Dat deed hij niet zo handig inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2020 15:05 schreef Burner82 het volgende:
De t*ring... Masia 1 plek terug zetten, omdat hij moest uitwijken een beetje en een bandbreedte buiten de tracklimits gaat....
Ik vind het te zwaar bestraft. Het is wel de regel, laatste ronde buiten de tracklimits, 1 plek terug... Maar als hij hem had laten staan, daar op plek 4/5 en de crash had veroorzaakt....quote:Op zondag 8 maart 2020 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat deed hij niet zo handig inderdaad
U gaat door voor de koelkast!quote:Op zondag 8 maart 2020 16:00 schreef franklop het volgende:
Het hoofdprogramma bijna van start.
Bo zal wel zaken naar P10 in de eerste ronde.
Hadden ze beter rechts in beeld kunnen doen, nu is het net een ongewenst reclame bannerquote:Op zondag 8 maart 2020 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er trouwens iemand die ook maar een fuck geeft om de fastest lap zo groots in beeld élke ronde?
Waar zou dat toch aan liggen?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:12 schreef Sabata het volgende:
12e nu. Bo heeft hetzelfde probleem als Vettel. Alleen rijden gaat goed, maar duelleren lukt niet zo best.
Volgens hemzelf omdat ie de motor met een volle tank niet zo goed onder controle heeft. Niet handig als je dan in het gedrang zit. Oh well, we wachten af tot race 2 en race 3.quote:
twitter:MotoGP twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 16:03:57 Unfortunately, due to the coronavirus outbreak, the #AmericasGP 🇺🇸 has been postponed 📋Find details regarding the new date in the article below ⬇️#MotoGP | 📰https://t.co/RjSKsvAnWD reageer retweet
Niet leuk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:07 schreef Burner82 het volgende:twitter:MotoGP twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 16:03:57 Unfortunately, due to the coronavirus outbreak, the #AmericasGP 🇺🇸 has been postponed 📋
Find details regarding the new date in the article below ⬇️
#MotoGP | 📰
https://t.co/RjSKsvAnWD reageer retweet
Al drie jaar niet? Of is het inmiddels 4? .quote:Op maandag 9 maart 2020 14:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Volgens hemzelf omdat ie de motor met een volle tank niet zo goed onder controle heeft. Niet handig als je dan in het gedrang zit. Oh well, we wachten af tot race 2 en race 3.
. Dat wordt een druk einde van het seizoen zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:07 schreef Burner82 het volgende:twitter:MotoGP twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 16:03:57 Unfortunately, due to the coronavirus outbreak, the #AmericasGP 🇺🇸 has been postponed 📋
Find details regarding the new date in the article below ⬇️
#MotoGP | 📰
https://t.co/RjSKsvAnWD reageer retweet
Blijft toch gek. In de redbull rookies had ie wel die bravoure en lef. Maar dat lijkt weg te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Al drie jaar niet? Of is het inmiddels 4? .
Denk dat-ie mentaal niet sterk genoeg is. Gebrek aan zelfvertrouwen oid.
Mja, de druk zal daar wel vele malen lager hebben gelegen dan in het wereldkampioenschap. Bovendien reed ‘ie daar vaak vooraan in zijn uppie, . Dan is er een stuk minder strijd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:34 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Blijft toch gek. In de redbull rookies had ie wel die bravoure en lef. Maar dat lijkt weg te zijn.
MXGP, EWC (Le Mans bijvoorbeeld), alles zo ongeveer... Gezondheid voor alles natuurlijk!quote:
Maar heel veel wielrennen is al afgelast en in Australië is de situatie veel minder ernstig dan in Europa, vooralsnog.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
MXGP, EWC (Le Mans bijvoorbeeld), alles zo ongeveer... Gezondheid voor alles natuurlijk!
Maar geeft je wel te denken, F1 in Australie gaat vrolijk door, en Parijs Nice....
F1 en wielrennen, zo ongeveer de enige 2 sporten in de wereld waarbij ze denken dat ze onaantastbaar zijn. (Lees, de commerciele bedrijven die erachter zitten...)
Hey @heywoodu kun je die graphics nog updaten (zal ik rode kruisjes door alle datums zetten? xD )?quote:Op zondag 17 november 2019 12:38 schreef shiz het volgende:
Alvast de 2020 kalender (en updated topic header graphic)...
> https://i.imgur.com/L3YXlzZ.jpg
> https://i.imgur.com/Y8cxke6.jpg
SUMMERBREAK
> https://i.imgur.com/5nW58iC.jpg
-- en nieuwe...
› Season 2019 results
> https://i.imgur.com/ZB62cxe.png
quote:Miller secures 2021 Ducati factory team promotion
Jack Miller will step up to the factory Ducati MotoGP team for the 2021 season, with an option to extend his stay by a further year.
Miller made his MotoGP debut in 2015 straight from finishing runner-up in the Moto3 class, spending three seasons as a Honda-contracted rider with LCR and Marc VDS and claiming a sensational win at the 2016 Dutch TT.
For 2018, Miller moved to the Pramac Ducati squad and enjoyed his best season to date in the premier class last year when he took five podium finishes and eighth in the standings.
After Ducati’s main targets for a 2021 ride, Maverick Vinales, Fabio Quartararo and Joan Mir, all slipped through its fingers, Miller became the favourite for a move into the factory team.
Commenting on his new ride, Miller said: “It is an honour to be able to continue my MotoGP career with Ducati.
“And for this reason I would like to thank the entire leadership team for the trust they have placed in me, and for giving me this incredible opportunity.
“I can't wait to start running this year. I am ready to take on with all the commitment in the world the responsibility of being an official Ducati rider in 2021.”
Ducati CEO Claudio Domenicalli added: “We are convinced that Jack has everything to be able to continuously fight for important positions, in every race, starting this season, and to take a big step forward next year thanks to the full support of the Ducati team.”
The identity of Miller’s 2021 teammate remains unclear, as talks between Ducati and Andrea Dovizioso are still at an impasse over financial matters.
Ducati is known to be keen to avoid big-money offers in light of the impending financial crisis as a result of the global coronavirus pandemic.
Moto2 frontrunners Enea Bastianini and Jorge Martin are the leading candidates to take over Miller's vacated Pramac ride next year, although team boss Francesco Guidotti recently admitted it would be a “miracle” if Ducati could sign Martin.
Danilo Petrucci has been linked to a move to World Superbike with Ducati, although an Aprilia MotoGP switch could also be an option for the Italian should Andrea Iannone’s 18-month doping ban not be overturned by the Court for Arbitration for Sport (CAS).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Vierde keuze, leuk.dat Lorenzo nog altijd in de belangstelling stond van ze afgelopen jaar is geen geheim, af en toe waren er geruchten over Pol, maar wie dan nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
In het berichtquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat Lorenzo nog altijd in de belangstelling stond van ze afgelopen jaar is geen geheim, af en toe waren er geruchten over Pol, maar wie dan nog?
9 augustus Brno... bijna dus.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:23 schreef RedFever007 het volgende:
Gaan we nog ergens racen dit seizoen?
Waarschijnlijk juli in Jerez zelfsquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:18 schreef Nober het volgende:
[..]
9 augustus Brno... bijna dus.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_MotoGP_season
Had dan Cal voor een jaar nog op die motor gezet ipv AM73. Kon die laatste eventueel naar LCR.quote:MotoGP News: KTM's Pol Espargaro set for shock 2021 Honda switch
By Lewis Duncan, German Garcia Casanova
Published on Thursday June 4th 2020
Pol Espargaro is set to leave KTM at the end of the year and join Marc Marquez at the factory Honda team for the 2021 MotoGP season, Autosport has learned.
The 2013 Moto2 world champion made his MotoGP debut in 2014 with the Tech3 Yamaha squad, before moving to KTM to spearhead its works effort from 2017.
A valuable asset for the Austrian marque, securing its first podium at a wet Valencia race in 2018 and putting the RC16 onto the front row in the dry at Misano last year, KTM has recently expressed its desire to retain the Spaniard.
Linked with a move to Ducati, this avenue was closed off last week when the Italian marque confirmed Jack Miller would be promoted from Pramac.
Though the second works Ducati seat is yet to be secured, Andrea Dovizioso - despite talks having stalled over money - is likely to stay put.
Espargaro had been linked to Honda in recent weeks, but this appeared unlikely as it has long been thought Marquez's four-year renewal with HRC - signed in February - would at least keep his rookie brother Alex secured for 2021.
However, the situation has changed and Espargaro is now set to pen a two-year deal with the factory Honda team, having confirmed his exit at the end of the season to KTM.
This comes as another blow this week for KTM's 2021 campaign, after Autosport reported on Wednesday that Moto2 rider Jorge Martin is set to sever ties with KTM to join Francesco Bagnaia at Pramac next year.
Alex Marquez, having previously expressed his desire to have to prove himself on track this year for a 2021 contract renewal with Honda, is now likely to be placed at the LCR squad.
The reigning Moto2 champion - who made his first appearance as a contracted MotoGP rider at the Valencia test on an LCR Honda - will get full support from HRC.
But this will come at the expense of either three-time race winner and current works-contracted Honda rider Cal Crutchlow, or Takaaki Nakagami.
As Nakagami's Idemitsu-backed side of the LCR garage is a team made specifically for a Japanese rider, this plunges Crutchlow's future into doubt.
The Briton stated earlier in the year that he was now likely to extend his MotoGP career beyond 2020, having admitted upon signing his current contract back in 2018 that it was likely to be his last.
Crutchlow had begun talks with Honda about a new deal, but also revealed he had been in contact with other teams.
Though with all factory seats outside of KTM and Aprilia sorted for 2021, and few top satellite rides available, Crutchlow's options outside of LCR appear limited.
Last week Aleix Espargaro confirmed to Autosport that he was close to a new deal with Aprilia for 2021, while Danilo Petrucci has entered into the frame as his team-mate after losing his works Ducati ride.
Aprilia has repeatedly expressed its desire to retain the currently banned Andrea Iannone should his doping offence be overturned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |