abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_190051928
registreer om deze reclame te verbergen
Ben weer aan het HOG-en... (huishoudelijk ontwijkend gedrag)... zal nog ff laatste slok koffie en dan verder...
"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
  donderdag 21 november 2019 @ 14:07:18 #127
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190051958
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:43 schreef Greys het volgende:
Hij heeft alles uit z'n agenda geschrapt wegens ziek. Ook presentatie Ziggo Dome het Grote Songfestivalfeest doet ie niet meer.
Jammer voor hem. Maar BZ als programma zal er niet op achteruit gaan gok ik.
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 21 november 2019 @ 14:08:55 #128
163650 crew  Greys
Nee.
pi_190051979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:07 schreef Strani het volgende:

[..]

Jammer voor hem. Maar BZ als programma zal er niet op achteruit gaan gok ik.
Nee hoor denk ik ook niet. Ik vond Jan het trouwens altijd prima presenteren. Niet te overheersend en lekker rustig. Alle aandacht voor de zangers. Nick en Simon zijn net zo, dus dat komt vast weer goed.
Koutist in opleiding.
  donderdag 21 november 2019 @ 14:11:27 #129
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190051999
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoor denk ik ook niet. Ik vond Jan het trouwens altijd prima presenteren. Niet te overheersend en lekker rustig. Alle aandacht voor de zangers. Nick en Simon zijn net zo, dus dat komt vast weer goed.
Zeker, en vooral Nick kan zich misschien een beetje meer oprecht inleven in de emoties van anderen tijdens interviews.
pi_190052143
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Zeker, en vooral Nick kan zich misschien een beetje meer oprecht inleven in de emoties van anderen tijdens interviews.
Waarom vooral Nick?
Koel en donker bewaren
  donderdag 21 november 2019 @ 14:28:46 #131
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190052193
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:23 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Waarom vooral Nick?
Ik vond Nick altijd veel gevoeliger overkomen dan Simon in The Dream. Vond jij niet?
pi_190052337
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vond Nick altijd veel gevoeliger overkomen dan Simon in The Dream. Vond jij niet?
Gevoeliger weet ik niet, wel als een ander soort (en prettiger) persoon, ja.
Koel en donker bewaren
  donderdag 21 november 2019 @ 14:49:50 #133
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190052438
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Gevoeliger weet ik niet, wel als een ander soort (en prettiger) persoon, ja.
Ja precies. Mensen zullen zich met hem sneller openen denk ik.
pi_190052919
Voor alle fans (en wie is dat nu niet) is het topic van Denemarken geupdate:

ESF / ESF-Land van de week (Deel 18): DENEMARKEN
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 21 november 2019 @ 16:14:31 #135
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190053584
Er cirkelt weer een politiehelicopter boven de baai hier. Dat kan maar twee dingen betekenen; Vluchtelingen, of er is weer iemand ergens van afgedondert en die kan niet meer op eigen kracht omhoog klimmen.
  donderdag 21 november 2019 @ 16:16:43 #136
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_190053622
Oh, hij is weer weg en er is geen reddingsheli bijgekomen om iemand op te takelen, dus dan zullen ze wel op zoek zijn geweest naar vluchtelingen of iets dergelijks.
pi_190054071
Ik ga nog maar eens een kop thee zetten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190054202
Mijn derde hoofdstuk is de deur uit *O* In dit hoofdstuk laat ik een wat andere kant van mijn hoofdpersoon zien; hopelijk hebben de anderen er nu wel meer binding mee.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_190054246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn derde hoofdstuk is de deur uit *O* In dit hoofdstuk laat ik een wat andere kant van mijn hoofdpersoon zien; hopelijk hebben de anderen er nu wel meer binding mee.
Ah, haar verleden als opiumverslaafde dompteur komt eindelijk naar boven?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190054263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hé, je raadt het. En ik maar denken dat ik een originele en onvoorspelbare twist erin had gestopt :o ;(
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  Moderator donderdag 21 november 2019 @ 17:04:12 #141
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_190054265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wattefak. _O-
[b]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:[/b]
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_190054312
Zonder na te denken sloeg Anja linksaf. Die weg naar haar huis was korter, en toch had ze die route al tijden niet meer genomen. Nood breekt wet, en omdat het goot ging ze de Verkadesteeg in. Al na een paar meter had de bekende kruidige damp van opium haar neusgaten gevonden. Meteen wist ze weer waarom ze al die jaren de Verkadesteeg had ontlopen. Het was niet alleen de bedompte, duistere omgeving, met nissen waar schimmige figuren zich in konden verbergen om haar daarna te bespringen en haar te grazen te nemen. Het kwam ook niet door de krakkemikkige bouwwijze van de krotten langs de steeg, of het vermolmde hout waar ze tot overmaat van ramp de gevels van hadden gemaakt. Hier was zij op een dag in de opiumkit van Li Hao terecht gekomen. Vanaf die dag zou haar leven nooit meer hetzelfde zijn. De ooit veelbelovende carrière in het circus werd met de dag gevaarlijker, omdat Anja geen nee kon zeggen tegen die goddelijke bedwelming. Terwijl ze hier aan dacht, hoorde ze de gillende kinderen van haar laatste dag in het circus weer glashelder in haar hoofd. Een flinke lurk van de pijp zou haar af kunnen leiden, maar Anja was nu sterker dan toen. En ze had nu een groter doel voor ogen.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_190054332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 17:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wattefak. _O-
Ja lach er maar om
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 21 november 2019 @ 17:12:39 #144
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190054363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zonder na te denken sloeg Anja linksaf. Die weg naar haar huis was korter, en toch had ze die route al tijden niet meer genomen. Nood breekt wet, en omdat het goot ging ze de Verkadesteeg in. Al na een paar meter had de bekende kruidige damp van opium haar neusgaten gevonden. Meteen wist ze weer waarom ze al die jaren de Verkadesteeg had ontlopen. Het was niet alleen de bedompte, duistere omgeving, met nissen waar schimmige figuren zich in konden verbergen om haar daarna te bespringen en haar te grazen te nemen. Het kwam ook niet door de krakkemikkige bouwwijze van de krotten langs de steeg, of het vermolmde hout waar ze tot overmaat van ramp de gevels van hadden gemaakt. Hier was zij op een dag in de opiumkit van Li Hao terecht gekomen. Vanaf die dag zou haar leven nooit meer hetzelfde zijn. De ooit veelbelovende carrière in het circus werd met de dag gevaarlijker, omdat Anja geen nee kon zeggen tegen die goddelijke bedwelming. Terwijl ze hier aan dacht, hoorde ze de gillende kinderen van haar laatste dag in het circus weer glashelder in haar hoofd. Een flinke lurk van de pijp zou haar af kunnen leiden, maar Anja was nu sterker dan toen. En ze had nu een groter doel voor ogen.
:D

Die Anja _O-
Je bent slimmer als je denkt
pi_190054367
Ik ga straks dit maken:

https://www.jumbo.com/jum(...)n-1,-25kg/304382PAK/

Maar dan niet uit dit pakket, want dan moet je een hele flespompoen zelf slachten.
Koel en donker bewaren
pi_190054408
quote:
_O_ _O_

The Anja saga continues...
pi_190054417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 17:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga straks dit maken:

Maar dan niet uit dit pakket, want dan moet je een hele flespompoen zelf slachten.
Oeh dat ziet er lekker uit! :9~
  donderdag 21 november 2019 @ 17:18:25 #148
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190054431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 17:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga straks dit maken:

Klinkt wel lekker O+
Je bent slimmer als je denkt
  donderdag 21 november 2019 @ 17:19:35 #149
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190054446
quote:
_O_
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_190054455
Is de Anja-saga nu vrij voor iedereen om aan te vullen?

(niet dat ik het ga doen).
Koel en donker bewaren
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')