Nou ja, is wel echt zuur als de vader van je kind vreemdgaat dus heb wel beetje medelijdenquote:Op zondag 17 november 2019 20:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja dat wil ze niet zeggen maar ze werd wel mad toen ik vroeg of het de oppas was
Heb jij jezelf al aangeboden als reboundquote:Op zondag 17 november 2019 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wisten we dat maar. Moet wel echt goed wijffie zijn
Ja same, je zal er daarna maar mee onder een dak moeten blijven wonenquote:Op zondag 17 november 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, is wel echt zuur als de vader van je kind vreemdgaat dus heb wel beetje medelijden
Ze wilde zo graag trouwen ookquote:Op zondag 17 november 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, is wel echt zuur als de vader van je kind vreemdgaat dus heb wel beetje medelijden
Dubbel zuurquote:Op zondag 17 november 2019 20:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja same, je zal er daarna maar mee onder een dak moeten blijven wonen
Ik wil ook trouwenquote:
James Valdezquote:
Ken ik niet maar ik wens je een fantastische dag en een mooie jurkquote:
quote:Op zondag 17 november 2019 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik wens je een fantastische dag en een mooie jurk
Hoe kan ik je vindenquote:Op zondag 17 november 2019 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Misschien moet ik ook maar op tinder gaan
Afgunst ditquote:
Kan nog wel D on the side hebben tochquote:Op zondag 17 november 2019 20:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is ze nog niet aan toe.
Wil eerst flink genomen worden door de huidige D.
Wel knap maar beetje een nare air over zichquote:
Wat heb ik aan passieve D die Fifa speelt.quote:Op zondag 17 november 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan nog wel D on the side hebben toch
Ja hij heet gewoon Peter Gadiot en ik wil op z'n gezicht zitten.quote:Op zondag 17 november 2019 20:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel knap maar beetje een nare air over zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |