abonnement Unibet Coolblue
pi_190034406
Nee, snap ik. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190034452
Ik ben aan het twijfelen of ik de hoezen van mijn bank kan/ga wassen.
Zit geen label in en hij is 2e hands dus geen idee...
pi_190034520
Hmm, denk niet dat ik het aan zou durven dan. Maar goed, ik heb een ouwe leren bank staan, daar gaat gewoon een sopje overheen indien nodig. :+ (En vent wil nog wel eens drinken op de bank zetten. :') )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190034568
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, denk niet dat ik het aan zou durven dan. Maar goed, ik heb een ouwe leren bank staan, daar gaat gewoon een sopje overheen indien nodig. :+ (En vent wil nog wel eens drinken op de bank zetten. :') )
Doet mijn man hier ook, niet zo handig met stof :D

Ik heb nu 2 hoezen van de losse kussens die we niet gebruiken (nouja de katten liggen er op maar die hebben genoeg plekken) in de wasmachine gegooid.
Als dat goed gaat zijn de rest toch ook moeten kunnen....

Normaal poets ik de bank met speciaal hg spul, maar de laatste tijd krijg ik het daar niet meer mee schoon. De bank is ook wel echt oud en wij en vorige gebruikers waren er niet altijd even zuinig op.
pi_190034851
Zou je wel denken ja, dat het dan goed moet gaan. :Y

En gisteren sportschool opgezegd, met hoe dat ging, ben ik helemaal blij dat ik al besloten had. :')
(Achtergrond: les die ik vast volgde ging eruit, maar dat werd "even" doorgegeven door een invaller en later in de week pas een whatsappje erover). Dus ik me met die reden uitschrijven, krijg ik een "oh, maar die les is er toch nog gewoon?". Uhm, nee. Die is er per 1 november uit. :')

Hopelijk doen ze wat met mijn kritiek over communicatie. Een les die vervalt, kan ik op zich mee leven, maar zorg wel dat je het intern even duidelijk hebt hoe en wat voordat je het gaat mededelen aan je klanten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190034995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou je wel denken ja, dat het dan goed moet gaan. :Y

En gisteren sportschool opgezegd, met hoe dat ging, ben ik helemaal blij dat ik al besloten had. :')
(Achtergrond: les die ik vast volgde ging eruit, maar dat werd "even" doorgegeven door een invaller en later in de week pas een whatsappje erover). Dus ik me met die reden uitschrijven, krijg ik een "oh, maar die les is er toch nog gewoon?". Uhm, nee. Die is er per 1 november uit. :')

Hopelijk doen ze wat met mijn kritiek over communicatie. Een les die vervalt, kan ik op zich mee leven, maar zorg wel dat je het intern even duidelijk hebt hoe en wat voordat je het gaat mededelen aan je klanten. :+
Hmm dat is niet de manier waarop het zou moeten gaan.

Je sport nog op andere plekken toch?
pi_190035197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm dat is niet de manier waarop het zou moeten gaan.

Je sport nog op andere plekken toch?
Jup, sowieso nog mijn hardloopclubje ook (en dat is ook prima zelf te doen gelukkig, hardlopen. :P). Vanmiddag denk ik even langs bij een sportschool vlak naast mijn werk, zolang ze de spullen hebben staan die ik wil gebruiken en de sfeer me een beetje bevalt, is het wel prima. :Y

En dan ben ik uiteindelijk per maand nog 10 euro goedkoper uit ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190035333
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja zeg dat wel. Ik ga nu wel gewoon het huishouden doen, even geen zin meer.
Deze instelling zou ik nou nooit hebben. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190035537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jup, sowieso nog mijn hardloopclubje ook (en dat is ook prima zelf te doen gelukkig, hardlopen. :P). Vanmiddag denk ik even langs bij een sportschool vlak naast mijn werk, zolang ze de spullen hebben staan die ik wil gebruiken en de sfeer me een beetje bevalt, is het wel prima. :Y

En dan ben ik uiteindelijk per maand nog 10 euro goedkoper uit ook. :+
Beter :)

Na het optreden dit weekend ga ik ook weet even iets meer focussen op krachttraining, mis het wel. Maar besteed nu liever elke minuut aan het oefenen van mijn solo (en duodans).
pi_190035542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:36 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Deze instelling zou ik nou nooit hebben. :D
Ik ook niet snel maar was zo pissig :D
pi_190035707
Zo.. terug van tekenles :) lekker gekliederd met mijn ecoline brushpennen

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190035806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beter :)

Na het optreden dit weekend ga ik ook weet even iets meer focussen op krachttraining, mis het wel. Maar besteed nu liever elke minuut aan het oefenen van mijn solo (en duodans).
Logisch, prioriteiten. :Y

Ik "moet" er wel echt een vorm van krachttraining bij houden, anders gaat mijn rug klagen. Maar dat zal voorlopig vooral ondersteunend zijn voor bij het hardlopen, evenement gepland, dus daar wil ik optimaal presteren. :9

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo.. terug van tekenles :) lekker gekliederd met mijn ecoline brushpennen

[ afbeelding ]
Ballons. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190037315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 07:15 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[ afbeelding ]

Deze heb ik bijna af gemaakt of af. Ik weet het niet meer. Ook niet waar het gebleven is.
Oh die is leuk O+ Rond archief of ergens weggestopt?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190038077
Besloten weer bloeddonor te worden (is zo'n 7 jaar geleden) als ik klaar ben met al die longtesten *O*
pi_190040946
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Besloten weer bloeddonor te worden (is zo'n 7 jaar geleden) als ik klaar ben met al die longtesten *O*
Goede reminder! Mijn zussen en ik hebben afgelopen jaar een genetisch onderzoek gehad en naar aanleiding van een gesprek dat we daar hadden met de vrouw die ons bloed afnam hebben we afgesproken om samen bloed te doneren. Is er nog steeds niet van gekomen.

Ben me ook aan het inlezen om in te schrijven als beenmergdonor, maar dat is wel wat heftiger.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190041251
Ik heb stempels. Jullie schuld. :6
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190041317
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb stempels. Jullie schuld. :6
Goed zo! Graag gedaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190041334
Oh ja, ik heb vijf jaar bloed/plasma gegeven. Alleen met mijn pillen mag ik niet meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190041439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed zo! Graag gedaan
Ik wil alleen even andere zwart inkt, ben ik achter. Rode en groene had ik gehaald bij boekenvoordeel, zwart zat bij een setje (paar vellen stempels, acrylblok en dus inkt), maar daar ben ik niet echt van onder de indruk. Groen en rood voldoen meer aan de verwachtingen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190041746
Ik bedoel, dat verschil. :{w

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 november 2019 @ 20:29:01 #71
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190042815
Welk merk inkt gebruik je?
pi_190042955
"Dat wat in het setje zat". Geen idee dus. :P

Die bovenste is Memento, die vind ik zelf wel prima, dus denk dat ik daar ook een zwart van haal. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 november 2019 @ 20:42:58 #73
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190043013
Memento is inderdaad goed. Mooie kleurtjes ook.
pi_190047789
Goedemorgen mensjes :*

Heeft iedereen lekker geslapen? En plannen voor deze koude dag?

Hier deze ochtend echt lekker en goed opgestart. De ontdekking gedaan hoe het werken met ecoline brushpennen voor mij het beste werken. Dus daar wil ik mee spelen in mijn artjournal (ahem... een ik probeer alles uit journal en ik-plak-mooie-plaatjes-bij-elkaar-en-alleen-begrijpelijk-voor-Cots-boekje is het.
Verder nog een heleboel andere knutsels op het programma (haken nummero en journals bijwerken op nummer 1. De rest zien we daarna wel weer).

En vanavond voor de laatste keer naar mijn handwerkclubje die eens per maand is. Dus dat wordt wel even verdrietig afscheid nemen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190047889
In de ochtend werk ik altijd al mijn journals en boekjes bij... misschien heb ik er wat veel
Eerlijk is eerlijk er zitten vier boekjes bij die helpend zijn met dit (stickers, knipboek, en een moeilijke wanners enz. overtrekboekje), dus het valt nog mee

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 21 november 2019 @ 08:29:59 #76
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_190048185
Goedemorgen, werken en boodschappen dag....Dus weinig tijd voor creativiteit.

Morgen lekker nog een dagje vrij, voorlopig de laatste vrijdag.
pi_190048675
De plannen beperken zich hier tot werken, andere zwarte inkt halen (en misschien andere boodschappen. Eten ofzo).
En }:| huishouden. }:|

Oh well, het weekend is in ieder geval nog compleet leeg. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190048777
Goedemorgen :W

Gisteren bij een concert in Amsterdam geweest.
Plannen voor vandaag? Naar mijn ouders, boodschappen doen en kerstkaarten maken.
pi_190048878
Volbeat?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190050048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Volbeat?
Nee die waren volgens mij een dag eerder?
Wij waren naar Halestorm
pi_190050063
Ik kan wel charmante foto's maken :D

pi_190050078
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee die waren volgens mij een dag eerder?
Wij waren naar Halestorm
Oh, dan ben ik in de war. :Y Ik zag nogal wat Volbeat langskomen op m'n tijdlijn, maar dat zal dan wel een dag eerder geweest zijn. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190050088
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik kan wel charmante foto's maken :D

[ afbeelding ]
Pehehehe
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 november 2019 @ 12:21:10 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190050539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de ochtend werk ik altijd al mijn journals en boekjes bij... misschien heb ik er wat veel
Eerlijk is eerlijk er zitten vier boekjes bij die helpend zijn met dit (stickers, knipboek, en een moeilijke wanners enz. overtrekboekje), dus het valt nog mee

[ afbeelding ]
Had je dit gezien?

https://www.handhobbycreadagen.nl/

Ik twijfel of ik er even ga kijken. Jammergenoeg betaal je entree.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190051704
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Had je dit gezien?

https://www.handhobbycreadagen.nl/

Ik twijfel of ik er even ga kijken. Jammergenoeg betaal je entree.
Dank je wel voor de tip! Lief dat je een me denkt :*
Alleen de KreaDoe is net geweest en het wordt me anders gewoon eventjes teveel als ik dat doe :) Ik ben er wel eens geweest, het is een stuk kleiner dan de KreaDoe, maar erg gezellig. Ik had geen zonde-geld-gevoel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190052754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Volbeat?
Daar was ik O+ (en nog een andere Fokster uit OUD waar ik nu even de Foknaam van kwijt ben ;) )
En dat was een dag eerder idd, dinsdag (tegelijk met het Nederlands voetbalelftal in de Arena... best druk daar!)
pi_190054951
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:18 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Daar was ik O+ (en nog een andere Fokster uit OUD waar ik nu even de Foknaam van kwijt ben ;) )
En dat was een dag eerder idd, dinsdag (tegelijk met het Nederlands voetbalelftal in de Arena... best druk daar!)
Ah ja dat is geen fijne combinatie, moest er gisteren nog aan denken.

Nou 7 kerstkaarten zijn gehaakt (nog niet klaar maar het haakgedeelte wel). Nog 3 te gaan.
pi_190062999
Goedemorgen! Bijna weekend :) Wat gaan jullie doen?

Ik heb om half tien een gesprek met de ervaringsdeskundige en daarna logeer ik dit weekend bij mijn moeder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190063131
Fijn CotS! Gezellig weekend dus?

Wij zouden zo met de kinderen en opa en oma naar de dierentuin gaan, maar de jongste heeft uitgerekend nu 39,1.
Ik denk dat oudste en eentje van ons nu maar gaan, met opa en oma, want hij heeft er zo naar uitgekeken ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190063144
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 07:08 schreef LeSage het volgende:
Fijn CotS! Gezellig weekend dus?

Wij zouden zo met de kinderen en opa en oma naar de dierentuin gaan, maar de jongste heeft uitgerekend nu 39,1.
Ik denk dat oudste en eentje van ons nu maar gaan, met opa en oma, want hij heeft er zo naar uitgekeken ;(
Ja! Heel erg veel zin in. Veel kletsen en knutselen

Ow wat vervelend... Knuffel! :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190063651
O, wow 39.1. Beterschap!
pi_190063743
Wat sneu LaSage :( beterschap!

Hier verder haken, nog 2 kaarten te gaan *O* en oefenen voor het optreden
pi_190063968
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 08:56 schreef Sarabi het volgende:
Wat sneu LaSage :( beterschap!

Hier verder haken, nog 2 kaarten te gaan *O* en oefenen voor het optreden
Wanneer is je optreden? Ik vind het altijd leuk om naar zoiets toe te werken :Y
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_190064340
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:20 schreef LeSage het volgende:

[..]

Wanneer is je optreden? Ik vind het altijd leuk om naar zoiets toe te werken :Y
Morgen al :D
En ja zal raar gevoel zijn als het opeens weer voorbij is.
pi_190064504
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 07:08 schreef LeSage het volgende:
Fijn CotS! Gezellig weekend dus?

Wij zouden zo met de kinderen en opa en oma naar de dierentuin gaan, maar de jongste heeft uitgerekend nu 39,1.
Ik denk dat oudste en eentje van ons nu maar gaan, met opa en oma, want hij heeft er zo naar uitgekeken ;(
Och wat sneu, beterschap voor de jongste. :*

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:18 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Daar was ik O+ (en nog een andere Fokster uit OUD waar ik nu even de Foknaam van kwijt ben ;) )
En dat was een dag eerder idd, dinsdag (tegelijk met het Nederlands voetbalelftal in de Arena... best druk daar!)
Ik had je langs zien komen inderdaad, volgens mij is zeker een kwart van m'n tijdlijn er geweest. _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Morgen al :D
En ja zal raar gevoel zijn als het opeens weer voorbij is.
Da's al snel! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190064895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had je langs zien komen inderdaad, volgens mij is zeker een kwart van m'n tijdlijn er geweest. _O-
Was erg tof! Sowieso tof om dit soort dingen met mijn kleine broertje samen te doen. Paar jaar geleden hadden we amper contact, en nu doen we allemaal leuke dingen samen (en delen zorgen) O+

Ik geloof dat ik na mijn 40e naar meer concerten ben geweest dan voor m'n 40e... Wat heb ik toch een boel gemist in die eerste 40 jaar ;)
pi_190064920
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:48 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Was erg tof! Sowieso tof om dit soort dingen met mijn kleine broertje samen te doen. Paar jaar geleden hadden we amper contact, en nu doen we allemaal leuke dingen samen (en delen zorgen) O+

Ik geloof dat ik na mijn 40e naar meer concerten ben geweest dan voor m'n 40e... Wat heb ik toch een boel gemist in die eerste 40 jaar ;)
Mooi zo! Ik heb ze een paar jaar geleden op een festival gezien, show zat toen ook al goed in elkaar. :Y

En concerten. O+ Ik zou niet zonder kunnen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190064963
Ze komen naar Pinkpop volgend jaar... op dezelfde dag als Disturbed... O+... nu wil ik eigenlijk naar Pinkpop, maar dat zijn dan wel weer heel veel mensen en veel geld... :@
pi_190065163
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:55 schreef Shandaly het volgende:
Ze komen naar Pinkpop volgend jaar... op dezelfde dag als Disturbed... O+... nu wil ik eigenlijk naar Pinkpop, maar dat zijn dan wel weer heel veel mensen en veel geld... :@
De algemene, grote festivals skip ik sowieso. Te groot, te weinig bands die me trekken voor het prijskaartje en de rest van de bands/acts trekt publiek wat ik niet zo goed trek. :') Zodra ik buiten m'n hokje van extreme muziek kom, kom ik onder de blauwe plekken thuis omdat mensen niet normaal kunnen doen. _O- (Geduw, getrek, ellebogen in je zij krijgen omdat je terug wil naar je medeconcertganger na drinken halen/wc bezoek. Overal bende. Gedraag je ofzo. :{w )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190065269
Festivals zijn voor mij ook echt te druk (en ik haat kamperen).
Ik ga alleen wel naar Appelpop, ook wordt het daar ook wel erg druk de laatste jaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')