abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190050948
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 09:22 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over jezelf.

Bijv. wie in je familie autistisch is :z
Dit vind ik echt een rare vraag. Wat maakt het uit?
pi_190050977
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:49 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Dit vind ik echt een rare vraag. Wat maakt het uit?
Helemaal niks verder. Ik was gewoon benieuwd. Stel je hebt een (of twee) autistische ouder(s) - dat lijkt me heel erg lastig. Dat was eigenlijk vooral waarom ik benieuwd was.
pi_190051158
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:14 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Ik had een keer met een meisje gezoend bij zo'n get together met wat vrienden enzo. Dat was een heel drama want iemand anders vond haar leuk. Werd ze nog slet genoemd door een ander meisje. Terwijl waarom? Zij en die gozer hadden niks. Bleek later dat die chick die haar slet noemde, zelf in het verleden seks met die jongen had gehad. Klein beetje bevooroordeeld dus maar :') werd verder ook de hele avond gecockblockt door een van de gastheren (niet de gozer die haar leuk vond... Althans niet voor zover we wisten)

Enfin. Later via msn veel contact met haar gehad (eerst een tijd lang niks omdat door alle negatieve aandacht het een beetje spaak liep), en toen zouden we gaan afspreken om te seksen. Alleen bij haar kon niet omdat...? De buren t anders zouden horen ofzo? (het is al even geleden (dat was door t gebruik van msn al duidelijk gok ik))

En ik woonde niet op mezelf dus dat ging hem ook niet worden. Wilde ze dat ik haar bij de volgende get together gewoon zou pakken waar iedereen bij was. Net doen alsof ik haar aan het verkrachten was. Want daar kickte ze op. Oh, en toevallig was haar erg stricte vader een hoge pief bij de politie. En met erg strict bedoel ik HEEL erg strict.. zo erg dat je er een rapey incest vibe van kreeg.

Niet gedaan natuurlijk. Ben niet helemaal kierewiet.

Later heeft ze nog wel geneukt met die cockblock gastheer van die ene get together. Met die loser ben ik inmiddels al lang geen vrienden meer. Misgunner :r

Okay ik ga weer even verder met opruimen
Verhaal ging wel plotseling de onverwachte kant op. :').

Goed gehandeld in ieder geval. :P. En misschien heeft die gozer je van een drama gered...
pi_190051178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:52 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Helemaal niks verder. Ik was gewoon benieuwd. Stel je hebt een (of twee) autistische ouder(s) - dat lijkt me heel erg lastig. Dat was eigenlijk vooral waarom ik benieuwd was.
Het is echt vreemd om zo'n vraag uit het niets te stellen aan een ander. Dat je vervolgens 'bedoel er verder niets mee, ben gewoon benieuwd' zegt verandert daar verder weinig aan.

Wat een raar iets om ook bij stil te staan. Nog los van dat zoiets hard kan aankomen bij de ander mocht zoiets echt spelen.
pi_190051198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Verhaal ging wel plotseling de onverwachte kant op. :').

Goed gehandeld in ieder geval. :P. En misschien heeft die gozer je van een drama gered...
Dat geloof ik niet zo, hij is gewoon een ratje :P die keer dat hij me cockblockte was er ook niks vervelends uit gekomen als ik haar wel had geknald, denk ik. Alhoewel, ja, jij bedoelt misschien had ze achteraf wel geroepen dat t verkrachting was? Hm. Maybe. Ik geloof t niet. Zo gek leek ze me ook weer net niet. Maar je weet t nooit natuurlijk.
pi_190051229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is echt vreemd om zo'n vraag uit het niets te stellen aan een ander. Dat je vervolgens 'bedoel er verder niets mee, ben gewoon benieuwd' zegt verandert daar verder weinig aan.

Wat een raar iets om ook bij stil te staan. Nog los van dat zoiets hard kan aankomen bij de ander mocht zoiets echt spelen.
Het was niet helemaal uit t niets. In een topic over autisme in r&p postte ze op een manier die deed denken dat ze zelf autisme had (je kon een beetje alle kanten op met wat ze had geschreven). Ik vroeg toen of ze dat had, zei ze nee, maar zit wel in de familie. Dus ik vroeg, wie dan? Geen reactie. Daarom vroeg ik t hier heel flauw nogmaals :') t was flauw maar echt niet compleet willekeurig
pi_190051270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:13 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Het was niet helemaal uit t niets. In een topic over autisme in r&p postte ze op een manier die deed denken dat ze zelf autisme had (je kon een beetje alle kanten op met wat ze had geschreven). Ik vroeg toen of ze dat had, zei ze nee, maar zit wel in de familie. Dus ik vroeg, wie dan? Geen reactie. Daarom vroeg ik t hier heel flauw nogmaals :') t was flauw maar echt niet compleet willekeurig
Ja, flauw is het zeker, destemeer omdat 'geen reactie' genoeg zegt (dat ze er verder niets over kwijt wil)...
pi_190051295
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:10 schreef TheGentleman het volgende:
Zo gek leek ze me ook weer net niet.
Nou... :D. Ze komt in je verhaal in ieder geval niet al te stabiel over of zo. :').
pi_190051369
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, flauw is het zeker, destemeer omdat 'geen reactie' genoeg zegt (dat ze er verder niets over kwijt wil)...
Ja, I guess. Ik vind t soms lastig als mensen over ogenschijnlijk heel normale dingen opeens moeilijk doen, en dan kan ik nog wel eens iets te drammerig zijn met doorvragen. Moet ik ook niet doen nee. Ik heb nog wel eens de neiging om te denken dat als iets voor mij geen big deal zou zijn, t voor anderen dat ook niet zou moeten zijn. Maar dat is oneerlijk natuurlijk, we hebben allemaal onze hang-ups.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nou... :D. Ze komt in je verhaal in ieder geval niet al te stabiel over of zo. :').
True :P misschien heb je ook wel gelijk. Maar ik heb wel veel gekkere chicks meegemaakt. Vandaar.
pi_190051437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:22 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Ja, I guess. Ik vind t soms lastig als mensen over ogenschijnlijk heel normale dingen opeens moeilijk doen, en dan kan ik nog wel eens iets te drammerig zijn met doorvragen. Moet ik ook niet doen nee. Ik heb nog wel eens de neiging om te denken dat als iets voor mij geen big deal zou zijn, t voor anderen dat ook niet zou moeten zijn. Maar dat is oneerlijk natuurlijk, we hebben allemaal onze hang-ups.

Je vergeet een beetje dat het wordt gepost op een openbaar forum, en dat dat soort informatie onverwachts tegen je gebruikt kan worden. Jij nam een gesprek uit een ander topic mee naar dit topic, dus het is helemaal niet ondenkelijk dat één of andere lullo wat er nu gezegd wordt tegen haar gebruikt, maanden of zelfs jaren later.


quote:
True :P misschien heb je ook wel gelijk. Maar ik heb wel veel gekkere chicks meegemaakt. Vandaar.
Ik vermoed dat dat ook een beetje met jou te maken heeft hoor. :D. Soort zoekt soort, en zo.

Maaruh, vertel. :9.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2019 13:27:45 ]
pi_190051448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:52 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Helemaal niks verder. Ik was gewoon benieuwd. Stel je hebt een (of twee) autistische ouder(s) - dat lijkt me heel erg lastig. Dat was eigenlijk vooral waarom ik benieuwd was.
Oh, nee dat is niet zo. Lijkt me inderdaad lastig als je beide ouders op het spectrum zitten. Maar goed, ieder huisje heeft zijn kruisje. Die van mij ook.
pi_190051733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:13 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Het was niet helemaal uit t niets. In een topic over autisme in r&p postte ze op een manier die deed denken dat ze zelf autisme had (je kon een beetje alle kanten op met wat ze had geschreven). Ik vroeg toen of ze dat had, zei ze nee, maar zit wel in de familie. Dus ik vroeg, wie dan? Geen reactie. Daarom vroeg ik t hier heel flauw nogmaals :') t was flauw maar echt niet compleet willekeurig
Ja maar als ik daar geen antwoord geef, kan dat ook met een reden zijn he? Dan hoef je me niet overal te volgen om het nogmaals te vragen.
pi_190051839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je vergeet een beetje dat het wordt gepost op een openbaar forum, en dat dat soort informatie onverwachts tegen je gebruikt kan worden. Jij nam een gesprek uit een ander topic mee naar dit topic, dus het is helemaal niet ondenkelijk dat één of andere lullo wat er nu gezegd wordt tegen haar gebruikt, maanden of zelfs jaren later.
[..]

Ik vermoed dat dat ook een beetje met jou te maken heeft hoor. :D. Soort zoekt soort, en zo.

Maaruh, vertel. :9.
Ik geloof dat (bijna) niemand helemaal normaal is; ik dus ook niet. Maar nee, de meisjes waar ik nu aan denk die hadden wel echt issues. Als je veel mensen tegenkomt, zitten er gegarandeerd ook wat gekkies tussen. En vooral losbandige typjes hebben nog wel eens een kronkeltje in t kopje :z

Verder is t idd een openbaar forum, maar wel allemaal onder een nickname. Haar naam en foto staan er niet bij afaik. Maargoed. Whatever verder :P
pi_190051953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:58 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Ik geloof dat (bijna) niemand helemaal normaal is; ik dus ook niet. Maar nee, de meisjes waar ik nu aan denk die hadden wel echt issues. Als je veel mensen tegenkomt, zitten er gegarandeerd ook wat gekkies tussen. En vooral losbandige typjes hebben nog wel eens een kronkeltje in t kopje :z

Verder is t idd een openbaar forum, maar wel allemaal onder een nickname. Haar naam en foto staan er niet bij afaik. Maargoed. Whatever verder :P
Mensen weten wel dat ik post IRL.
pi_190051992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:06 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Mensen weten wel dat ik post IRL.
Okay, fair enough dan. Ik houd dat persoonlijk altijd gescheiden. Ik kan er geen voordeel aan zien ook. Ik heb t wel eens over fora/reddit, maar houd t altijd vaag, en vertel nooit mn username. Want wat zargon zegt, mensen gebruiken altijd dingen tegen je. Bewust danwel onbewust.
pi_190052006
Okeeeeee
pi_190052463
Dus.
pi_190052516
Dus verder met stofzuigen.

Druk bezig, straw?
pi_190052602
Valt mee. Beetje werken, beetje schrijven, koffie halen.
pi_190052791
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:04 schreef -Straw- het volgende:
Valt mee. Beetje werken, beetje schrijven, koffie halen.
Een beetje van alles, dat klinkt heerlijk O+

Schrijven?
pi_190052890
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:21 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Een beetje van alles, dat klinkt heerlijk O+

Schrijven?
Ja psychologische content etc. Ook voor werk.
pi_190053033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:10 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

Okay, fair enough dan. Ik houd dat persoonlijk altijd gescheiden. Ik kan er geen voordeel aan zien ook. Ik heb t wel eens over fora/reddit, maar houd t altijd vaag, en vertel nooit mn username. Want wat zargon zegt, mensen gebruiken altijd dingen tegen je. Bewust danwel onbewust.
Mja, als je gewoon op FOK! bent zoals je IRL ook bent, kan er weinig misgaan; je bent jezelf. Probleem is eerder dat je niet altijd even open kan zijn (geldt overal, op FOK! en op Reddit), omdat je dus altijd wel mensen hebt die 'lollig' denken te zijn.

En dat is op zich best wel jammer, maar ja, veranderende tijden. Heb namelijk het idee dat men vroegah heel wat beschaafder met elkaar omging.

Maar goed... :P.
pi_190053064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:29 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ja psychologische content etc. Ook voor werk.
Wat voor dingen schrijf je dan zoal?
pi_190053084
Sinds wanneer post jij hier @scrupuleus
pi_190053100
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:57 schreef scrupuleus het volgende:
Dus verder met stofzuigen.
Ik heb even gekeken... Jij houdt wel van stofzuigen of niet dan?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2019 15:43:39 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')