Qd denkt dat de zeeman de enige kledingwinkel is omdat zijn moeder zijn kleren daar altijd voor hem kooptquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik werk fulltime in een goede normale herenzaak ,en ja daar heb ik gehele dag contact met klanten dus ik denk wel dat ik daar redelijk oké in ben ja
Goeie comeback weer Hans , ik kom vaker in contact met mensen in een dag als jijquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je kunt nog geen coherente volzin uiten als je leven ervan af hangt.
Blijven jullie elkaar aftrekken in dit toppa, ga ik iets nuttigs doen met mijn zaterdag.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Goeie comeback weer Hans , ik kom vaker in contact met mensen in een dag als jij
Daar ga je weer met je achterlijke aannames
Het is meer dat qd iets beters te doen heeft dan op een online forum met junks te bekvechten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:55 schreef jigggy het volgende:
[..]
QD kan een discussie weer niet winnen en ragequit
Fysiek en verbaal kan ik niks, ik werk de gehele dag met klanten chef, dat gaat mij redelijk goed Afquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is meer dat qd iets beters te doen heeft dan op een online forum met junks te bekvechten.
Wel mooi, je bent ecto en verbaal ben je ook ver benedengemiddeld. Dus zowel fysiek als verbaal kan je niks
Maar je bent wel ectoquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Fysiek en verbaal kan ik niks, ik werk de gehele dag met klanten chef, dat gaat mij redelijk goed Af
Daarbij sport ik ook nog eens 4x per week ,dus maak je niet druk
Je staat kleding te vouwen en mensen te adviseren over of een broek goed past, dikke skills hoorquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Fysiek en verbaal kan ik niks, ik werk de gehele dag met klanten chef, dat gaat mij redelijk goed Af
Daarbij sport ik ook nog eens 4x per week ,dus maak je niet druk
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je staat kleding te vouwen en mensen te adviseren over of een broek goed past, dikke skills hoor
Durf je hem niet meer te mentionen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit topic mist wat zuurheid van Gary_Oak
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Durf je hem niet meer te mentionen?
Ging jij niet iets nuttigs doen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je staat kleding te vouwen en mensen te adviseren over of een broek goed past, dikke skills hoor
Ik meet pakken af neef doe rustigquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nu heb je teveel gezegd, ik heb je denk ik op insta gevondenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:19 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik meet pakken af neef doe rustig
Niet je hand overspelen he. Of ben je vergeten dat ik ook nog kennis heb van je fiets advertentie op marktplaats?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nu heb je teveel gezegd, ik heb je denk ik op insta gevondenWat een grafkop heb je zeg
Knap als ik een slotje hebquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nu heb je teveel gezegd, ik heb je denk ik op insta gevondenWat een grafkop heb je zeg
Nee dat heb je niet want er staat 0 informatie over mij inquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet je hand overspelen he. Of ben je vergeten dat ik ook nog kennis heb van je fiets advertentie op marktplaats?
Ben nog wel benieuwd voor je me aanzag, insta mag in dm neefquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet want er staat 0 informatie over mij in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |