abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 19:01:20 #101
269689 crew  Viv
pi_190967495
@AlwaysHappy

Thanks! Ik voelde me na de finale zo bekocht dat ik het ook nooit meer opnieuw gekeken heb. :X

Afstoffen dus! *O*
pi_190967863
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vond het einde gewoon uitstekend (hier ook alles op Blu-Ray) :@ Paste perfect bij de serie. Ik heb in de afgelopen jaren enorm veel kritiek gelezen, maar de meeste mensen hebben het einde gewoon verkeerd begrepen. Want ja, als je er van uit gaat dat iedereen de hele tijd al dood was, dan is het einde ook kut.

Dit artikel legt het goed uit in wat meer woorden/meer detail: https://www.looper.com/16(...)-the-ending-of-lost/
Ik was bijzonder teleurgesteld in het laatste seizoen en de laatste aflevering, maar dat kwam door én de verkeerde verwachtingen (ik verwachtte dat in het laatste seizoen alles wel even uitgelegd ging worden) én omdat ik het hele einde totaal niet begreep.

Meteen na laatste aflevering google opgezocht, diverse blogs gelezen en toen pas begon ik de finale te waarderen.

Ik werd zo enthousiast, dat toen ik op een site terecht kwam die de hele serie chronologisch aanbood, ik direct weer verslaafd was.

Maar dat beviel toch niet zo. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')