Aanvallend kan die niets. Verdedigend is die wel ok dit jaar. Maar bij hem is het elke keer wachten totdat die weer iets raars doet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo slecht is ie dit jaar echt niet Redefine. Best behoorlijk. (Op die rode kaart na dan)
Altijd het mooiste beeld van NL in een toernooi. Oranje massa's.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:05 schreef Cee het volgende:
De noord-ierse fans hebben niet echt één kleur en dan staat daar ineens een vak bomvol oranje tjappies.
Dat klopt, aanvallend is het niet heel veel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aanvallend kan die niets. Verdedigend is die wel ok dit jaar. Maar bij hem is het elke keer wachten totdat die weer iets raars doet.
Daarom. Als je hem dan opstelt. Dan nog liever centraal.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat klopt, aanvallend is het niet heel veel.
Kost me elke keer minimaal een maand van m’n levenquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:05 schreef Strani het volgende:
Ik haat wedstrijden van het Nederlands elftal. Het is gewoon enorm afzien.
Tjappiesquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:05 schreef Cee het volgende:
De noord-ierse fans hebben niet echt één kleur en dan staat daar ineens een vak bomvol oranje tjappies.
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kost me elke keer minimaal een maand van m’n leven![]()
Dat is ook relatief kort geleden, we gaan harrrrdquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Best sick dat we al bij topic 600 zijn, ik kan me deel 300 nog vividly herinneren.
En twee keer kan hij er niks aan doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |