Je bent 20 neem jezelf niet zo serieus... het is niet degene waar je oud mee gaat worden..quote:Op woensdag 20 november 2019 00:20 schreef Lenthe83 het volgende:
Hoe zouden jullie mijn situatie aanpakken? Liefs
Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Seriously? Daar kun jij je geen voorstelling bij maken?
Kom op, als je vriendin dat tegen je zegt is duidelijk dat ze zin heeft in seks. Een normale gezonde kerel van 23 gaat dan niet slapen, maar trekt zijn vriendin dan helemaal stuk.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:03 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
De normale reactie voor jou ja.
Niet iedereen reageert zoals jou.
Het gaat om het pronken met de aandacht richting je vriendin. Dat is gewoon een teken van onzekerheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Of de verliefdheid is over bij hem, wat heel goed kan als je 23 bent en het vrouwelijk schoon voor het oprapen ligt.
Daarom zou ik eerder denken dat hij al een andere lekker hertje heeft gezien en daar liever zijn ding mee doet. Misschien houd hij niet van onzekere vrouwen die hij verplicht complimenten moet geven. Ze zijn pas 6 maanden samen dus geen man overboordquote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, als je vriendin dat tegen je zegt is duidelijk dat ze zin heeft in seks. Een normale gezonde kerel van 23 gaat dan niet slapen, maar trekt zijn vriendin dan helemaal stuk.
Of een onhandige manier om te vertellen dat hij liever bij iemand anders wil zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om het pronken met de aandacht richting je vriendin. Dat is gewoon een teken van onzekerheid.
Dan heb je erg weinig fantasie. Maar dan nog: het is duidelijk dat je vriendin zin heeft in seks. Dan kun je op zijn minst haar even aan haar trekken laten komen.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad het geile niet als m'n vriendin de hele dag zonder onderbroek rondloopt terwijl ik er niet eens bij ben.
Zou me echt afvragen waarom ze dat doet.
Ah! Dus jij bent onzeker over jezelf , jij hebt weinig zelfvertrouwenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Lenthe83 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen! Ik heb het al eerder met hem gehad over mijn lichtelijke onzekerheid en dat vertrouwen (o.a. in hem) moet groeien. Ook heb ik verteld wat ie daarvoor 'moet' doen.
Dan kan ze beter zeggen dat ze zin heeft dan de hele uni zich de godganse dag aan haar poesje te laten vergapen. Ik vind het ook ordinair en respectloos richting haar vriend.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan heb je erg weinig fantasie. Maar dan nog: het is duidelijk dat je vriendin zin heeft in seks. Dan kun je op zijn minst haar even aan haar trekken laten komen.
Als je geen zin meer hebt om je vriendin stuk te trekken, dan ben je als normale kerel al lang en breed vertrokken. Zeker als er voldoende alternatieven zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Daarom zou ik eerder denken dat hij al een andere lekker hertje heeft gezien en daar liever zijn ding mee doet. Misschien houd hij niet van onzekere vrouwen die hij verplicht complimenten moet geven. Ze zijn pas 6 maanden samen dus geen man overboord
Ook dat is een vorm van onzekerheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Of een onhandige manier om te vertellen dat hij liever bij iemand anders wil zijn.
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je geen zin meer hebt om je vriendin stuk te trekken, dan ben je als normale kerel al lang en breed vertrokken. Zeker als er voldoende alternatieven zijn.
Plus hij heeft er dubbel plezier ban als jij laat merken dat je er wat van vindquote:
Tenzij er grote gaten zaten in het kruis van haar broek kan niemand meer zien dan anders hè?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:10 schreef GereDathan het volgende:
Ik zou er ook niet geil van worden. Het is ordinair en andere mensen hoeven de geslachtsdelen van mijn partner niet te zien.
Voor de rest is het advies duidelijk, praat.
Wat is dan het geile eraan? Geen onderbroek en daarover heen spijkerbroek lijkt mij nogal schuren.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tenzij er grote gaten zaten in het kruis van haar broek kan niemand meer zien dan anders hè?
Ook voor jou: onder haar broek.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dan kan ze beter zeggen dat ze zin heeft dan de hele uni zich de godganse dag aan haar poesje te laten vergapen. Ik vind het ook ordinair en respectloos richting haar vriend.
Dat noemen we gewoon LAF.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.
En wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou: onder haar broek.
En mijn hemel, wat een preutsheid hier!
Gebruik je fantasie eens.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat is dan het geile eraan? Geen onderbroek en daarover heen spijkerbroek lijkt mij nogal schuren.
Of hij werkt gewoon hard en is daadwerkelijk moe als ie thuis komt...quote:Op woensdag 20 november 2019 08:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Gezien haar onzekerheid wil hij haar waarschijnlijk niet kwetsen maar het op een voorzichtige omslachtige manier duidelijk maken. Of hij hoopt dat zij haar conclusies trekt en ze zelf weg gaat.
Geen nut.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:20 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En wat is daar het nut van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |