O nice tabelletje! Kende ik helemaal niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:16 schreef Pumpalov het volgende:
Buiten de uitzonderingen is er natuurlijk geen enkele vrouw die van extreem klein of groot houdt. En dan zeker het eerste niet. Zal in de meeste gevallen rond deze verhoudingen spelen. Reken maar even na of je zelf min of meer bevalt bij het gros van de dames. Gemiddelde FOK!ker komt er dus bekaaid van af (donkerblauw en groter)
[ afbeelding ]
Wat een rare vorm.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:16 schreef Pumpalov het volgende:
Buiten de uitzonderingen is er natuurlijk geen enkele vrouw die van extreem klein of groot houdt. En dan zeker het eerste niet. Zal in de meeste gevallen rond deze verhoudingen spelen. Reken maar even na of je zelf min of meer bevalt bij het gros van de dames. Gemiddelde FOK!ker komt er dus bekaaid van af (donkerblauw en groter)
[ afbeelding ]
http://www.inchnaarcm.nl/inch-naar-centimeter/quote:Op woensdag 20 november 2019 16:16 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
Het is inch, geen centimeter.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O nice tabelletje! Kende ik helemaal niet.
Dan ben ik, zonder teveel te verklappen, zeker niet ontevreden met die van mij 😄
Maar een lul van 7 bij 7 inch wat hoezo scoort die nog zo goed.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:16 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
??quote:Op woensdag 20 november 2019 16:38 schreef Tailless het volgende:
Ik heb een bloed lul dus ene keer is die echt te groot en dan denk ik dat mijn bedpartners liever een iets kleinere hebben.
Daar is op geilen niks tegen te beginnen
Maarja zo heb ik ook dagen dat die niet veel voorsteld.
Ook daarmee mensen prima van kunnen laten genieten.
Dat is een vlees lul toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:43 schreef _I het volgende:
[..]
??
Een bloedlul is stijf toch altijd even groot? Gek verhaal dit.
Omtrek, niet diameter?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:40 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar een lul van 7 bij 7 inch wat hoezo scoort die nog zo goed.
Neen, die is slap bijna net zo groot als stijf.quote:
Jawel....quote:Op woensdag 20 november 2019 17:32 schreef _I het volgende:
[..]
Neen, die is slap bijna net zo groot als stijf.
Je hebt toch niet een stijve die soms 10 cm is en soms 21...
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:32 schreef _I het volgende:
[..]
Neen, die is slap bijna net zo groot als stijf.
Je hebt toch niet een stijve die soms 10 cm is en soms 21...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het principe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als-ie stijf is, is-ie altijd ongeveer even groot.
En nog nooit een andere tegengekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |