Zijn er mensen die dit ook gebruiken? En zo ja, positieve/negatieve ervaringen ermee?
hoe kan een shampoo nu zorgen dat je haar terugkomt?
quote:Je haar komt ook niet terug, in of om je haar gaat denk ik vocht zitten ofzo waardoor het haar dat je hebt dikker wordt.
Op zondag 12 januari 2003 14:49 schreef DarkElf het volgende:
ik heb er geen ervaring mee maar ik geloof dat ook eigenlijk niet zo.hoe kan een shampoo nu zorgen dat je haar terugkomt?
Maar met het haar dat je nu hebt kun je denk ik nog maar weinig, gezond eten en geen gel gebruiken die je hoofdhuid verstikt zodat je haar dat nu gaat groeien wel gezond is.
Dat kan ik anders nergens op de verpakking vinden, volgens mij moet je er nog shampoo naast gebruiken
Schijnt je haar wat dikker te maken.
quote:Staat er wel op hoor:
Op zondag 12 januari 2003 14:54 schreef sandman667 het volgende:
Dat L'Oréal Elvive Regenium® revitaliserende haar verdikkende anti-veroudering shampoo is toch geen shampoo.Dat kan ik anders nergens op de verpakking vinden, volgens mij moet je er nog shampoo naast gebruiken
Links de shampoo, rechts de crèmespoeling. Hmmm. misschien wekt het omdat ik er ook crèmespoeling bij gebruik?
quote:Ik gebruik alleen de shampoo. Zal ook eens de crèmespoeling proberen
Op zondag 12 januari 2003 15:08 schreef De_Schaduw het volgende:Links de shampoo, rechts de crèmespoeling. Hmmm. misschien wekt het omdat ik er ook crèmespoeling bij gebruik?
quote:Is bij jou de AH open op zondag? Het is met je bonuspasje 2 halen 1 betalen
Op zondag 12 januari 2003 15:09 schreef robh het volgende:[..]
Ik gebruik alleen de shampoo. Zal ook eens de crèmespoeling proberen
Btw, dit schijnt tegenwoordig voor vrouwen te zijn omdat er nu ook een variant is voor mannen. En die bestaat volgens mij alleen uit shampoo
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:10 schreef De_Schaduw het volgende:Is bij jou de AH open op zondag? Het is met je bonuspasje 2 halen 1 betalen
Bij de kapper is zoiets wel te krijgen denk ik zo.
Het is een ongelofelijk ruimverspreid verzinsel dat vitaminen en dergelijk echt goed zijn voor je haar! Je haar kan er wel zachter door worden maar dat komt niet doordat het haar iets 'opneemt' ofzo..
Enige waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat het tegen haaruitval helpt en ook goed, is op dit moment finasteride.
Dutasteride schijnt nog beter te zijn, maar daar is op dit moment nog niet zoveel onderzoek naar gedaan als naar finasteride.
quote:Er komt een vies filmpje om je haar heen wat op den duur ook slecht is voor je hoofdhuid..
Op maandag 13 januari 2003 12:50 schreef frank_woei het volgende:
Weten mensen dan nog steeds niet dat haar dood materiaal is ?? Haar neemt geen vitaminen of whatever op, en nee, de wortel ook niet want die zit netjes in de huid.Het is een ongelofelijk ruimverspreid verzinsel dat vitaminen en dergelijk echt goed zijn voor je haar! Je haar kan er wel zachter door worden maar dat komt niet doordat het haar iets 'opneemt' ofzo..
quote:Alleen is dat middel juist bedoeld voor prostaatproblemen geloof ik?
Op dinsdag 14 januari 2003 01:22 schreef StrayDog het volgende:
Enige waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat het tegen haaruitval helpt en ook goed, is op dit moment finasteride.
En als al die shampoos supposedly niet goed zijn voor je haar, welke is dat dan nog wel?
quote:Je hebt het of je hebt het niet
Op dinsdag 14 januari 2003 09:56 schreef X-Ray het volgende:
Dat werkt allemaal voor geen meter joh....
quote:Noop, zie mijn uitleg hier: Propecia, aminexil of monixodil gebruikers??
Op dinsdag 14 januari 2003 09:52 schreef Theeboon het volgende:[..]
Alleen is dat middel juist bedoeld voor prostaatproblemen geloof ik?
Anyway, volgens mij kan het in principe wel, dat je haar dikker wordt van shampoo. Doordat er een laagje om je eigen haren komt te liggen.
quote:De topicopener denkt dat hij met zgn. haarverdikkende shampoo iets kan doen aan zijn uitdunnende haardos.
Op dinsdag 14 januari 2003 13:58 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij worden in dit topic haarverdikkende middlen verward met haargroeimiddelen! Dat is toch heel wat anders?
quote:Echt wel
Op dinsdag 14 januari 2003 09:56 schreef X-Ray het volgende:
Dat werkt allemaal voor geen meter joh....
[tellsellmodus]
Mijn haar zit veel beter sinds ik die shampoo gebruik. Het voelt prettiger aan en het valt voller .
[/tellsellmodus]
quote:Ah! Realiseer me nu pas wat je hiermee bedoelt
Op zondag 12 januari 2003 14:46 schreef robh het volgende:
(omdat de binnenband er doorheen komt)
Hm, ik weet niet of het daar ook echt tegen helpt...
Ik heb heel veel maar heel dun haar. Bij mij werkt het prima.
(Geen binnenbandprobleem dus).
quote:Solitarias vroeger wel, maar nu niet meer dankzij finasteride. "De voltallige terugkeer van men zijn weelderige haardos"
Op dinsdag 14 januari 2003 21:27 schreef Moonah het volgende:(Geen binnenbandprobleem dus).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |