paar aanslagen en FvD en PVV mogen de eerste twee plaatsen verdelen.

En zo niet, tsja, dan verdient Nederland het ook niet.
Nederland verdient nu aanslagen???
pi_190217747
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nederland verdient nu aanslagen???
Dat schreef ik niet.
pi_190217773
EvaVlaar twitterde op zondag 01-12-2019 om 09:37:14 Het was een eer te mogen spreken over de gevaren van het moderne feminisme voor 3000 leden op het partijcongres van @fvdemocratie. Een ware vuurdoop, maar wat een fantastische ervaring! Ontzettend leuk om zo velen van u te ontmoeten na afloop. Een onvergetelijke dag. #fvdcongres https://t.co/e0eBIkD7oR reageer retweet
Mooi citaat van Tocqueville over het gelijkmaken van man en vrouw.

Ik vermoed uit; https://www.jstor.org/stable/191462?seq=1

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 18:11:12 ]
pi_190217856
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:37 schreef -Chakotay- het volgende:
Dan ben ik blij dat ik nog steeds een mens van vlees en bloed ben. Ik kijk naar die Iraanse vrouw en alles wat ze zegt spreekt boekdelen.
Ik luister naar haar met de beelden van afgelopen week in het achterhoofd.
Een verrijking volgens Klopkoek, luxebot en consorten. Geen wonder dat ze liever de aandacht op lange frans leggen. Wat een treurnis. En met hulp van deze mensen zou de wereld beter moeten worden.

Imamofpeace twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 06:57:34 Iran: 13-yr-old cries outside prison where her dad is sentenced to death for converting to Christianity."God help me! I haven’t seen my dad in 4 years. Oh god, Let me see him. can't live without him. Don’t kill my dad! Kill me instead...” @LizaRosen101 https://t.co/1RlupFZ9TS reageer retweet


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 18:15:32 ]
  zondag 1 december 2019 @ 18:14:55 #211
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190217872
quote:
15s.gif Op zondag 1 december 2019 18:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik luister naar haar met de beelden van afgelopen week in het achterhoofd.

Imamofpeace twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 06:57:34 Iran: 13-yr-old cries outside prison where her dad is sentenced to death for converting to Christianity."God help me! I haven’t seen my dad in 4 years. Oh god, Let me see him. can't live without him. Don’t kill my dad! Kill me instead...” @:LizaRosen101 https://t.co/1RlupFZ9TS reageer retweet
Een verrijking volgens Klopkoek en consorten.
Wat is volgens Klopkoek en consorten precies een verrijking?
Laffe huichelaar
pi_190217890
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat is volgens Klopkoek en consorten precies een verrijking?
quote:
''De islam is een verrijking voor Europa.''
Klopkoek - vorige week
  zondag 1 december 2019 @ 18:16:45 #213
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190217897
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het FvD is economisch vrij schaamteloos rechts ja. Niet zo huichelachtig en achterbaks als de VVD.

Feitelijk betekent de beslissings om de gaskraan dicht te draaien niets anders dan dat de versterkingsoperatie voor Groningen niet doorgaat, zodat Shell en Exxon daarvoor niet heoven dokken. Ook het vergoeden van de schade schiet nog steeds niet op. Het idee dat de aardbevingen nu zouden stoppen is helemaal nergens op gebaseerd.

Het grote geld is dolenthousiast over de massa-immigratie, legaal en illegaal, en de teloorgang van nationale identiteiten en de natiestaat, om voordehandliggende redenen. De VVD, die het grootbedrijf nog even wat miljarden wilde toestoppen met een plan dat ik geen enkel verkiezingsprogramma stond, huichelt al decennia dat ze een streng immigratiebeleid voorstaan. De druk die de massa-immigratie zet op de arbeidsomstandigheden en huurprijzen is zeer welkom, die aanpakken zal ongetwijfeld meer effect hebben dan een zwart lijstje en andere window dressing moties.

Dit is het derde kabinet Rutte. Als de VVD tegen huisjesmelken en onder het minimumloon betalen was, en voor goede arbeidsomstandigheden voor deliveroos, was daar helemaal geen kwestie om een motie over in te dienen.

Maar met de steun van de gezagstrouwe media trapt het volk er telkens maar weer in.
Wat is jouw benaming voor de FvD draai in het klimaat standpunt?

Op de website stond eerst iets héél anders, en ook in hun verkiezingsprogramma.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190217901
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2019 18:09 schreef LelijKnap het volgende:
EvaVlaar twitterde op zondag 01-12-2019 om 09:37:14 Het was een eer te mogen spreken over de gevaren van het moderne feminisme voor 3000 leden op het partijcongres van @:fvdemocratie. Een ware vuurdoop, maar wat een fantastische ervaring! Ontzettend leuk om zo velen van u te ontmoeten na afloop. Een onvergetelijke dag. #fvdcongres https://t.co/e0eBIkD7oR reageer retweet
Mooi citaat van Tocqueville over het gelijkmaken van man en vrouw.

Ik vermoed uit; https://www.jstor.org/stable/191462?seq=1
Genoten van haar toespraak over feminisme.

"Ziet u de paradox? De westerse man is de aartsvijand. Maar de massa-immigratie van honderdduizenden alleenstaande mannen uit zeer patriarchale samenlevingen, dat is voor onze feministen geen enkel probleem!"

O+
  zondag 1 december 2019 @ 18:19:02 #215
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190217934
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]


[..]

Klopkoek - vorige week
De islam is ook een verrijking, zeker omdat het beperkt blijft tot 5% van de bevolking.

FvD stemt trouwens conservatiever dan DENK in de tweede kamer vwb ethische zaken. FvD lijkt meer op de Taliban dan DENK wanneer je naar de daadwerkelijke handelingen kijkt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190217942
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef Hoogslaper het volgende:
Genoten van haar toespraak over feminisme.

"Ziet u de paradox? De westerse man is de aartsvijand. Maar de massa-immigratie van honderdduizenden alleenstaande mannen uit zeer patriarchale samenlevingen, dat is voor onze feministen geen enkel probleem!"

Baudet is precies hetzelfde als de gemiddelde islamist omdat ie wel eens een neerbuigend grapje maakt! Hoefijzer einz!1!
  zondag 1 december 2019 @ 18:21:46 #217
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190217957
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]


[..]

Klopkoek - vorige week
Ja joh schei uit. Dan kan ik er ook nieuwsberichten bijpakken van misbruikte kindjes door oom pastoor en erbij zetten 'volgens Baudet moeten we hier trots op zijn'

Da's iets te makkelijk he
Laffe huichelaar
  zondag 1 december 2019 @ 18:22:38 #218
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_190217968
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 18:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De islam is ook een verrijking, zeker omdat het beperkt blijft tot 5% van de bevolking.
De stelling lijkt me discutabel, de premisse onjuist.
pi_190218001
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat is jouw benaming voor de FvD draai in het klimaat standpunt?

Op de website stond eerst iets héél anders, en ook in hun verkiezingsprogramma.
Nogmaals, concentreer je nou eens op het onderwerp.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190218015
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 18:19 schreef Klopkoek het volgende:
FvD stemt trouwens conservatiever dan DENK in de tweede kamer vwb ethische zaken. FvD lijkt meer op de Taliban dan DENK wanneer je naar de daadwerkelijke handelingen kijkt.
We hebben het niet over DENK, maar over de islam wier haar invloed voornamelijk via de moskee en sociale controle doet gelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 18:28:55 ]
pi_190218051
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Ja joh schei uit. Dan kan ik er ook nieuwsberichten bijpakken van misbruikte kindjes door oom pastoor en erbij zetten 'volgens Baudet moeten we hier trots op zijn'

Da's iets te makkelijk he
Als dat met bescherming van religieuze wetgeving gedaan zou worden, dan zie ik niet in waarom je een christen daar niet op zou kunnen aanspreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 18:28:14 ]
  zondag 1 december 2019 @ 18:31:29 #222
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190218114
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nogmaals, concentreer je nou eens op het onderwerp.
Jij verwijt vvd hypocrisie en huichelarij terwijl FvD eerlijk voor hun standpunten en agenda uit zou komen...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 1 december 2019 @ 18:32:14 #223
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190218126
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We hebben het niet over DENK, maar over de islam wier haar invloed voornamelijk via de moskee en sociale controle doet gelden.
Wat in Nederland nergens zo verstikkend is als in Urk en Staphorst, waar de FvD mee weg loopt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190218129
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 18:19 schreef Klopkoek het volgende:
De islam is ook een verrijking
Maar wat is die verrijking dan? Meer werkzaamheden voor politie, advocaten en medisch personeel?
pi_190218151
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat in Nederland nergens zo verstikkend is als in Urk en Staphorst, waar de FvD mee weg loopt.
Super erg! Maar volgens mij hadden we het over jouw liefde voor de islam. Waarom zou je dat pogen te vergoeilijken door te wijzen naar wat volgens jou zelf (!) erger is? Op dat fundament trouw je toch ook niet met een meisje?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 18:35:10 ]
pi_190218157
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:32 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Maar wat is die verrijking dan? Meer werkzaamheden voor politie, advocaten en medisch personeel?
Ah, de broken window society theory.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 18:34:39 ]
  zondag 1 december 2019 @ 18:36:50 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190218191
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als dat met bescherming van religieuze wetgeving gedaan zou worden, dan zie ik niet in waarom je een christen daar niet op zou kunnen aanspreken.
Lijkt me raar. Omdat ze vanuit het Vaticaan hun uiterste best hebben gedaan dat onder het tapijt te schuiven vanuit de religieuze instelling zouden we daar een christen die er niks mee te maken heeft op aan moeten spreken? :?

Dat is even raar als de toegevoegde waarde van onze Nederlandse moslims beoordelen op het regime in Iran.
Laffe huichelaar
  zondag 1 december 2019 @ 18:40:01 #228
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190218242
Moet ik er wel bij zeggen dat ik alle repressieve geloven en gelovigen niet bepaald een verrijking vindt. Of dat nu joden, christenen of moslim zijn.
Laffe huichelaar
pi_190218243
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Lijkt me raar. Omdat ze vanuit het Vaticaan hun uiterste best hebben gedaan dat onder het tapijt te schuiven vanuit de religieuze instelling zouden we daar een christen die er niks mee te maken heeft op aan moeten spreken? :?

Dat is even raar als de toegevoegde waarde van onze Nederlandse moslims beoordelen op het regime in Iran.
Wat begrijp je niet aan ''als dat met bescherming van religieuze wetgeving gedaan zou worden...''? Dát cruciale verschil is namelijk hetgeen er op duidt dat het kindneuken geen (geaccepteerd) christelijke waarde is.
  zondag 1 december 2019 @ 18:41:07 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190218257
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan ''als dat met bescherming van religieuze wetgeving gedaan zou worden...''? Dát cruciale verschil is namelijk hetgeen er op duidt dat het kindneuken geen (geaccepteerd) christelijke waarde is.
Als de geloofsinstelling het weet en er niks aan doet wordt het in bescherming van de religieuze autoriteit gedaan toch?
Laffe huichelaar
pi_190218268
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Genoten van haar toespraak over feminisme.

"Ziet u de paradox? De westerse man is de aartsvijand. Maar de massa-immigratie van honderdduizenden alleenstaande mannen uit zeer patriarchale samenlevingen, dat is voor onze feministen geen enkel probleem!"

O+
Waarheid als een koe.
pi_190218282
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als de geloofsinstelling het weet en er niks aan doet wordt het in bescherming van de religieuze autoriteit gedaan toch?
Maar niet onder begeleiding van religieuze normen; het moet zich met zulke daden, zelfs als de 'autoriteit', immers verstoppen.
pi_190218339
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar niet onder begeleiding van religieuze normen; het moet zich met zulke daden, zelfs als de 'autoriteit', immers verstoppen.
Doodstraf bij dergelijke zaken is ook geen 'religieuze norm', behalve dan bij een aantal extremistische en aartsconservatieve ayatollahs. Beetje goedkoop en onzinnig willen scoren dit.
  zondag 1 december 2019 @ 18:49:08 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_190218355
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Genoten van haar toespraak over feminisme.

"Ziet u de paradox? De westerse man is de aartsvijand. Maar de massa-immigratie van honderdduizenden alleenstaande mannen uit zeer patriarchale samenlevingen, dat is voor onze feministen geen enkel probleem!"

O+
Aldus de verdedigster van de vrije samenleving die hokt met de oud-jongerenvoorzitter van een neo-nazipartij.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 1 december 2019 @ 18:50:09 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190218371
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar niet onder begeleiding van religieuze normen; het moet zich met zulke daden, zelfs als de 'autoriteit', immers verstoppen.
Het punt is dat de normen van het vaticaan niet gelijk staan aan de nirmen van de Nederlandse christen, net als de normen van iran niet gelijk staan aan die van de Nederlandse moslim
Laffe huichelaar
pi_190218373
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Aldus de verdedigster van de vrije samenleving die hokt met de oud-jongerenvoorzitter van een neo-nazipartij.
Het gaat je dus niet om 'wat' iemand zegt, maar om 'wie' het zegt.

Duidelijk.
pi_190218387
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2019 18:48 schreef Xa1pt het volgende:
Doodstraf bij dergelijke zaken is ook geen 'religieuze norm',
Waarom denk je dat dit soort leugens nog een kans maken in bijna-2020? Dit soort zaken ontkennen ten gunste van de religie is bijdragen aan het voortbestaan van dergelijke uitwassen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 18:52:02 ]
pi_190218415
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Het punt is dat de normen van het vaticaan niet gelijk staan aan de nirmen van de Nederlandse christen, net als de normen van iran niet gelijk staan aan die van de Nederlandse moslim
Het punt is dat de wetgeving in Iran uit de Koran dan wel islamitische teksten afgeleid zijn, en onder die verediging -door burger én de Ayatollah- in stand gehouden kan worden.
pi_190218416
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2019 18:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dit soort leugens nog een kans maken in bijna-2020? Dit soort zaken ontkennen ten gunste van de religie is bijdragen aan het voortbestaan van dergelijke uitwassen.
Veel succes met het vinden van moslims in Nederland die de doodstraf in zo'n geval legitiem vinden en het beargumenteren dat dat percentage een norm voorstaat.

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het punt is dat de wetgeving in Iran uit de Koran dan wel islamitische teksten afgeleid zijn, en onder die verediging -door burger én de Ayatollah- in stand gehouden kan worden.
Die specifieke interpretatie is van die ayatollah. Niet van grote groepen moslims wereldwijd.
  zondag 1 december 2019 @ 18:54:31 #240
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190218424
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Aldus de verdedigster van de vrije samenleving die hokt met de oud-jongerenvoorzitter van een neo-nazipartij.
Wie is dat?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190218484
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:50 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Het gaat je dus niet om 'wat' iemand zegt, maar om 'wie' het zegt.

Duidelijk.
Wat ze zegt is ook niet zo heel zinnig. Laten we voor het gemak even uitgaan van de domme illusie dat de meerderheid van asielzoekers crimineel tuig betreft. Ga je de roomblanke Nederlanders die gearresteerd worden voor fraude of diefstal dan ook verdedigen omdat we hier nog asielzoekers binnenkrijgen? En stellen dat - zolang we dat doen - het ook niet eerlijk is dat roomblanke criminelen worden opgespoord en gearresteerd?
  zondag 1 december 2019 @ 19:01:32 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190218536
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:50 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Het gaat je dus niet om 'wat' iemand zegt, maar om 'wie' het zegt.

Duidelijk.
Nee wat ze zegt is lekker nuttig. Ik denk dat maar bizar weinig vrouwen de Westerse man als 'aartsvijand' ziet.

Lekker de onderbuik laten spreken
Laffe huichelaar
pi_190218603
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2019 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
Die specifieke interpretatie is van die ayatollah. Niet van grote groepen moslims wereldwijd.
Dat er straf op afvalligheid dient te staan is in landen waar moslims geen minderheid zijn; waar de islam niet onderdrukt is, een meerderheids-interpretatie. Ben je het daar mee eens?


70% criminalizes apostasy.

Hier welke de doodstraf oplegg(/d)en. https://www.loc.gov/law/help/apostasy/index.php

quote:
In the South Asian countries of Afghanistan and Pakistan, strong majorities of those who favor making Islamic law the official law of the land also approve of executing apostates (79% and 76%, respectively).

Nevertheless, in six of the 20 countries where there are adequate samples for analysis, at least half of those who favor making Islamic law the official law also support executing apostates.
https://www.pewforum.org/(...)eliefs-about-sharia/
Het is ronduit misleidend om te doen alsof het een particuliere interpretatie betreft.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2019 19:10:15 ]
pi_190218691
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat er straf op afvalligheid dient te staan is in landen waar moslims geen minderheid zijn; waar de islam niet onderdrukt is, een meerderheids-interpretatie. Ben je het daar mee eens?

[ afbeelding ]
70% criminalizes apostasy.

https://www.loc.gov/law/help/apostasy/index.php

Hier welke de doodstraf oplegg(/d)en.

Er zijn meerdere redenen waarom de doodstraf niet altijd (meer) uitgevoerd wordt, maar de islam is er daar geen van.
Je gaat nu van "de doodstraf is de norm" naar "een verbod is de norm". Bovendien ging het om Nederlandse - of zelfs Europese, zo je wilt - moslims:

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Dat is even raar als de toegevoegde waarde van onze Nederlandse moslims beoordelen op het regime in Iran.
Het slaat - zoals timmm ook al zei - simpelweg nergens op om moslims hier af te rekenen op wat er in een land als pak 'm beet Afghanistan gebeurt.
  zondag 1 december 2019 @ 19:11:54 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190218699
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat er straf op afvalligheid dient te staan is in landen waar moslims geen minderheid zijn; waar de islam niet onderdrukt is, een meerderheids-interpretatie. Ben je het daar mee eens?

[ afbeelding ]
70% criminalizes apostasy.

Hier welke de doodstraf oplegg(/d)en. https://www.loc.gov/law/help/apostasy/index.php
[..]

Het is ronduit misleidend om te doen alsof het een particuliere interpretatie betreft.
Het is ook misleidend om te doen of het de norm van Nederlandse moslims is
Laffe huichelaar
  zondag 1 december 2019 @ 19:12:04 #246
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190218703
Er zijn in Nederland meer christenen die achter de Nashville verklaring staan dan moslims met dezelfde (of ergere) denkbeelden.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190218778
Waarom hebben jullie het over Nederlandse moslims? Klopkoek heeft het over de islam.
pi_190218820
quote:
15s.gif Op zondag 1 december 2019 19:15 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom hebben jullie het over Nederlandse moslims? Klopkoek heeft het over de islam.
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef LelijKnap het volgende:
''De islam is een verrijking voor Europa.''
pi_190218826
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 18:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jij verwijt vvd hypocrisie en huichelarij terwijl FvD eerlijk voor hun standpunten en agenda uit zou komen...
Op die genoemde punten ja. Het FvD is verder mijn partij niet of zo, ik voel met totaal niet geroepen al hun standpunten te verdedigen, als ik ze al zou kennen.

Ik neem alleen stelling tegen dat hysterische circle jerk in dit topic waarin men elkaar schouderklopjes geeft voor de grootste onzinkwakjes alsof het gefundeerde kritiek is. Blijkbaar omdat een partij die immigratiebeleid voorstaat met alle middelen en alle nonmiddelen bestreden moet worden. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190218829
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je gaat nu van "de doodstraf is de norm" naar "een verbod is de norm". Bovendien ging het om Nederlandse - of zelfs Europese, zo je wilt - moslims:
[..]

Het slaat - zoals timmm ook al zei - simpelweg nergens op om moslims hier af te rekenen op wat er in een land als pak 'm beet Afghanistan gebeurt.
Inleiding. Je accepeert straf op afvalligheid dus wel als religieuze norm binnen de islam?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')