quote:Op maandag 18 november 2019 16:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze zijn al wezen stappen met een grote groep oud utopianen, Andrea was er ook bij
En die 4 stemmen kan Jessie dus niet uitstaan (spuit 11>ikke)quote:Op maandag 18 november 2019 16:37 schreef Angelique61 het volgende:
Ook al had Gerrit op Mylene gestemd, had jessie nog steeds 4 stemmen gehad..
Maar dat wilt Jessie niet zien..quote:Op maandag 18 november 2019 16:37 schreef Angelique61 het volgende:
Ook al had Gerrit op Mylene gestemd, had jessie nog steeds 4 stemmen gehad..
Ja hij moest met 0 stemmen de finale in , als ie er dan ook 0 krijgt met positief stemmen in de finale ben ik tevreden.quote:Op maandag 18 november 2019 16:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En die 4 stemmen kan Jessie dus niet uitstaan (spuit 11>ikke)
Al was het maar 1 stem geweest.
Kan Jessias niet hebben
Er moet wel tv gemaakt worden hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef chufi het volgende:
Nou nu hebben we het wel genoeg aan gehoord FEBO.. volgend onderwerp
Hij liep alleen maar bij iedereen langs om te checken op wie ze gingenquote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie heeft zich niet bemoeit met de stemronde
die gekke twist was er met die gong, dat zal ook de enige blijven......................quote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef Angelique61 het volgende:
Jammer dat het al een uitgemaakte zaak is...Jessie bepaald! Er moet een gekke twist komen...gohh dat zou hylarisch zijn...
Door jouw UI moet ik telkens aan fok koffieleut denken ,die heb ik al een tijdje niet gezien hierquote:Op maandag 18 november 2019 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy moet nar huis zegt jessie
woest was hij. heb ik dit verdiend?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |