abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 november 2019 @ 21:55:50 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189995079
De winnaars naar winnaarseiland tot er niemand meer in het basiskamp is. Dan gaat iedereen uit einnaarseiland terug voor de halve finale en dan finale.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_189995282
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:55 schreef Doevelaer het volgende:
Lach me rot wanneer de aflevering van volgende week ineens een stuk minder kijkers trekt. Heel Twitter is mad
Ik zet hem volgende week niet aan.
  zondag 17 november 2019 @ 22:15:52 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189995516
Ik liep wat achter maar dit was m'n laatste aflevering van dit seizoen. Tim was opperbaas en zonder hem hoef ik het niet meer te zien. Slapzakken allemaal :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189995548
Bij de proef zijn trouwens de reken regels totaal verwaarloosd. 1 was niet het juiste antwoord als de reken regels waren toegepast.
pi_189995644
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Bij de proef zijn trouwens de reken regels totaal verwaarloosd. 1 was niet het juiste antwoord als de reken regels waren toegepast.
Interessant. De winnaar van de proef was dus zo snel omdat voor het gemak de rekenregels even vergeten werden. Terwijl iemand die wel de juiste rekenregels wilde toepassen daar gegarandeerd extra tijd aan kwijt was.

Of zou dat bij de uitgebreide instructies wel aan de deelnemers verteld zijn?
  zondag 17 november 2019 @ 22:21:40 #256
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189995651
Jammer hoor. Ik hoop nu dat Hugo wint, of anders Eva C. De rest mag echt oprotten, met die gare a-quasi voorop.

En wat is die Scary Ann een intens naar persoon. Blij dat Hugo nu met Eva daar zit.
pi_189995800
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Bij de proef zijn trouwens de reken regels totaal verwaarloosd. 1 was niet het juiste antwoord als de reken regels waren toegepast.
Je kan het hier nog even narekenen, voor de mensen die dat leuk vinden.

https://pbs.twimg.com/media/EJmcbWdWwAAcmIL.jpg
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189995849
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Interessant. De winnaar van de proef was dus zo snel omdat voor het gemak de rekenregels even vergeten werden. Terwijl iemand die wel de juiste rekenregels wilde toepassen daar gegarandeerd extra tijd aan kwijt was.

Of zou dat bij de uitgebreide instructies wel aan de deelnemers verteld zijn?
Ik ga ervan uit dat de deelnemers is verteld om van rechts naar te rekenen in plaats van de rekenregels toe te passen. Maar je weet het nooit met de productie van Expeditie Robinson.
pi_189995868
Wat een kutaflevering weer... dat dilemma van die stemmen en brieven was leuk, maar waarom moeten mensen open en bloot kiezen... had dat buiten het zicht van de andere kandidaten gedaan, nu was vanaf het moment dat Yvette koos al duidelijk dat de rest wel mee moest gaan qua stemmen...

Enorm zuur voor Tim, maar was alang blij dat Hugo won, als hij ook nog terug had gemoeten was het helemaal kut geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189995985
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Je kan het hier nog even narekenen, voor de mensen die dat leuk vinden.

https://pbs.twimg.com/media/EJmcbWdWwAAcmIL.jpg
Juiste uitkomst moet zijn 2,683333. Als je de rekenregels negeert kom je inderdaad op 1 uit.
Hoe dan ook gewoon een slechte proef, 1 is gewoon incorrect.
pi_189996333
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutaflevering weer... dat dilemma van die stemmen en brieven was leuk, maar waarom moeten mensen open en bloot kiezen... had dat buiten het zicht van de andere kandidaten gedaan, nu was vanaf het moment dat Yvette koos al duidelijk dat de rest wel mee moest gaan qua stemmen...

Enorm zuur voor Tim, maar was alang blij dat Hugo won, als hij ook nog terug had gemoeten was het helemaal kut geweest
Als Hugo terug moet stemmen ze hem meteen weg.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189996370
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Je kan het hier nog even narekenen, voor de mensen die dat leuk vinden.

https://pbs.twimg.com/media/EJmcbWdWwAAcmIL.jpg
Wel van rechts naar links lezen. Want de deelnemers kijken er vanaf de andere kant bovenop.

Volgens mij is de uitkomst dan 31,333
  zondag 17 november 2019 @ 22:59:02 #263
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_189996466
Wat een kansloos programma wordt dit toch. Altijd moeten de meest laffe zwakke kneusjes de werkelijke winnaars wegstemmen. En dan die sherry-kan, mijn god wat een dwaas is dat. En wat een walgelijk kut karakter heeft ze ook, lelijk van binnen en van buiten.
pi_189996524
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Wel van rechts naar links lezen. Want de deelnemers kijken er vanaf de andere kant bovenop.

Volgens mij is de uitkomst dan 31,333
Had Tim een blokje fout omdat hij op 3,5 uitkwam, dan?

Daar had ik misschien even niet zo goed opgelet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189996609
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 21:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Bij de nietBNers ging toch ook de sterkste er zo snel mogelijk uit?
Inderdaad. Vorig jaar werd die marinier weggestemd en die andere hele zwakke meid was het equivalent van Fien.

Het ligt niey aan de mensen op zichzelf, het ligt aan de opzet vh programma.


Ik vond het wel al een verbetering dat op Winnaarseiland de proef met alle3 was.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_189996658
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Had Tim een blokje fout omdat hij op 3,5 uitkwam, dan?

Daar had ik misschien even niet zo goed opgelet.
Als je dw rekenregels toepast moet je beginnen met 7*5-(7/2) en dan zou je dus moeten rekenen met 3,5. Dat zei Tim ergens
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_189996699
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Als Hugo terug moet stemmen ze hem meteen weg.
Die kan er niet meteen uitgestemd worden natuurlijk, maar daarna wordt het wel een hele klus ja, dan is hij (net als Tim vorige week) alleen zeker als hij de proef wint
pi_189996700
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Wel van rechts naar links lezen. Want de deelnemers kijken er vanaf de andere kant bovenop.

Volgens mij is de uitkomst dan 31,333
Ik weet het al, Tim had het rijthe heel anders.

Eva Cleven had het heel goed gedaan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189996730
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als je dw rekenregels toepast moet je beginnen met 7*5-(7/2) en dan zou je dus moeten rekenen met 3,5. Dat zei Tim ergens
Ik mag toch hopen dat daar vooraf iets over gezegd is bij de uitleg van de proef..
pi_189996754
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als je dw rekenregels toepast moet je beginnen met 7*5-(7/2) en dan zou je dus moeten rekenen met 3,5. Dat zei Tim ergens
Ja, dat zie hij, maar ik heb helaas geen foto van Tim met zijn rijtje blokjes.

Als jouw redenatie klopt, dan is het oneerlijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189996783
Volgende week op basis van de voorstukjes dus ineens de moraal dat Mariana niet finale-waardig is... no shit sherlocks _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189996786
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2019 21:00 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Ex-handbalster
En 1 van de beste speelsters van de wereld ook. Had qua leeftijd ook op haar top moeten zijn nu en “gewoon” mee moeten doen op het WK volgende week, maar ze was fysiek en mentaal helemaal gesloopt na al die jaren topsport.
pi_189996956
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Inderdaad. Vorig jaar werd die marinier weggestemd en die andere hele zwakke meid was het equivalent van Fien.

Het ligt niey aan de mensen op zichzelf, het ligt aan de opzet vh programma.

Ik vond het wel al een verbetering dat op Winnaarseiland de proef met alle3 was.
De sterke spelers werden de vorige jaren ook weggestemd. Echter konden de sterke spelers zich tenminste verdedigen de vorige seizoenen. De laatste bij de proeven kregen een zwarte stem. Daarnaast waren stemmen veel belangrijker. Een kandidaat kon al zijn stemmen inzetten bij een eilandraad. Nu kan er slechts 1 stem plus extra stem(men) worden ingezet. Sterke spelers gingen vaak naar winnaarseiland en hadden relatief veel stemmen. Zij hadden meestal zoveel stemmen dat zij juist konden beslissen wie naar huis ging. Tim, die vaak naar winaaarseiland ging, zou een juist sterke positie hebben in het spel door dit systeem. Dit jaar is alles echter veranderd. Ik vind het sowieso zeer apart en onnodig dat elk jaar de regels helemaal worden omgegooid. Stemgebruik, bnn'ers en onbekenden, duivels- en winaarseiland etc verschillen elk jaar. Het lijkt me handiger als er een beetje continuiteit in het programma bestaat.
pi_189997077
Doei doei dan maar :(
  zondag 17 november 2019 @ 23:27:16 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189997118
Echt schijtirritant dat constante zoeken naar bondjes om sterke spelers weg te stemmen, het is Robinson, niemand zit te wachten op een zwakke speler als winnaar.

Maar goed, dat is vooral hoe het met de BN'ers de laatste jaren gaat; mensen worden er niet uitgestemd omdat ze zwak of vervelend zijn, maar omdat ze sterk zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189997250
Ik vind het erg jammer dat er geen onbekenden meedoen dit jaar. Er zaten meestal leuke persoonlijkheden tussen de onbekenden. De bn'ers hebben in het algemeen een persoonlijkheid en enthousiasme van een aardappel.
pi_189997389
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:27 schreef Leandra het volgende:
Echt schijtirritant dat constante zoeken naar bondjes om sterke spelers weg te stemmen, het is Robinson, niemand zit te wachten op een zwakke speler als winnaar.

Maar goed, dat is vooral hoe het met de BN'ers de laatste jaren gaat; mensen worden er niet uitgestemd omdat ze zwak of vervelend zijn, maar omdat ze sterk zijn.
Dit is op 1 simpele manier te voorkomen...hidden immunity idols...zoals bij Survivor. Ik snap echt niet waarom ze die niet introduceren, zou het spel zoveel interessanter maken
pi_189998177
Ik kan niet rouwig zijn om Tim.
Als je zo stom bent om de vorige Eilandraad met al je extra stemmen Mariana erin te houden, en nu denkt geloofwaardig te zijn door haar er zgn uit te willen hebben, moet je gewoon naar huis.
Dat gezeik over die kinderen ook, please.

Akwasi, Yvet en Shary Ann, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Eva K. en Eva C. blijken ook vervelende tantes, blijft alleen nog dat nare mannetje Hugo over.

Al met al een matig seizoen zonder hoogtepunten, en dat is nog zwak uitgedrukt.
pi_189998420
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Als Hugo terug moet stemmen ze hem meteen weg.
Waarom heeft iedereen extra stemmen maar denkt Hugo dat hij die niet heeft?
pi_189999507
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 00:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Waarom heeft iedereen extra stemmen maar denkt Hugo dat hij die niet heeft?
Omdat hij ze al gebruikt heeft? Geen idee verder..
pi_189999530
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 00:30 schreef Za het volgende:
Ik kan niet rouwig zijn om Tim.
Als je zo stom bent om de vorige Eilandraad met al je extra stemmen Mariana erin te houden, en nu denkt geloofwaardig te zijn door haar er zgn uit te willen hebben, moet je gewoon naar huis.
Dat gezeik over die kinderen ook, please.

Akwasi, Yvet en Shary Ann, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Eva K. en Eva C. blijken ook vervelende tantes, blijft alleen nog dat nare mannetje Hugo over.

Al met al een matig seizoen zonder hoogtepunten, en dat is nog zwak uitgedrukt.
Mja, Tim wist ook wel dat hij eruit zou vliegen als hij gisteren geen immuniteit zou verdienen, hoe hij vorige week ook gestemd zou hebben. En dus stemde hij met het idee dat hij deze week de proef wel zou winnen en dan snap ik wel dat hij het sterkste bondje uit elkaar wilde hebben. Misschien zonde van die extra stemmen, maar daar had hij gisteren ook verder niks meer aan gehad.
pi_189999769
Rare actie van Tim. Er zijn bijna alleen nog maar enge mensen over helaas.
SOONY
  maandag 18 november 2019 @ 07:59:56 #283
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_189999907
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 07:42 schreef DKUp het volgende:
Rare actie van Tim. Er zijn bijna alleen nog maar enge mensen over helaas.
Hele enge mensen inderdaad. Vooral die sherry tante, godsamme wat een psychopaat is dat. Hopelijk volgende week een achillespeesruptuur voor haar.
pi_189999913
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Dit is op 1 simpele manier te voorkomen...hidden immunity idols...zoals bij Survivor. Ik snap echt niet waarom ze die niet introduceren, zou het spel zoveel interessanter maken
Wat is dit, hoe werkt het? Klinkt intrigerend. Is dat zoiets als toen ooit extra stemmen die verstopt lagen her en der?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189999923
Shary-An is heel eng, daar is Mariana nog een warme lieve vrouw bij.


Ze is net een psychopaat met dit rare gedrag, dat zij wel de zogenaamde Robinson is.
SOONY
pi_189999981
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nou, dat wordt dus niet meer kijken tot de finale.
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2019 21:33 schreef Legoblokje het volgende:
Eerste en meteen het laatste seizoen wat ik kijk. Gaat nergens over. Iedereen die sterk is, mag vertrekken.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, hoef ik dit meer af te kijken
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk wel laatste jaar dat ik kijk. :{
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:05 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik zet hem volgende week niet aan.
quote:
13s.gif Op zondag 17 november 2019 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik liep wat achter maar dit was m'n laatste aflevering van dit seizoen. Tim was opperbaas en zonder hem hoef ik het niet meer te zien. Slapzakken allemaal :r
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef King_Merc het volgende:
Doei doei dan maar :(
-O- :'(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 18 november 2019 @ 08:33:22 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190000168
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2019 08:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

-O- :'(
Ik heb mn hoop gevestigd op WIDM dat weer gaat beginnen. Daar is een heel subforum voor dus daar ga ik strakjes heen. Ga je mee? :D

Heel misschien Robinson Onbekend op Videoland straks.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190000221
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 21:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hoe zou het programma aangepast moeten worden om de sterkste meer kans te geven op de finale?
1. Dat achterlijke C garnituur van 'bekende' Nederlanders eruit.
2. Zwarte stem terug.
3. Vrij in te zetten stemmen.
4. Winnaarseiland weg, wat absurd. Die sjappie daar zit zich al vele dagen vol te vreten.
5. Kaj Gorgels eruit en een normale presentator erin.
6. Normale proeven terug laten keren en niet dit soort ingewikkelde onzin. Slaapproef, eetproef & evenwichtsproef.
7. Die slijmerige Luuk Ikink met boter op zijn kop en zijn dikke lippen bril weg. Beelden toon je in de reguliere uitzending, niet erbuiten.

En dan zijn we denk al al een goed stuk op weg :7
pi_190000273
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vind het erg jammer dat er geen onbekenden meedoen dit jaar. Er zaten meestal leuke persoonlijkheden tussen de onbekenden. De bn'ers hebben in het algemeen een persoonlijkheid en enthousiasme van een aardappel.
Heel soms zit er wel eens een pareltje bij zoals Soundos. Maar gemiddeld genomen helemaal mee eens hoor.
  maandag 18 november 2019 @ 09:32:27 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190000652
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Wel van rechts naar links lezen. Want de deelnemers kijken er vanaf de andere kant bovenop.

Volgens mij is de uitkomst dan 31,333
Heb het ook nagerekend en de juiste uitkomst is inderdaad 31 1/3.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190000830
Tim eruit ;( bijna alle sterke spelers eruit, idd erg stom. :(

Tim stond er natuurlijk zwak voor zonder extra stemmen, hij heeft wel nog getracht om een plottwist op touw te zetten, maar Yvette en Akwasi gingen er uiteindelijk niet in mee. Jammer. Overigens is er 1 extra stem op hem gezet. Akwasi gok ik? (Sorry, ik kjik nooit naar Eilandpraat.)

quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef Ivo1985 het volgende:
Of zou dat bij de uitgebreide instructies wel aan de deelnemers verteld zijn?
Er is ongetwijfeld aan de deelnemers verteld dat ze geen rekenregels hoeven te gebruiken (wel stom, maja so be it). Bij elke proef kunnen ze namelijk nog vragen stellen hoe e.e.a. nou in elkaar zit (kan me ook voorstellen dat je het niet meteen snapt na 1x uitleg) en dan geeft een of andere strikte vrouw extra uitleg. Dat vertelden Frank en Eva K. in hun wekelijkse "After Expeditie", te zien op het YT-kanaal van 3FM.

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef kalinhos het volgende:
Het ligt niey aan de mensen op zichzelf, het ligt aan de opzet vh programma.
Ja dit dus. Verander wat regels (sommige terug naar het oude) en de sterkere spelers worden niet zo snel weg gestemd...

Het wordt idd nu steeds minder leuk om te kijken, maar ik hoop toch écht dat Yvette, Akwasi en Shary-Ann niet in de finale komen, alle drie zwakke persoonlijkheden en absoluut Robinson-onwaardig. Al heeft Shary-Ann volgens mij nog genoeg extra stemmen. :{ Ook Mariana is fysiek veel te zwak, maar de manier waarop ze het spel heeft gespeeld dwingt bij mij toch wel wat respect af. ^O^ Ik denk ook dat, mocht zij er volgende week uitvliegen, ze daar wel vrede mee heeft.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_190000865
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 00:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Waarom heeft iedereen extra stemmen maar denkt Hugo dat hij die niet heeft?
Ze konden die verdienen bij de proef waarbij Hugo ruimschoots eerste werd, omdat hij daar had gekozen voor de variant waarbij hij geen extra stem kreeg. En de rest wel.

Is de proef waardoor hij nu op winnaarseiland zit.
pi_190000935
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:53 schreef Chia het volgende:

[..]

Ze konden die verdienen bij de proef waarbij Hugo ruimschoots eerste werd, omdat hij daar had gekozen voor de variant waarbij hij geen extra stem kreeg. En de rest wel.

Is de proef waardoor hij nu op winnaarseiland zit.
Dat was de samensmeltingsproef, toch? Daar kon je 1, 2 of 3 extra stemmen verdienen. Dan heeft hij er dus nog 1, want hij koos toen voor de "snelle variant". Maja, niet veel idd.
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 18 november 2019 @ 10:14:51 #294
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190001114
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Dat was de samensmeltingsproef, toch? Daar kon je 1, 2 of 3 extra stemmen verdienen. Dan heeft hij er dus nog 1, want hij koos toen voor de "snelle variant". Maja, niet veel idd.
Hoeveel extra stemmen heeft hij bij de allereerste opdracht bemachtigd en hoeveel heeft hij er daarvan nog over?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 18 november 2019 @ 10:35:27 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190001363
Ik vind t wel grappig dat er nu alemaal *O* Hugo *O* posts zijn, terwijl de eerste paar afleveringen en vooral gezegd werd wat een irritante kut ventje t is. Blijkbaar werkt zijn enthousiasme en fanatieke gedrag toch aanstekelijk :D (of t is een "in het land der blinden" geval).

Zag ik nou trouwens goed dat ie iets aan z'n voet had?
Toen de boot aankwam leek er iets omheen te zitten en leek ie ook te hinken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 10:41:26 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190001426
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Als Hugo terug moet stemmen ze hem meteen weg.
Niet meteen ;) Hij heeft dan immuniteit.
Maar de aflevering daarna is ie wel de klos als ie niet wint.
Al zit Mariana wel aan zijn kant gok ik. De rest van "zijn bondje" (schijnbondje) niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 10:43:35 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190001449
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 00:30 schreef Za het volgende:
Ik kan niet rouwig zijn om Tim.
Als je zo stom bent om de vorige Eilandraad met al je extra stemmen Mariana erin te houden, en nu denkt geloofwaardig te zijn door haar er zgn uit te willen hebben, moet je gewoon naar huis.
Dat gezeik over die kinderen ook, please.
Dat was niet "Mariana er in houden", dat was "Fien er uit krijgen" en dan trio doorbreken. Da's iets heel anders.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190001455
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel grappig dat er nu alemaal *O* Hugo *O* posts zijn, terwijl de eerste paar afleveringen en vooral gezegd werd wat een irritante kut ventje t is. Blijkbaar werkt zijn enthousiasme en fanatieke gedrag toch aanstekelijk :D (of t is een "in het land der blinden" geval).

Zag ik nou trouwens goed dat ie iets aan z'n voet had?
Toen de boot aankwam leek er iets omheen te zitten en leek ie ook te hinken.
In het land der blinden.

Daarbij is Hugo ook wel een Robinson wmb. Hij en Tim kan je rustig op een eiland zetten, die overleven het wel. Hugo vond ook dat Tim erin hoorde te blijven.

Dattie als een hysterisch wijf staat te springen omdat Eva en Eva brieven bij zich hebben zij 'm dan vergeven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 18 november 2019 @ 10:44:16 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190001457
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 00:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Waarom heeft iedereen extra stemmen maar denkt Hugo dat hij die niet heeft?
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 06:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Omdat hij ze al gebruikt heeft? Geen idee verder..
Die zijn toch in t begin afgetroggeld door een list van Fien?
Daarom dat ie ook al zo'n tijd link is op Fien en stuiterde bij haar exit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190001473
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel grappig dat er nu alemaal *O* Hugo *O* posts zijn, terwijl de eerste paar afleveringen en vooral gezegd werd wat een irritante kut ventje t is. Blijkbaar werkt zijn enthousiasme en fanatieke gedrag toch aanstekelijk :D (of t is een "in het land der blinden" geval).

Zag ik nou trouwens goed dat ie iets aan z'n voet had?
Toen de boot aankwam leek er iets omheen te zitten en leek ie ook te hinken.
Dat was toch vooral door z'n gedrag tijdens de proven en de nasleep daarvan? Daar krijgt hij echter helemaal de kans niet meer voor op deze manier :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')