Hij is hem ook genokt volgensmij kon het niet meer handelenquote:
QD wederom ontmaskerd en tevens ZIEDENDquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef Quotidien het volgende:
De 3 notoire kansenparels van het forum hebben verstandig een verbondje gelegd en geven elkaar nu kusjes.![]()
Doe vooral alsof je niet op je pik getrapt bent jigggy
Ga door met je aannames , ik vind het mooi hoe fout je vrijwel altijd zitquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef Quotidien het volgende:
De 3 notoire kansenparels van het forum hebben verstandig een verbondje gelegd en geven elkaar nu kusjes.![]()
Doe vooral alsof je niet op je pik getrapt bent jigggy
Sws dat jij die boven je bed hebt hangenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat stuk tekst wat je moest lezen toen je op je knietjes ging om mod te mogen worden
Ze komen vanzelf beste qd, uit eigen beweging.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef Quotidien het volgende:
Een op een kunnen ze me niet aan dus ze komen met 5
Ik heb het ook niet gelezen, maar dit heb ik ooit ergens gehoord dat erin stondquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sws dat jij die boven je bed hebt hangen
Pfieuw, dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gelezen, maar dit heb ik ooit ergens gehoord dat erin stond
Qd kan me niet aan dus reageert die gewoon niet meerquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef Quotidien het volgende:
Een op een kunnen ze me niet aan dus ze komen met 5
Dat duurt meestal maar een paar posts en dan gaat hij scheldenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:34 schreef jigggy het volgende:
[..]
Qd kan me niet aan dus reageert die gewoon niet meer
1. Je herhaalt letterlijk mijn belediging omdat je te dom bent zelf iets te verzinnenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:34 schreef jigggy het volgende:
[..]
Qd kan me niet aan dus reageert die gewoon niet meer
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
1. Je herhaalt letterlijk mijn belediging omdat je te dom bent zelf iets te verzinnen
2. Er zijn maar heel weinig mensen die jou verbaal niet aankunnen.
Gappie echt waar ,het is niet mijn schuld dat ik wel knappe dames regelen kan en jij op zolder loopt te handkarren ,of misschien als ze bestaat dat grietje van je eindelijk een keer aan mag douwenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
1. Je herhaalt letterlijk mijn belediging omdat je te dom bent zelf iets te verzinnen
2. Er zijn maar heel weinig mensen die jou verbaal niet aankunnen.
3e keer dat je gangbang benoemt, het is blijkbaar nogal een fantasie van je of nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:39 schreef Atak het volgende:
Quotidien is geen maagd meer na dit topic.
Iedereen trekt je uit elkaar in dit topic en je zit erbij en kijkt ernaar.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
3e keer dat je gangbang benoemt, het is blijkbaar nogal een fantasie van je of niet
Chicks die je allemaal dumpen en niet moeten. Waarna jij daar weer een huiltopic over maakt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:38 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gappie echt waar ,het is niet mijn schuld dat ik wel knappe dames regelen kan en jij op zolder loopt te handkarren ,of misschien als ze bestaat dat grietje van je eindelijk een keer aan mag douwen
Dont hate the player hate the game
Chicks van het niveau dat jij nummer gaat behalenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Chicks die je allemaal dumpen en niet moeten. Waarna jij daar weer een huiltopic over maakt.
QDquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Chicks die je allemaal dumpen en niet moeten. Waarna jij daar weer een huiltopic over maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |