abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 november 2019 @ 00:21:27 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189980667




Het meest recente molseizoen!





Evi Hanssen, Nikkie de Jager, Evelien de Bruijn, Robèrt van Beckhoven, Jamie Trenité, Rick Paul van Mulligen en Sinan Can vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Niels(on) Littooij, Sarah Chronis en Merel Westrik.
Sarah ging er vandoor met de pot van ¤10.150.











Opvallende of memorabele opdrachten uit het negentiende seizoen zijn:


De executie bovenop de torens in Medellín.




Merel was de mol! Dit kon je al weten door de leaderhint!


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Je kunt het hele seizoen bekijken via de site van WIDM!

----

Praat mee! Heeft dit seizoen volledig jouw verwachtingen waargemaakt? Wat vond jij van Merel als Mol? Heeft niet íeder seizoen een Nikkie en Robèrt nodig?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:36:03 #2
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_190917909
Dit was toch in Colombia ipv Australie?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 9 januari 2020 @ 00:52:25 #3
370352 I
Eye for an I
pi_190944577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:36 schreef nils7 het volgende:
Dit was toch in Colombia ipv Australie?
Klopt! :Y
  zaterdag 26 september 2020 @ 13:32:30 #4
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_195266357
Succestopic _O-

Bij deze mijn 'Dit is geheid te kritisch en wordt door het deletend triggerhappy-censuurteam van wieisdemol.com tegengehouden'-seizoensrecensie:

Dit seizoen zoog gewoon. Merel als mol was ook gewoon... Tja, eigenlijk van verre aan te komen. DRIE seizoenen lang was het de vraag of een NOS-medewerker of überhaupt nieuwsmedewerker de Mol mocht zijn; Rik van de Westelaken (na zijn overwinning werd bekend dat de NOS nee had gezegd, omdat het de 'objectiviteit' (PROEST!) van de NOS in het geding zou brengen), Simone Weijmans (lange tijd mijn mol maar ook hier bleek; de NOS wilde het niet), en toen Merel Westrik. Geen NOS, maar (toen) RTL. En; bij de bekendmaking van de kandidaten kwam al naar buiten dat Merel haar eigen collega's had voorgelogen dat ze ziek was. We should've known!

...en halverwege het seizoen haakte ik af. Wat was dit seizoen een tergend traag, treurig, mislukt seizoen. Regie-mollerij, montagemollerij én waardeloze opdrachten waarvoor je niet naar een uithoek van de wereld hoeft te gaan (maar dat doet WIDM al jaren). Er was een opdracht bij op het water die zo waardeloos was uitgelegd dat de kandidaten, de VIPs die toch al weinig moeite in hun deelname staken, geen reet ervan begrepen. Merel kon achterover hangen en toekijken hoe de kandidaten beter molden dan zijzelf.

Ook hoe Evelien door een gejatte joker naar huis moest was een briljante zet... Door Nielson. En al helemaal tof dat winnares Sarah bij de finale zo'n aandacht kreeg als winnares en... Oh nee, het ging allemaal om mol Merel en verliezer Nielson.

Maar al met al was het (de eerste helft, want op de finale na ben ik dus zoals gezegd afgehaakt) een mooi seizoen van Vlaanderen Vakantieland. :{
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')