abonnement Unibet Coolblue
pi_190042396
Maneer bedelen bij Zuure Lap
of Dirk ook mag komen

Hits; natuurlijk hij hoort dr bij
Maneer bedelen ; ja fijn anders moet ie wachten in de auto
fijn dat hij mag komen
Hits; tuurlijk
pi_190042397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zie die Nel nog maandelijks langs de kroeg strompelen, met een AH zakje, met weet niet wat erin, ze had toen bankjes gekocht, tuinset, mensje heeft geen tuin
Nel herinner ik me ook nog wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190042409
Schattig hoor, hoe Mylene verdedigd wordt hier. Jens typt zijn vingers blauw op Instagram. Mij overtuigt hij niet. :N Mylene voelde zgn aan dat ze deze stemming niet weg kon en houdt daarom team Merel/Jessie/Franny te vriend. Want ja, daar moet ze nog mee verder. :?
Waarom ze dan een speciale toespraak hield om Shelly af te zeiken, wordt niet duidelijk. De liefdevolle blik naar bv Jessie ook niet. Jens beweert dat Mylene hen niet mag, maar alleen te vriend wil houden voor komende week.
Ik zie een labiele muts, die een ander verwijt wat ze zelf heeft gedaan en vooral nagelaten. Blijkbaar vindt ze het lekker om zich te laten gebruiken om op de evenementen patat te bakken.

Ik wens haar een zelfde speech en kilo's patat te bakken. Ik ben klaar met haar. :Y
pi_190042432
Ik denk dat we nog raar staan te kijken met Melany
pi_190042436
Daantje dan,de 16tiende Utopiaan.Die is in UTO2 1 keer geweest,had het toen snel bekeken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190042438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Schattig hoor, hoe Mylene verdedigd wordt hier. Jens typt zijn vingers blauw op Instagram. Mij overtuigt hij niet. :N Mylene voelde zgn aan dat ze deze stemming niet weg kon en houdt daarom team Merel/Jessie/Franny te vriend. Want ja, daar moet ze nog mee verder. :?
Waarom ze dan een speciale toespraak hield om Shelly af te zeiken, wordt niet duidelijk. De liefdevolle blik naar bv Jessie ook niet. Jens beweert dat Mylene hen niet mag, maar alleen te vriend wil houden voor komende week.
Ik zie een labiele muts, die een ander verwijt wat ze zelf heeft gedaan en vooral nagelaten. Blijkbaar vindt ze het lekker om zich te laten gebruiken om op de evenementen patat te bakken.

Ik wens haar een zelfde speech en kilo's patat te bakken. Ik ben klaar met haar. :Y
Amen _O_
pi_190042452
:W :W :W :W
dahaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Mee Eters
ut was geweldig
en een herpes delen we graag
natte kussies. met snot van hits

doei doei
dahaaaaaggg


vroegah werden we gespaard als streamesr
bleef dat volk of cam.
heute zien en horen we alles
pi_190042462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Schattig hoor, hoe Mylene verdedigd wordt hier. Jens typt zijn vingers blauw op Instagram. Mij overtuigt hij niet. :N Mylene voelde zgn aan dat ze deze stemming niet weg kon en houdt daarom team Merel/Jessie/Franny te vriend. Want ja, daar moet ze nog mee verder. :?
Waarom ze dan een speciale toespraak hield om Shelly af te zeiken, wordt niet duidelijk. De liefdevolle blik naar bv Jessie ook niet. Jens beweert dat Mylene hen niet mag, maar alleen te vriend wil houden voor komende week.
Ik zie een labiele muts, die een ander verwijt wat ze zelf heeft gedaan en vooral nagelaten. Blijkbaar vindt ze het lekker om zich te laten gebruiken om op de evenementen patat te bakken.

Ik wens haar een zelfde speech en kilo's patat te bakken. Ik ben klaar met haar. :Y
ja maar zie je dan ook niet dat Jens geen masterplan had? OK hij is slim, fijne gozer, en alles, maar zwaar overschat, op Utopiagebied dan, hij wilde niet meer, kon het niet wilde niet,dat moet je ook kunnen zien
Make trouble not war
  woensdag 20 november 2019 @ 20:10:49 #209
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_190042473
Ik ben ook klaar met die jankende, hielen likkende kut, met haar wiki wijsheden, ze moet zich vooral lekker laten naaien door iedereen, dik verdiend Mylène, je wordt hard genomen....van achteren en ik gun het je van harte!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_190042491
Merel heeft een half uur onder de douche gezeten,die is dus ook weer terecht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190042498
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:45 schreef Verida het volgende:
Dat er een centraal postadres is voor post voor een zieke, is vrij gebruikelijk. Men kan dan de post verzamelen en aan de zieke doorsturen

maar dat daarbij post opengemaakt wordt en wordt gelezen vind ik bizar. Dat zal ook niet vaak gebeuren buiten Utopia.

En mooie sier maken met een filmpje om te bedanken voor alle post vind ik ook bijzonder. Een bedankje of foto zou eerder van Cees moeten komen of van familie.

maar dat is mijn mening :)
Het gebeurt niet vaak maar ben het hiermee helemaal met je eens.
pi_190042500
kleine aantekening de enige twist die Febo kon bedenken was de gong, en zijn er gelijk de helft van de mensen buiten spel gezet, hulde voor de snuivers
Make trouble not war
pi_190042523
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:11 schreef Bramenstruik het volgende:
kleine aantekening de enige twist die Febo kon bedenken was de gong, en zijn er gelijk de helft van de mensen buiten spel gezet, hulde voor de snuivers
De 3 kisten hadden we ook nog.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190042533
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

De 3 kisten hadden we ook nog.
dat was helemaal een farce
Make trouble not war
pi_190042539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
Merel heeft een half uur onder de douche gezeten,die is dus ook weer terecht.
Alle haarproducten van Shelly gebruikt natuurlijk
pi_190042541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat was helemaal een farce
:Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190042542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja maar zie je dan ook niet dat Jens geen masterplan had? OK hij is slim, fijne gozer, en alles, maar zwaar overschat, op Utopiagebied dan, hij wilde niet meer, kon het niet wilde niet,dat moet je ook kunnen zien
Jens heeft veel te vroeg de handdoek in de ring gegooid en geen enkele poging gedaan om de strijd aan te gaan. :N
Maar nu gaat het om Mylene, die de ene dag hysterisch jankend vraagt om te mogen vertrekken en nog geen 24 uur later compleet is omgedraaid en Shelly tot op het bot afzeikt.
Ik wens Jens met al zijn intelligentie, veel succes met zijn labiele puber. :W
pi_190042570
Klopt het dat ze morgen weer gaan stemmen
pi_190042581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:14 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Jens heeft veel te vroeg de handdoek in de ring gegooid en geen enkele poging gedaan om de strijd aan te gaan. :N
Maar nu gaat het om Mylene, die de ene dag hysterisch jankend vraagt om te mogen vertrekken en nog geen 24 uur later compleet is omgedraaid en Shelly tot op het bot afzeikt.
Ik wens Jens met al zijn intelligentie, veel succes met zijn labiele puber. :W
ik volg je, maar denk dat zn gevoelens voor Mylene integer zijn en andersom
Make trouble not war
pi_190042588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:16 schreef renevanlaaren het volgende:
Klopt het dat ze morgen weer gaan stemmen
Ik denk het niet,ivm de laatste evenementen het aankomende weekend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190042595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:16 schreef renevanlaaren het volgende:
Klopt het dat ze morgen weer gaan stemmen
Niets is zeker in Utopia Rene :N
pi_190042596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:16 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik volg je, maar denk dat zn gevoelens voor Mylene integer zijn en andersom
Dat heeft helemaal niets met het onderwerp te maken: Mylene is een onbetrouwbare, achterbakse bitch. Succes ermee. ^O^
pi_190042605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Niets is zeker in Utopia Rene :N
Dat is ook weer waar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190042608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ik denk het niet,ivm de laatste evenementen het aankomende weekend.
Daar heeft de febo schijt aan, er lopen 30 vrijwilligers rond
pi_190042612
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Ik denk het niet,ivm de laatste evenementen het aankomende weekend.
Dank je las het ergens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')