Prima braderielineup toch? En dat heeft Paaspop altijd wel. Bedenk ook dat er nu geen hond gaat vliegen.quote:
Mwah normaal heb je toch wel dingen als Lamb Of God, Parkway Drive, Sean Paul, The Streets etc. wat nu toch een beetje mist. Maar goed het is nog niet alles.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima braderielineup toch? En dat heeft Paaspop altijd wel. Bedenk ook dat er nu geen hond gaat vliegen.
Er staat een dagindeling op de Paaspop site.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Kraantje Pappie, Maan, Snelle, Andre Hazes, Susan & Freek... als dat allemaal op 1 dag staat ga ik met m'n kinderen... die zullen de tijd van hun leven hebben.
ah ja zie 't nu... misschien dan proberen om een zondagkaartje te scoren.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Er staat een dagindeling op de Paaspop site.
Wel klote, ik had een zaterdag kaart meegenomen van 2020. Maar de eerste lichting voor de zaterdag was zo kut, dat ik ook de zondag wilde (vooral Paul Kalkbrenner dan toch). Dus ik wilde mijn kaart wisselen (was eerder aangegeven dat het kan). Blijkbaar kan het dus niet, ik moest voor 25 februari mijn zaterdag kaart refunden.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ah ja zie 't nu... misschien dan proberen om een zondagkaartje te scoren.
Paaspop?quote:Op donderdag 15 april 2021 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ’s Barend & Ivo
538 DJ Niek
Haha, ja inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2021 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Foutje, maar had zomaar Paaspop line-up kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |