Waar moeten we anders over discussiëren? De rest is vrij helder.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:39 schreef KillemWieft het volgende:
Jonge pizza bezorger krijgt onterecht klappen, maar op fok ontstaat er discussie over z’n leeftijd en werkzaamheden.
Ja, prima oplossing.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ik twee weken terug gehad, toen gewoon mijn rabobank app geopend en laten zien dat er al betaald is, niks aan de hand dan. Ga je toch geen kind in elkaar slaan, dan ben je echt een walgelijk figuur.
Ja ik vind het idd ook geen zaak voor zo'n jong kind om dit soort dingen op te lossen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:53 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, prima oplossing.
Het probleem is hier enerzijds tokkie die gelijk ontvlamd en anderzijds kind dat nog niet kordaat genoeg is om aan zo'n oplossing te denken of daarnaar te vragen.
Hier had de eigenaar van die pizzahut gewoon zelf op af moeten gaan. Ik hoop dat hij ook bestraft wordt.
Tok. Ik ben opgegroeid in Amersfoort. Het Leusderkwartier is meer prachtwijk, veel flats met schotels, vroeger in ieder geval...quote:
Zeg dat maar tegen Siam.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
[..]
Nogal overdreven benaming.
Nee. Dat is hoe dat heet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
[..]
Nogal overdreven benaming.
Tja je gaat natuurlijk uit van het beste.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Een 14 jarige op incasso sturen..
Had die manager niet eerst even kunnen bellen dan om het te checken en een afspraak te maken dat iemand het geld kwam halen? Ik weet het niet; bestel nooit iets buiten de deur met thuis bezorgen, maar wellicht dat je dan je telefoonnummer moet geven ofzo.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:02 schreef vipergts het volgende:
[..]
Tja je gaat natuurlijk uit van het beste.
Even lezen, er werd niet opgenomen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had die manager niet eerst even kunnen bellen dan om het te checken en een afspraak te maken dat iemand het geld kwam halen? Ik weet het niet; bestel nooit iets buiten de deur met thuis bezorgen, maar wellicht dat je dan je telefoonnummer moet geven ofzo.
Ik was zo pissed off, dat ik dat niet meegekregen heb danquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even lezen, er werd niet opgenomen.
Nee, niet in Schubbekutteveen, maar in een tokkiebuurt in een tokkiestad zou ik geen kind de straat op sturen om geld te innen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie mensen afgeven op die manager, maar je verwacht toch ook totaal niet dat volwassen mannen 14-jarige jongens in elkaar beuken? Of ben ik nu een beetje naïef?
Jammer dat zijn pa en oom die kerel niet een paar tikken hebben kunnen verkopen.
Waarom niet? Dit is puur je eigen aanname dat geld aannemen gelijk staat aan achter de kassa werken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nou daar zal NYP voor moeten boeten, vrees ik. Als je met 14 jaar niet achter de kassa mag, zou je ook geen contanten mogen aannemen bij bezorgen.
Je hebt gelijk, geld aannemen bij bezorgen lijkt mij onder afrekenen te vallen. Zouden ze 14-jarigen dan alleen op pad sturen voor bestellingen die al via ideal of thuisbezorgd zijn afgerekend?quote:In de wet staat omschreven dat je 16 jaar of ouder moet zijn om goederen af te mogen rekenen.
Eensquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:35 schreef Tengano het volgende:
Volgens de bijbel is Israel het volk van God. Erdohan neemt het dus op tegen de Grote Baas
Ik zou het niet verwachten, maar je kunt toch wel bedenken dat de mogelijkheid er is dat een klant vervelend gaat doen. Hoe dan ook, ik denk dat je niet genoeg kunt afgeven op die manager, een kind van 14 dat waarschijnlijk iets van 2,50 verdient alleen geld laten halenquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie mensen afgeven op die manager, maar je verwacht toch ook totaal niet dat volwassen mannen 14-jarige jongens in elkaar beuken? Of ben ik nu een beetje naïef?
Jammer dat zijn pa en oom die kerel niet een paar tikken hebben kunnen verkopen.
Maar vervelend doen en een 14-jarig joch in elkaar slaan zijn nog wel twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:03 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ik zou het niet verwachten, maar je kunt toch wel bedenken dat de mogelijkheid er is dat een klant vervelend gaat doen. Hoe dan ook, ik denk dat je niet genoeg kunt afgeven op die manager, een kind van 14 dat waarschijnlijk iets van 2,50 verdient alleen geld laten halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |