quote:Op zaterdag 16 november 2019 01:16 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vond postbode zijn trouwens echt leuk, leuke baan
Ik heb ook in een bejaardentehuis gewerkt. Een private one.quote:Op zaterdag 16 november 2019 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Postbode, hoe kom je dan nu in het onderwijs terecht dan?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook overal wel geweest
Muziekquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je mag me wel vragen stellen hoor, jammer trouwens dat de meesten hier zo gesloten zijn.
Echt hehquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik weet niks meer van je na deze avond.
YWquote:Op zaterdag 16 november 2019 01:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van jullie.
Maar lezen voegt ook veel toe
Nou, het was toch leuk?quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je kan er trots op zijn, maar het voelt wel leeg.
Geeft ook wat rust toch?quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen zak aan als je elke week hetzelfde leest.
Ik ben een beetje klaar met nicks die overheersen op fora maar zelf niks zeggen.quote:
Alle schijt over een forumlid, want die mogen dat ook over BNers.quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:14 schreef IxCalypso het volgende:
Lijkt me best eens leuk, in tegenstelling tot de BNers.
Niet ineens hoor, al vanaf dat ik 13 benquote:Op zaterdag 16 november 2019 02:21 schreef IxCalypso het volgende:
Voor jou Stray, want ineens vind je dit nummer alles.
Hoe oud ben je nu?quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet ineens hoor, al vanaf dat ik 13 ben
Purple Rain komt uit 1985, even 13 jaar aftrekken, dan is Stray_cat van 1972quote:
1984.quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Purple Rain komt uit 1985, even 13 jaar aftrekken, dan is Stray_cat van 1972
quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wat een gekke naam na Remco. Why?quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daaromquote:Op zaterdag 16 november 2019 02:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat een gekke naam na Remco. Why?
Sterker nog, jij reageert meestal op mijn uitsprakenquote:Op zaterdag 16 november 2019 02:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik stalk niet, ik reageer alleen op mensen die ik interessant vind of op topics.
Duidelijke redenquote:
Reageer je altijd op jezelf of wil je graag je eigen stalker zijn?quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Sterker nog, jij reageert meestal op mijn uitspraken
In diverse topics.
Ja foutjequote:Op zaterdag 16 november 2019 02:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Reageer je altijd op jezelf of wil je graag je eigen stalker zijn?
Vrouwen ook?quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
Zoveel geleerd sinds hem over mannen.
Ik hou niet zo van mensenquote:Op zaterdag 16 november 2019 02:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vals, mannen zijn soms geweldadig.
Ik wel 2 en dan vraag jij je af waarom mensen voorzichtig zijnquote:Op zaterdag 16 november 2019 02:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Stalken is fout, ik heb in mijn leven echt een stalker gehad, een rl one.
Je verteld ietsquote:Op zaterdag 16 november 2019 02:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik wel 2 en dan vraag jij je af waarom mensen voorzichtig zijn
Klopt, maar dit is niet de plekquote:Op zaterdag 16 november 2019 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je verteld iets
Ja stalkers zijn kut.
Ik vond het eng toen.
Waar dan? Dat mag van mij in the open.quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is niet de plek
Een ander subforum?quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waar dan? Dat mag van mij in the open.
Teveel verborgen.
Dat heb ik me toen voorgenomen en daar blijf ik bij.quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:49 schreef IxCalypso het volgende:
No way dat ik dat ooit nog ga verbergen.
Heb je helemaal gelijk in hoor, maar dit is niet de plek ervoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat heb ik me toen voorgenomen en daar blijf ik bij.
OMG wat heb jij een bord voor je hoofd met je 'dat heb ik me voorgenomen en daar blijf ik bij'quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat heb ik me toen voorgenomen en daar blijf ik bij.
Juist.quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG wat heb jij een bord voor je hoofd met je 'dat heb ik me voorgenomen en daar blijf ik bij'![]()
Prima,. vertel je levensverhaal en je gekwaak voor mijn part in R&P of weet ik welk ander topic
Overal zitten slowchats ... post daar gewoon ..en kwak niet hier iedere vrijdag al je geneuzel in een topic wat daar niet voor is
Laat ze maar naar 40+ gaan johquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zeg @:IxCalypso ga je nog muziek posten?
Voor klachten verwijs ik je door naar KLB
Jamai dan maarquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zeg @:IxCalypso ga je nog muziek posten?
Voor klachten verwijs ik je door naar KLB
Bemoei je er niet mee nepmodquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat ze maar naar 40+ gaan joh
Dat is mss wel een beter ideequote:Op zaterdag 16 november 2019 03:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat ze maar naar 40+ gaan joh
Edit: ontopic
Als je aan Noel komt, dan kom je aan mij.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als je aan Noel komt, dan kom je aan mij.
Tenzij hij z'n stem al heeft uitgebracht.
Zal je dan eens een neppe note gevenquote:
Aan wie?quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
Deze draag ik op aan een lang verloren KLB user
@Kurovskiquote:
Tarja was zo gracieus. De versie met Floor zal je ook wel kennen.quote:
Oja notes, wat zegt dat eigenlijk, ik heb ze nooit gecheckt met mijn vorige nick.quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal je dan eens een neppe note geven
Ontopic:
Wat de fuck doe jij eigenlijk op FOK ?quote:Op zaterdag 16 november 2019 02:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wie zegt dat hier in topic geen stalkers zitten?
Shut up Puzziequote:Op zaterdag 16 november 2019 03:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat de fuck doe jij eigenlijk op FOK ?
Vandaag janken over stalkers
Volgende week weer over wat anders
Post gewoon muziek en hou op met dat domme geblaat
Zoek een topic ,of maak er een over stalkers
Kan je daar gezellig verder neuzelen
quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Flikker zelf een end op met dat domme geblaat
Slechts commentaar van de betreffende mod over een user, mods kunnen niet bannen dat doen de FA's aan de hand van de notes je gekregen hebtquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oja notes, wat zegt dat eigenlijk, ik heb ze nooit gecheckt met mijn vorige nick.
Zijn dat waarschuwingen?
En zoja, wat moet ik ermee?
Ah okay, ik had vast veel notesquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Slechts commentaar van de betreffende mod over een user, mods kunnen niet bannen dat doen de FA's aan de hand van de notes je gekregen hebt
Graag ontopic!!!quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oja notes, wat zegt dat eigenlijk, ik heb ze nooit gecheckt met mijn vorige nick.
Zijn dat waarschuwingen?
En zoja, wat moet ik ermee?
Mooi liedje trouwens ... ook ergens uit deze periode. Sindsdien heb ik altijd van schaken gehoudenquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
Deze draag ik op aan een lang verloren KLB user
Ik kan jouw gevoel van sarcasme zo waarderenquote:
Remqo, aangenaam wie ben jij?quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
Kunnen alle nieuwe nicks in dit topic zich even voorstellen? Merci.
Ja zie je, dus geen Fernando.quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Remqo, aangenaam wie ben jij?
Laat me even in m'n latino-waan wil jequote:
Ja ik ook vriendquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik kan jouw gevoel van sarcasme zo waarderen
Ga je gangquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Laat me even in m'n latino-waan wil je
IC, aangenaam.quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
En nu vertel je verdomme wie jij bent
Nog een keer en ik licht de mods van dit subforum in. Offtopic doe je maar in een sc.quote:
Zie fobo en doe een wilde gokquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie fobo en doe een wilde gok
Ik bekijk fobos echt nooit.quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je bent geen muziekmod, heb je uberhaupt iets te zeggen hier of hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is recentquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik bekijk fobos echt nooit.
Oude foto's
Vraag het dan ook niet, pannekoekquote:Op zaterdag 16 november 2019 03:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Toch geen zin om te kijken want zo far vind ik je niet interessant.
Jij begon over fobo, ik niet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 03:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vraag het dan ook niet, pannekoek
Ontopic
Jij vroeg hoe oud ik wasquote:
IC durft zelf geen pics te plaatsen waar ze duidelijk op staat. foto's interesseren haar niet ,want stel dat ze ook een foto van haar willen zienquote:
Oja, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij vroeg hoe oud ik was![]()
Post gvd eens muziek
Juist ja, ik post foto's die ik wil plaatsen en niet foto's die anderen verwachten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
IC durft zelf geen pics te plaatsen waar ze duidelijk op staat. foto's interesseren haar niet ,want stel dat ze ook een foto van haar willen zien![]()
Dus dan maar dom lullen over van alles en vooral niets, want dat is makkelijker .
Jammer dat het hier gaat om het posten van muziek en IC liever verder neuzelt over niets![]()
Anyweezz ik ken IC al wat langer van hier
Je vond me wel mooiquote:Op zaterdag 16 november 2019 04:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
IC durft zelf geen pics te plaatsen waar ze duidelijk op staat. foto's interesseren haar niet ,want stel dat ze ook een foto van haar willen zien![]()
Dus dan maar dom lullen over van alles en vooral niets, want dat is makkelijker .
Jammer dat het hier gaat om het posten van muziek en IC liever verder neuzelt over niets![]()
Anyweezz ik ken IC al wat langer van hier
Nee je post lucht ..leegte ....quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Juist ja, ik post foto's die ik wil plaatsen en niet foto's die anderen verwachten.
Why should I
Zou jij ook moeten doen.
Ik heb meerdere foto's gepost, ook duidelijke.quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee je post lucht ..leegte ....
Net als die vage foto van je , waar niet veel op te zien is en waarvan het nog maar de vraag is of jij dat ook echt ben
Je bent gewoon een niks ...kan jij ook niet veel aan doen natuurlijk
Dit is wie jij bent of zoals jij je laat zien in je posts : oppervlakkig , ongenteresseerd , drammerig ,nietszeggend en in alles zo voorspelbaar als wat
geeft niet hoor ..
Dit.quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee je post lucht ..leegte ....
Net als die vage foto van je , waar niet veel op te zien is en waarvan het nog maar de vraag is of jij dat ook echt ben
Je bent gewoon een niks ...kan jij ook niet veel aan doen natuurlijk
Dit is wie jij bent of zoals jij je laat zien in je posts : oppervlakkig , ongenteresseerd , drammerig ,nietszeggend en in alles zo voorspelbaar als wat
geeft niet hoor ..
Meid ..ik mis nietsquote:Op zaterdag 16 november 2019 04:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb meerdere foto's gepost, ook duidelijke.
Die heb je dan niet gezien. Helaas pindakaas.
Tuuk... en hier maar blaten over al die nicks hier terwijl je zelf inmiddels alweer onder een andere naam postquote:Op zaterdag 16 november 2019 04:32 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben hier ook al heel lang Puzzie
Heeeeeeeel lang
Wat precies heb je door?quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tuuk... en hier maar blaten over al die nicks hier terwijl je zelf inmiddels alweer onder een andere naam post
Dat bedoel ik met je voorspelbaarheid ..
Je bent zo doorzichtig als wat en iedereen heeft je allang door , alleen jij zelf niet
quote:
Bij deze.quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doe voor mij als het niet te veel moeite is de groeten aan puzzie
Jouquote:
Ik heb me wel vermaakt vannachtquote:Op zaterdag 16 november 2019 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
Maar zo te zien was het weer gezellig.
Ik ook, maar niet op fok.quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt vannacht
quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 16 november 2019 04:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]Slim
![]()
Weekend hopelijk lekker ingegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |