Zonder Shevchenko gaan we gewoon winnen!quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef Em31 het volgende:
Ik lees net op Reddit dat Nederland sowieso Oekraïne uit pot 1 krijgt als zij morgen winnen, i.p.v. een België, Engeland, etc. Dat is nog niet eens zo verkeerd (Oekraïne kan niet in een Rusland groep en dan is de groep met Nederland alleen nog over).
https://old.reddit.com/r/(...)_and_nations_league/
Zo leuk!!quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:17 schreef Guanabana het volgende:
Over cute sushi gesproken, ik vond ooit ergens deze servetten, dat was extra leuk toen we echt sushi hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moet ik ook even onthouden om terug te kijken. Leuk altijd, dat soort programma's.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:24 schreef Redefine het volgende:
Ik denk, ik zet even de nacht van de popmuziek op via NPO start. Maar die is nu nog steeds aan het laden
Ja, nu ga ik de volgende wedstrijd natuurlijk ook weer voor de buis gekluisterd zitten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat Roger und Epiales wel gewoon netjes naar de küche zijn gelopen om wat uit de kühlschrank te halen
Zeker. Wordt straks ook weer leuk met de Top 2000 Quiz om daarna het stemmen te openen. En daarna natuurlijk de laatste week van het jaar de Top 2000quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die moet ik ook even onthouden om terug te kijken. Leuk altijd, dat soort programma's.
Als we per ongeluk in de EK finale belanden ga je maar gewoon voor de zekerheid een paar keer naar de keuken hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik de volgende wedstrijd natuurlijk ook weer voor de buis gekluisterd zitten.![]()
Ik moet toch eens van dat imago af, al heeft vanavond daarmee niet echt geholpen natuurlijk.
Helemaal eens. Een het zeuren op de nummers die veel te hoog staan naar m'n zin is ook gewoon leuk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Wordt straks ook weer leuk met de Top 2000 Quiz om daarna het stemmen te openen. En daarna natuurlijk de laatste week van het jaar de Top 2000![]()
Er is genoeg op aan te merken, maar het blijft toch altijd ontzettend leuk om weer op te zetten etc.
Ja het zeuren hoort er wel een beetje bij jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Helemaal eens. Een het zeuren op de nummers die veel te hoog staan naar m'n zin is ook gewoon leuk.
En ik ga sowieso op Arcade stemmen. Gewoon omdat.
Als we met mij voor de buis in de finale komen heb ik als het goed is bewezen dat het niet uitmaakt of ik naar de keuken ga of niet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als we per ongeluk in de EK finale belanden ga je maar gewoon voor de zekerheid een paar keer naar de keuken hoor.
Beter dan het orgineel van -insert coverende artiest-quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het zeuren hoort er wel een beetje bij jaAl vind ik het wel altijd hypocriet dat er over heel veel gezeurd wordt, maar ondertussen wel elke scheet van The Beatles of Bruce Springsteen erin staat (en dat zeg ik dan nog als liefhebber van The Boss).
Zelf zal ik niet op Arcade gaan stemmen. Die vind ik zelf bij lange na niet goed genoeg om in mijn eigen lijstje te komen.
Dit Nederlands elftal is heel slecht in zelf het spel maken, het is meer een counterploeg. Ik denk dat we nog beter af zijn in een poule met Duitsland, Frankrijk en Spanje. Koeman speelt graag als PSV, luizig reactievoetbal.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oekraïne is te doen, maar als ze met 11 man achterin blijven hangen, wordt dat net zo’n wedstrijd als vanavond.
Er zijn inderdaad wel een paar liedjes die er uiteraard helemaal niet thuishorenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter dan het orgineel van -insert coverende artiest-![]()
En de fukking Pokémon theme song.Die mag er echt wel uit.
Zelf probeer ik hooguit 1 of 2 nummers uit het recente jaar te nemen omdat ene beetje te beperken idd. Verder maak ik er niet zo'n hoge wiskunde van, pak m'n spotify erbij met lijstje van alltime favorieten en ik ga stemmen.quote:Op zondag 17 november 2019 00:01 schreef Redefine het volgende:
Mijzelf houdt ik overigens aan die twee regels. Ik stem niet op nummers die nog geen jaar oud zijn en ik stem niet meermaals op dezelfde artiest (hooguit smokkel ik dus met een samenwerking of zo).
Iedereen moet doen wat hij/zij zelf wil. Als de regels het toelaten tja. Al kan ik iemand met 35 keer dezelfde artiest niet echt serieus nemen.quote:Op zondag 17 november 2019 00:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelf probeer ik hooguit 1 of 2 nummers uit het recente jaar te nemen omdat ene beetje te beperken idd. Verder maak ik er niet zo'n hoge wiskunde van, pak m'n spotify erbij met lijstje van alltime favorieten en ik ga stemmen.
Dat is waarschijnlijk dan een dotan troll.quote:Op zondag 17 november 2019 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen moet doen wat hij/zij zelf wil. Als de regels het toelaten tja. Al kan ik iemand met 35 keer dezelfde artiest niet echt serieus nemen.
Overigens is er niet zoveel hogere wiskunde bij de regels die ik noem
Nee dat zijn mensen die een hele of halve lijst vol hebben met The Beatles, Ed Sheeran, Bruce Springsteen, Blof etc.quote:Op zondag 17 november 2019 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk dan een dotan troll.
Nee bedoel meer te zeggen dat ik dan gewoon doe wat goed voelt, en niet uren er aan schaaf zegmaar.
* Hawaii_Tim gaat nu zeker op Pokémon stemmenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter dan het orgineel van -insert coverende artiest-![]()
En de fukking Pokémon theme song.Die mag er echt wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:[/b]
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |