Zolang ik er maar om moet lachen is het toch al goed? Zin in lachen en niet in zeiken.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roze vla heeft best zijn momenten, maar dit is gewoon kut
Oke guusquote:
Nou is pas over een jaar dat zien we dan welquote:
Ok boomerquote:Op woensdag 20 november 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roze vla heeft best zijn momenten, maar dit is gewoon kut
Heb je wijn opquote:Op woensdag 20 november 2019 21:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zolang ik er maar om moet lachen is het toch al goed? Zin in lachen en niet in zeiken.
Stoer hoor meneer de moderatorquote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga slapen en daar heb ik godverdomme veel zin in
De groeten, krijg de tering en tot morgen
Vooral jijquote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stoer hoor meneer de moderator
Mag ik komenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou is pas over een jaar dat zien we dan wel
Moet wel eerst piccie hebben als je eruitziet als een autist dan niet.
Ben knappe en vlotte vent met goede style. @Stimorol kan bevestigenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
quote:
Promoot ons aller SS’ertje zich nou om op MIJN verjarie te komen? Ik voel mij vereerd.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ben knappe en vlotte vent met goede style. @:stimorol kan bevestigen
Tering terugquote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Oke doeg love you megoolquote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Topfissas wil ik bij zijn maakt niet uit wie het hostquote:Op woensdag 20 november 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Promoot ons aller SS’ertje zich nou om op MIJN verjarie te komen? Ik voel mij vereerd.
Weg jijquote:Op woensdag 20 november 2019 21:26 schreef 00wildchild het volgende:
Ben gewoon vrolijk de afgelopen dagen.
Kun je niet eerder een feestje doen?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |