In de eerste jaren heb ik ook echt heel veel gemist. Gewoon nooit echt op gelet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het zo verwonderlijk dat ik sinds begin 2010 op Fok meelurk en zoveel goede fora en topics heb gemist...
quote:
We zetten je microfoon wel op mute; komt goedquote:
Ik lurkte in eerste instantie mee in ESF, SHO en TAL, begin 2010 ben ik daarmee begonnen. Pas eind 2011 heb ik ook daadwerkelijk een account aangemaakt, maar ik heb er altijd heel weinig mee gedaan. Dat waren ook nog de jaren dat ESF niet een vast forum was.quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:17 schreef I het volgende:
[..]
In de eerste jaren heb ik ook echt heel veel gemist. Gewoon nooit echt op gelet.Toen hing ik ook enkel in een SC, en keek ik niet verder.
Da's er in de loop der tijd wel een beetje uitgegroeid.
Dan is het ook wel lastig om te settelen ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lurkte in eerste instantie mee in ESF, SHO en TAL, begin 2010 ben ik daarmee begonnen. Pas eind 2011 heb ik ook daadwerkelijk een account aangemaakt, maar ik heb er altijd heel weinig mee gedaan. Dat waren ook nog de jaren dat ESF niet een vast forum was.
quote:
De liefde van een laptopmoeder overstijgt alle kostenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Middag, ik ga nu mijn laptopkindje ophalen![]()
Kosten zijn helaas minder
Dat zal ik zo wel horen denk ik. Maar ik bracht hem weg omdat de fan als een gek bleef blazen (en hij vaak vastliep).quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
De liefde van een laptopmoeder overstijgt alle kosten
Maar wat was er nou mis mee?
Nee joh iedereen is aan het werk denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:27 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik was hier even een flinke topickiller.
Werkenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh iedereen is aan het werk denk ik
Top werk trouwens
quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:40 schreef ijs_beer het volgende:
Werk.![]()
Studie.![]()
Tijdgebrek![]()
Alle ballen in de lucht houden.![]()
Is het al weekend?
Houdt niet over. Beroerd geslapen vannacht (zo'n nacht dat je niet in slaap komt en ook niet weet waarom, en niets wat je probeert helpt) en nu ergeren aan collega's.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha Timmeke! Alles goed met jou op deze dinsdag?
Ja, dat laatste wist ik. Maar ben wel benieuwd naar wat precies de oorzaak was.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal ik zo wel horen denk ik. Maar ik bracht hem weg omdat de fan als een gek bleef blazen (en hij vaak vastliep).
Oh dat is wel vervelend inderdaad. Maar ik begreep dat je ook op zoek bent naar ander werk?quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Houdt niet over. Beroerd geslapen vannacht (zo'n nacht dat je niet in slaap komt en ook niet weet waarom, en niets wat je probeert helpt) en nu ergeren aan collega's.
Gelukkig komen de vrije dagen steeds dichter bij
Stof en de koelpasta tussen de processor en de ...? was helemaal uitgehard door de temperatuur.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat laatste wist ik. Maar ben wel benieuwd naar wat precies de oorzaak was.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend inderdaad. Maar ik begreep dat je ook op zoek bent naar ander werk?
Op de puntjes zal koeler of heatsink of so horen te staan. Nu maar hopen dat het zo is opgelostquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stof en de koelpasta tussen de processor en de ...? was helemaal uitgehard door de temperatuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |