Ook leuk, have fun!quote:Op woensdag 20 november 2019 20:34 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nu trouwens Het Perfecte Plaatje kijken. Dagdag!
Ohh die kijk ik ookquote:Op woensdag 20 november 2019 20:34 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nu trouwens Het Perfecte Plaatje kijken. Dagdag!
Leuk! Ben daar ook wel benieuwd naar; lijkt me wel een toffe musicalquote:
Jaaa One Song Glory; die is mooiquote:Op woensdag 20 november 2019 20:37 schreef Meke het volgende:
@:Guanabana
Ik heb Rent nog nooit gezien, maar deze![]()
![]()
![]()
Leuk, dat nummer is net geweestquote:Op woensdag 20 november 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk! Ben daar ook wel benieuwd naar; lijkt me wel een toffe musical![]()
Ik heb voor toneel ooit dat nummer Seasons of Love moeten zingen. Ik had ook nog eens een solo
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa One Song Glory; die is mooi
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:48 schreef Strani het volgende:
Je hebt ook echt twee verschillende soorten mensen hè? Je hebt kattenmensen, en je hebt rare mensen.
Johnquote:Op woensdag 20 november 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa One Song Glory; die is mooi
Dat was ook wel echt een heel leuk programma!quote:Op woensdag 20 november 2019 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk echt nog heel vaak filmpjes van op zoek naar Joseph
Jaaa echt jammer dat dat nu nooit meer isquote:Op woensdag 20 november 2019 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een heel leuk programma!
Ja Zorro viel wat tegen inderdaad.....maar vooral Joseph was echt genietenquote:Op woensdag 20 november 2019 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa echt jammer dat dat nu nooit meer is![]()
Hoewel de vierde (Zorro) wel wat minder was dan de eerste drie (Evita, Joseph, Mary Poppins)
Jaaa ik mis Op Zoek Naar echt zo ergquote:Op woensdag 20 november 2019 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh, Roy vond ik toen juist overgewaardeerdquote:Op woensdag 20 november 2019 20:50 schreef Meke het volgende:
Maar Joseph blijft mijn altijd favoriet, vooralRoy
Zorro vond ik ook nog wel leuk, maar was wat minder een musical-musical zoals de andere drie. Na die serie was ik het er ook wel mee eens dat het even klaar was.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa echt jammer dat dat nu nooit meer is![]()
Hoewel de vierde (Zorro) wel wat minder was dan de eerste drie (Evita, Joseph, Mary Poppins)
Ik ook, nou ja, vooral ook van Mary Poppins en Evita! Dat waren geweldige programma's.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit je nou te FOK!ken tijdens het filmkijken?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja, vooral ook van Mary Poppins en Evita! Dat waren geweldige programma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |