abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:25:11 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189970312




SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




pi_189970327
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is net zo goed belachelijk. Ik had er respect voor gehad wanneer landen dat inderdaad geboycot hadden, maar ik begrijp ook dat dat niet reëel is om te verwachten. Helaas.
[..]

1) Als iedereen zo blijft denken en doen dan verandert er inderdaad niks.
2) Afreizen betekent toch dat je het niet (sterk genoeg) afkeurt, en dat je op z'n minst impliciet verantwoordelijk bent voor het in stand houden van bijzonder verwerpelijke praktijken.
[..]

Het is niet gek. Wel jammer.
[..]

Oké. Dus? Je maakt toch zelf een afweging.
[..]

Want dat is inderdaad het enige alternatief :') .
[..]

Ooooooh, het is topsport! Dan is het oké om alle ethische overwegingen het raam uit te flikkeren? Ga weg joh, JUIST topsport leent zich om een statement te maken.

Ajax veroordeelt het ook? Laat me niet lachen: wat zijn die (mooie) woorden waard als je er niet naar handelt. Hypocriet geneuzel dus.
Ik hoorde niemand toen ajax vorig seizoen Amerika bezocht. Dat land heeft sinds haar bestaan schijt aan de mensenrechten.
NL heeft laatst ook de mensenrechten geschonden door 70 onschuldige mensen kapot te bombarderen.

Topsport Toon had gewoon gelijk, als je zo gaa redeneren kan je nergens meer hee n.
pi_189970334
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik hoorde niemand toen ajax vorig seizoen Amerika bezocht. Dat land heeft sinds haar bestaan schijt aan de mensenrechten.
NL heeft laatst ook de mensenrechten geschonden door 70 onschuldige mensen kapot te bombarderen.

Topsport Toon had gewoon gelijk, als je zo gaa redeneren kan je nergens meer hee n.
Goeie vergelijkingen wel
pi_189970388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Goeie vergelijkingen wel
Voorspelbaar antwoord.
pi_189970410
Ja, jongens. Vingertjes in de oren doen, hard ''NANANA IK HOOR JE NIET HAHA STOM JIJ KIJKT WEL NAAR HET WK2022 STRAKS'' roepen en dan waait het allemaal over.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_189970424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik hoorde niemand toen ajax vorig seizoen Amerika bezocht. Dat land heeft sinds haar bestaan schijt aan de mensenrechten.
NL heeft laatst ook de mensenrechten geschonden door 70 onschuldige mensen kapot te bombarderen.

Topsport Toon had gewoon gelijk, als je zo gaa redeneren kan je nergens meer hee n.
Amnesty gebruikt dit om zelf in de picture te komen. Vergeet niet dat het ook gewoon een commerciële instelling is met alle overhead kosten die daarbij komen kijken. Er moet geld worden verdient.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:39:25 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189970475
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik hoorde niemand toen ajax vorig seizoen Amerika bezocht. Dat land heeft sinds haar bestaan schijt aan de mensenrechten.
NL heeft laatst ook de mensenrechten geschonden door 70 onschuldige mensen kapot te bombarderen.

Topsport Toon had gewoon gelijk, als je zo gaa redeneren kan je nergens meer hee n.
Als je zo gaat redeneren dan hoef je nergens meer naar te kijken hè. Het is wel heel makkelijk om op die manier je eigen verantwoordelijkheid af te schuiven.

Ik besef ook wel dat je het nooit helemaal goed kan doen en dat er ook op de VS en op Nederland genoeg aan te merken is. Alleen je gaat me niet vertellen dat dat in dezelfde categorie valt als de mensenrechtenschendingen in Qatar.
Huilen dan.
pi_189970553
Uit
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Goeie vergelijkingen wel
Uitstekende vergelijking.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_189970575
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je zo gaat redeneren dan hoef je nergens meer naar te kijken hè. Het is wel heel makkelijk om op die manier je eigen verantwoordelijkheid af te schuiven.

Ik besef ook wel dat je het nooit helemaal goed kan doen en dat er ook op de VS en op Nederland genoeg aan te merken is. Alleen je gaat me niet vertellen dat dat in dezelfde categorie valt als de mensenrechtenschendingen in Qatar.
Amerika houdt huis in andere landen, Qatar importeert slaven. Het verschil is dat Amerika betere Public relations en reclame bureaus in dienst heeft

[ Bericht 4% gewijzigd door standaard-viezerik op 16-11-2019 14:57:16 ]
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:58:08 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189970680
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:48 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

Amerika houdt huis in andere landen, Qatar importeert slaven. Het verschil is dat Amerika betere Public relations en reclame bureaus in dienst heeft
Heb je m'n post wel gelezen?
Huilen dan.
pi_189970747
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ja, jongens. Vingertjes in de oren doen, hard ''NANANA IK HOOR JE NIET HAHA STOM JIJ KIJKT WEL NAAR HET WK2022 STRAKS'' roepen en dan waait het allemaal over.
Die opmerkingen van Edwin zijn ook wel echt gênant. Godver :')
pi_189970776
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:05 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Die opmerkingen van Edwin zijn ook wel echt gênant. Godver :')
We weten heus dat Ajax dit puur doet om het commerciële geheel te ontvouwen los van die magische 750k, maar god - hoe gênant. Hardop gaan ze natuurlijk niet zeggen dat je principes voor de bus moet gooien om in het oog te vallen van de topclubs voor een latere superleague.

Ik heb vannacht nog een Ajax-podcast met Menno Geelen geluisterd waarin de strategieën (zonder dat Qatar genoemd werd) werden verduidelijkt icm winstgevendheid; klinkt allemaal aardig en prima.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 16 november 2019 @ 15:12:53 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189970811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:09 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

We weten heus dat Ajax dit puur doet om het commerciële geheel te ontvouwen los van die magische 750k, maar god - hoe gênant. Hardop gaan ze natuurlijk niet zeggen dat je principes voor de bus moet gooien om in het oog te vallen van de topclubs voor een latere superleague.

Ik heb vannacht nog een Ajax-podcast met Menno Geelen geluisterd waarin de strategieën (zonder dat Qatar genoemd werd) werden verduidelijkt icm winstgevendheid; klinkt allemaal aardig en prima.
die doet wel goed werk
pi_189970826
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

die doet wel goed werk
Komt uitstekend over, ja. Ook niet iemand die de meest logische route heeft belopen om directeur te worden.

https://open.spotify.com/(...)PwBv-BTGy55FAy6F570A
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_189971042
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:09 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

We weten heus dat Ajax dit puur doet om het commerciële geheel te ontvouwen los van die magische 750k, maar god - hoe gênant. Hardop gaan ze natuurlijk niet zeggen dat je principes voor de bus moet gooien om in het oog te vallen van de topclubs voor een latere superleague.

Ik heb vannacht nog een Ajax-podcast met Menno Geelen geluisterd waarin de strategieën (zonder dat Qatar genoemd werd) werden verduidelijkt icm winstgevendheid; klinkt allemaal aardig en prima.
"Door erheen te gaan komen de problemen juist aan de orde en wordt het besproken"

Zelden zulke kansloze redenaties gelezen.
  zaterdag 16 november 2019 @ 16:26:25 #16
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189971549
Plaatsvervangende schaamte voor sommige posters hier.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 16 november 2019 @ 16:49:23 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189971802
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor sommige posters hier.
echt? dan kan je aan de gang blijven hier op fok :)
pi_189972026
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor sommige posters hier.
Aldus GurneyIsBestOke.
pi_189972055
Geld koopt alles. Daar moet je niet zo wijverig over doen. Zo werkt de wereld. Ajax wilt graag met de grote jongens meedoen, dan moet je je moraal lekker varen. Of gaan we hier beweren dat al die grote clubs filantropische instellingen zijn? :')

Het is gewoon een bedrijf en daar moeten centen worden verdiend. Linksom of rechtsom. :) :Y
  zaterdag 16 november 2019 @ 17:14:08 #20
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189972114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:07 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Aldus GurneyIsBestOke.
Aldus onlogisch.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 16 november 2019 @ 17:22:30 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189972200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:09 schreef Craptacular het volgende:
Geld koopt alles. Daar moet je niet zo wijverig over doen. Zo werkt de wereld. Ajax wilt graag met de grote jongens meedoen, dan moet je je moraal lekker varen. Of gaan we hier beweren dat al die grote clubs filantropische instellingen zijn? :')

Het is gewoon een bedrijf en daar moeten centen worden verdiend. Linksom of rechtsom. :) :Y
Dus dan moet je alles maar accepteren en mag je nergens commentaar op hebben of over discussiëren?
Huilen dan.
pi_189972221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor sommige posters hier.
Jaloers dat buiten Europa niemand of Feyenoord zit te wachten
  zaterdag 16 november 2019 @ 17:40:52 #23
80382 manny
30 is best veel
pi_189972456
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:09 schreef Craptacular het volgende:
Geld koopt alles. Daar moet je niet zo wijverig over doen. Zo werkt de wereld. Ajax wilt graag met de grote jongens meedoen, dan moet je je moraal lekker varen. Of gaan we hier beweren dat al die grote clubs filantropische instellingen zijn? :')

Het is gewoon een bedrijf en daar moeten centen worden verdiend. Linksom of rechtsom. :) :Y
Nee. Bedrijven moeten zich bijvoorbeeld aan de wet houden en meestal hebben ze ook eigen regels en (ethische) codes. Geld verdienen is niet het enige.

Ajax heeft nu deze keuze gemaakt. Zelf snap ik het niet zo goed, maar Ajax kan die keuze maken en dan kan er ook kritiek komen. Prima toch. We leven niet in een land als bijvoorbeeld Quatar waar er veel minder vrijheid van meningsuiting is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:28:39 #24
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189974009
NOSsport twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 19:07:47 Gaat Sontje Hansen binnenkort een keertje koffie drinken met Antoine Griezmann?☕ https://t.co/TquRk5LhEr reageer retweet
pi_189974175
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:40 schreef manny het volgende:

[..]

Nee. Bedrijven moeten zich bijvoorbeeld aan de wet houden en meestal hebben ze ook eigen regels en (ethische) codes. Geld verdienen is niet het enige.

Ajax heeft nu deze keuze gemaakt. Zelf snap ik het niet zo goed, maar Ajax kan die keuze maken en dan kan er ook kritiek komen. Prima toch. We leven niet in een land als bijvoorbeeld Quatar waar er veel minder vrijheid van meningsuiting is.
Ajax houdt zich aan de wet. Net als die andere bedrijven waar we elke paar dagen weer tanken.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')