deze was eerder?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:28 schreef JayHovah het volgende:
Kuch...
TV / [SBS6]De Scheetjes: Bouwen op Bonaire
Midgetgolfquote:Op maandag 6 januari 2020 20:34 schreef RickoKun het volgende:
Waar halen die aso's hun startkapitaal weg?
En dat voor 12 dollarquote:Op maandag 6 januari 2020 21:06 schreef tralalala het volgende:
Bij hun is een bittergarnituurtje gewoon zo'n hele doos.Het betere werk.
Maar... ik kon geen Jumbo zo snel vinden op het eiland...quote:Op maandag 6 januari 2020 21:06 schreef tralalala het volgende:
Bij hun is een bittergarnituurtje gewoon zo'n hele doos.Het betere werk.
veels te gemaakt en gescheet.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:56 schreef Blues het volgende:
Vind er geen bal aan en we hebben het uitgezet
Dus /ontvolg m'n eigen topic
Het heet daar allemaal anders. Terwijl het dan wel de producten van de Nederlandse ketens heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar... ik kon geen Jumbo zo snel vinden op het eiland...
(het was een doos van de Jumbo)
Hans & Karinquote:De Scheetjes: Bouwen op Bonaire is per direct uit het programmaschema van SBS6 gehaald. De realitysoap rond de verbouwperikelen van Hans en Karin wist op maandagavond te weinig kijkers te trekken.
Niet van de buis gehaald, wel verplaatst naar een andere dag en tijdstip:quote:
Goed nieuws voor de drie overgebleven kijkers.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Niet van de buis gehaald, wel verplaatst naar een andere dag en tijdstip:
https://www.telegraaf.nl/(...)etjes-op-strafbankje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop