Zodat de politie moe van mij wordt en ze er daarom iets aan gaan doen? Denk dat ze ook verwachten dat ik het ben en dan misschien met mijn auto gaan klotenquote:Op woensdag 20 november 2019 20:42 schreef Ridocar het volgende:
8844, iedere keer als ze er staan. Totdat ze definitief opgezouten zijn.
Juist dan zou ik erbij gaan staan, zodat ze weten wie er heeft gesniched. Dát is de boodschap die je af moet geven. De politie noteert gegevens van inzittenden, dus als er iets aan je auto is verpest, dan weten zij ook aan wie ze het eerst moeten vragen.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:43 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Zodat de politie moe van mij wordt en ze er daarom iets aan gaan doen? Denk dat ze ook verwachten dat ik het ben en dan misschien met mijn auto gaan kloten
Ook al aan gedacht, maar zodra de politie vraagt "waren jullie dat" en ze antwoorden "nee" ben ik de sigaarquote:Op woensdag 20 november 2019 20:50 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Juist dan zou ik erbij gaan staan, zodat ze weten wie er heeft gesniched. Dát is de boodschap die je af moet geven. De politie noteert gegevens van inzittenden, dus als er iets aan je auto is verpest, dan weten zij ook aan wie ze het eerst moeten vragen.
Dan kun je beter niets eraan doen. Zet je auto een paar straten verderop en zoek diverse (vlucht)wegen naar je huis zodat je ze niet tegen komt. Hopen dat ze snel oud en wijs genoeg zijn en het terroriseren van een buurt ze niet meer boeit.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:51 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Ook al aan gedacht, maar zodra de politie vraagt "waren jullie dat" en ze antwoorden "nee" ben ik de sigaar
Heb net de politie gesproken. Die geven aan dat ze er in eerste instantie niks aan kunnen doen, het is immers niet illegaal om op een parkeerplaats te staan, wat ik ook begrijp.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:59 schreef Zilverberk het volgende:
Vraag bij de politie naar de wijkagent en ga met hem in overleg. Dikke kans dat je niet de enige in de straat bent die hier last van heeft.
Als de wijkagent niks doet: bewegingsmelder op een bouwlamp aansluiten en de parkeerplaats eens goed verlichten als er mensen lopen.
Maar is er nu 'overlast' of niet?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:04 schreef TostiTijd het volgende:
Heb net de politie gesproken. Die geven aan dat ze er in eerste instantie niks aan kunnen doen, het is immers niet illegaal om op een parkeerplaats te staan, wat ik ook begrijp.
Als er overlast is, moet ik ze bellen en dan kunnen ze wel iets doen.
Als ze steeds weggaan als je ze aanspreekt dan is het toch een kwestie van de langste adem hebben?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:40 schreef TostiTijd het volgende:
Hier heb ik ze al 2 keer op aangesproken en dan zeggen ze wel netjes sorry en gaan ze weg, maar 2 dagen later zijn ze er weer.
Ik zou lekker binnen blijven.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:24 schreef TostiTijd het volgende:
Huh de politie staat er opeens. Heen gaan?
Iemand van die jongens?quote:
Zijn ze misschien nav je melding toch even gaan kijken. Maar nee, ik zou me er nu verder niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:24 schreef TostiTijd het volgende:
Huh de politie staat er opeens. Heen gaan?
En dit.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zijn ze misschien nav je melding toch even gaan kijken. Maar nee, ik zou me er nu verder niet mee bemoeien.
Toch fijn dat ze het serieus nemen. De politie is weg en het busje ookquote:Op woensdag 20 november 2019 21:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zijn ze misschien nav je melding toch even gaan kijken. Maar nee, ik zou me er nu verder niet mee bemoeien.
En het busje hoort bij die jongelieden? Of is dat een ongerelateerd iets?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:31 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze het serieus nemen. De politie is weg en het busje ook
Denk ongerateerde jongelieden, die wel op een parkeerplaats in de auto/busje zitten te chillenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En het busje hoort bij die jongelieden? Of is dat een ongerelateerd iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |