abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 november 2019 @ 15:39:00 #202
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_190134070
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 18:08 schreef ML45 het volgende:

[..]

Voor de liefhebber op Funda: https://www.funda.nl/koop(...)323730-sierplein-70/
Overigens is de bijlage voorzien van een paar slordige fouten. SIG al gemaild hierover.
_O-
pi_190134349
Krijg net lollige brief van Floryn BV
kan tot ¤ 2.000.000,00 geld opnemen met één klik.
zonder bedrijfsplan of jaarcijfers.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_190134785
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 16:01 schreef bleyenburg het volgende:
Krijg net lollige brief van Floryn BV
kan tot ¤ 2.000.000,00 geld opnemen met één klik.
zonder bedrijfsplan of jaarcijfers.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik zeg doen!
pi_190134955
ik weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen. Anders had ik die brief hier ff neergeplempt.
pi_190134986
De fraaiste zin uit hele epistel luidt:

"Floryn werkt simpel: upload 6 maanden bankafschriften en krijg tot ¤ 2.000.000,00 krediet."

Rente vanaf 4,91% per jaar.

als jullie mijn volgende post vanaf de Copacabana zien komen, weten jullie hoe of wat en waarom *O*
pi_190135056
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 16:43 schreef bleyenburg het volgende:
De fraaiste zin uit hele epistel luidt:

"Floryn werkt simpel: upload 6 maanden bankafschriften en krijg tot ¤ 2.000.000,00 krediet."

Rente vanaf 4,91% per jaar.

als jullie mijn volgende post vanaf de Copacabana zien komen, weten jullie hoe of wat en waarom *O*
Het is de nieuwe naam van Invoicefinance en dat was een factoringmij. Ik zie op de website daar niets van terug. Ik denk toch dat dat het addertje is.

Anders groot gelijk. Wegwezen en een beetje op het strand liggen :Y
pi_190135455
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:17 schreef PON het volgende:

[..]

KOM scoort idd negatief rendement (obv AFM berekeningsmethode), en dan ga je vanuit dat er geen nieuwe defaults komen in de openstaande projecten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de afm rekenmethode gaat er juist van uit dat toekomstige defaults in gelijke mate optreden als in het verleden. Geldvoorelkaar berekent het portefeuille rendement wel op de manier die jij aangeeft (alleen rekening houdend met reeds ontstane defaults en uitgaande dat het daarbij blijft).
pi_190136171
quote:
Die woon boerderij is wel erg hoog gefinancierd!

op de woonboerderij met een WOZ-waarde van ¤ 228.000,- (peildatum 1-1-2018). Hierop rust een eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 314.000,- met een restschuld van ¤ 306.000,-.

Handels onderneming Toering bestaat pas sinds 8 maart 2018. Een foto van de florerende boerderijwinkel zou helpen dit verhaal op waarde te schatten.

lk kan op internet niets vinden aangaande deze winkel. :?

[ Bericht 4% gewijzigd door NaRegenDeZon op 26-11-2019 18:13:19 ]
pi_190136701
quote:
Er worden twee rentepercentages genoemd, 6,5% in de kop en 6% in de Toelichting van GvE.
pi_190136904
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 17:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Die woon boerderij is wel erg hoog gefinancierd!

op de woonboerderij met een WOZ-waarde van ¤ 228.000,- (peildatum 1-1-2018). Hierop rust een eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 314.000,- met een restschuld van ¤ 306.000,-.

Handels onderneming Toering bestaat pas sinds 8 maart 2018. Een foto van de florerende boerderijwinkel zou helpen dit verhaal op waarde te schatten.

lk kan op internet niets vinden aangaande deze winkel. :?
Zoiets moet volgens mij gewoon bij dezelfde gefinancierd worden.
dus alle bij de bank of alles crowd.
apart is dit toch bijna niet te verkopen.
degene die de woonboerderij apart moet kopen zit naast een kippenstal waar hij alleen last en geen voordeel van heeft.
als je de stal apart koopt moet je nutsvoorzieningen aanleggen en zit je grote kans met een klagende buurman ernaast
pi_190137069
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 17:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Die woon boerderij is wel erg hoog gefinancierd!

op de woonboerderij met een WOZ-waarde van ¤ 228.000,- (peildatum 1-1-2018). Hierop rust een eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 314.000,- met een restschuld van ¤ 306.000,-.

Handels onderneming Toering bestaat pas sinds 8 maart 2018. Een foto van de florerende boerderijwinkel zou helpen dit verhaal op waarde te schatten.

lk kan op internet niets vinden aangaande deze winkel. :?
Ik kan de materiele waarde van de mannelijke eigenaar ook niet plaatsen. Ik zie geen aanknopingspunten dat hij 175k vermogen zou hebben.
pi_190137256
Opnieuw KOM project met problemen.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190137367
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef djh77 het volgende:

[..]

Ik kan de materiele waarde van de mannelijke eigenaar ook niet plaatsen. Ik zie geen aanknopingspunten dat hij 175k vermogen zou hebben.
GVE leest mee, dus een aanvulling / verduidelijking lijkt me zinvol, dit om te voorkomen dat een dergelijk project een slechte start kent, waardoor de flow er niet meer in komt.

Zie hiervoor ook de GVE St Pancras pitch waar de move ook niet in komt. Terwijl andere project zoals de GVE garage aan een polderweg in Noord Sleen wel aardig volloopt en de van den Akkertjes met hun 48k over 10 jaar tegen een lagere rente zonder hypo dekking ook aardig op weg is.
pi_190137834
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 17:17 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]

Nee, de afm rekenmethode gaat er juist van uit dat toekomstige defaults in gelijke mate optreden als in het verleden. Geldvoorelkaar berekent het portefeuille rendement wel op de manier die jij aangeeft (alleen rekening houdend met reeds ontstane defaults en uitgaande dat het daarbij blijft).
Ik zou eerder ervan uit gaan dat het default percentage stijgt naar het niveau van de projecten die afgerond zijn.

Als ik bv kijk naar fundingcircle, dan is er van de leningen uit 2015/16 8% afgeboekt, 2017 5%, 2018 5%, 2019 0% wat een gemiddelde geeft van 4%. Ik vermoed dat de 4% zal stijgen naar minimaal 5%, misschien wel 6% (en niet naar 8% uit 2015/16 want er zal bij FNC vast sprake zijn van een leer-curve). Nou heeft FNC gemiddeld ook een hoger risico profiel & bijbehorende rentes, dus ik denk nog steeds dat dit beter is dan rente op de bank (van 0.01%)

https://www.fundingcircle.com/nl/nederland-crowdfunding
pi_190137906
Aankoop beleggingspand Sint Pancras bij GVE, is blijkbaar opgegeven.
Nog maar 10 dagen te gaan, nog maar 18% vol en nog steeds dezelfde voorwaarden.
pi_190138631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:22 schreef TisIk het volgende:
Aankoop beleggingspand Sint Pancras bij GVE, is blijkbaar opgegeven.
Nog maar 10 dagen te gaan, nog maar 18% vol en nog steeds dezelfde voorwaarden.
Ze zouden deze nog kunnen splitsen waarbij beide panden in een apart project gefund wordt
pi_190139376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 17:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Die woon boerderij is wel erg hoog gefinancierd!

op de woonboerderij met een WOZ-waarde van ¤ 228.000,- (peildatum 1-1-2018). Hierop rust een eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 314.000,- met een restschuld van ¤ 306.000,-.

Handels onderneming Toering bestaat pas sinds 8 maart 2018. Een foto van de florerende boerderijwinkel zou helpen dit verhaal op waarde te schatten.

lk kan op internet niets vinden aangaande deze winkel. :?
De huidige huurder: (ziet er solide uit)
http://happychickenfarm.nl/locatie-sint-annen/

Op google maps zie je geen enkele aanduiding dat er een winkel ter plaatse is gevestigd, geen bord, niets. Alleen dat autootje met belettering.
Ergens in het verhaal lees je dat er aan de achterzijde van de woonboerderij werd verkocht, maar die achterzijde is vanaf de weg lastig bereikbaar..........er hangt een bordje op de voorzijde maar is niet leesbaar.

Ik begrijp het verhaal niet goed, ze hebben net de huur verlengd van de schuur, waarom dan nu al de schuur kopen. Voordeel is wel dat ze van de huuropbrengst de annuïteiten kunnen betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door obligataire op 26-11-2019 20:38:39 ]
Pecunia non olet
pi_190144747
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef djh77 het volgende:

[..]

Ik kan de materiele waarde van de mannelijke eigenaar ook niet plaatsen. Ik zie geen aanknopingspunten dat hij 175k vermogen zou hebben.
Het echtpaar is getrouwd lijkt het, aan de achternamen te zien, maar blijkbaar op huwelijkse voorwaarden, aangezien de HA van de echtgenote van morele waarde is. Aanknopingspunten voor de hardheid van de HA van Harm zie ik ook niet.
Ik heb wel vertrouwen in de betaalcapaciteit met deze verhuurde stal. Ook de achterstelling van de lening van schoonouders spreekt mij aan.
Er wordt naar mijn mening een gezond deel van de hoofdsom afgelost: 33% van het totaal te lenen bedrag in 5 jaar.
Ik wacht even af of het rentepercentage nu 6 of 6.5 is. Als het 6.5 is doe ik mee.

Ter vergelijking: op het project St. Pancras wordt maar 13% afgelost in 5 jaar, en naar mijn mening is het risico op brokken in geval van executieveiling groter bij dat project.
pi_190144941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 01:44 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Het echtpaar is getrouwd lijkt het, aan de achternamen te zien, maar blijkbaar op huwelijkse voorwaarden, aangezien de HA van de echtgenote van morele waarde is. Aanknopingspunten voor de hardheid van de HA van Harm zie ik ook niet.
Ik heb wel vertrouwen in de betaalcapaciteit met deze verhuurde stal. Ook de achterstelling van de lening van schoonouders spreekt mij aan.
Er wordt naar mijn mening een gezond deel van de hoofdsom afgelost: 33% van het totaal te lenen bedrag in 5 jaar.
Ik wacht even af of het rentepercentage nu 6 of 6.5 is. Als het 6.5 is doe ik mee.
Aangezien het hier gaat om een stal ipv een woonhuis en ik niet zo goed zie waarom de ouders op dit moment 150k zouden moeten ontvangen aangezien ze de boerderij ook al hebben verkocht, zou ik een veel groter gedeelte achtergestelde lening vanuit de ouders hebben verwacht bij dit toch specifieke onderpand, waarbij de totale lening annuïtair zou kunnen worden afgelost.
pi_190145954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:32 schreef obligataire het volgende:

[..]

De huidige huurder: (ziet er solide uit)
http://happychickenfarm.nl/locatie-sint-annen/

Op google maps zie je geen enkele aanduiding dat er een winkel ter plaatse is gevestigd, geen bord, niets. Alleen dat autootje met belettering.
Ergens in het verhaal lees je dat er aan de achterzijde van de woonboerderij werd verkocht, maar die achterzijde is vanaf de weg lastig bereikbaar..........er hangt een bordje op de voorzijde maar is niet leesbaar.

Ik begrijp het verhaal niet goed, ze hebben net de huur verlengd van de schuur, waarom dan nu al de schuur kopen. Voordeel is wel dat ze van de huuropbrengst de annuïteiten kunnen betalen.
Het vreemde is ook nog dat Harm de leningnemer in dienst is(als zzper?) Van de huurder van de kippenschuur.
Zie website huurder.
Kan deze constructie niet geheel duiden.
Hoe zit het huurcontract in elkaar? Is genoemde taxatie waarde alleen gebaseerd op huurwaarde? Vermoedelijk wel!

[ Bericht 4% gewijzigd door NaRegenDeZon op 27-11-2019 09:08:19 ]
pi_190146814
Kinderopvang staat open op collin direct. Ik had een hyp inschrijving wel prettig gevonden. Ik neem m klein mee.
pi_190146967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:53 schreef Crowdfunder99 het volgende:
Opnieuw KOM project met problemen.....
Nog afgezien van dat het bij KOM is, is dit soort financiering van eenmalige evenementen in mijn ogen een van de meest risicovolle categorien projecten die er zijn. Ik sla ze per definitie over.
pi_190148142
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:04 schreef Jaco078 het volgende:
Kinderopvang staat open op collin direct. Ik had een hyp inschrijving wel prettig gevonden. Ik neem m klein mee.
Mooi. Dan heb ik volgende week de resterende 40% van mijn inleg terug.
pi_190148382
Brouwerij Puik open en vol.
Bescheiden meegenomen
pi_190148578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:26 schreef W1241302 het volgende:

[..]

Er worden twee rentepercentages genoemd, 6,5% in de kop en 6% in de Toelichting van GvE.
Staat nu overal 6%
pi_190148612
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:24 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Mooi. Dan heb ik volgende week de resterende 40% van mijn inleg terug.
KO de Giraffe vol, dan ontvang ik ook binnenkort mijn rest inleg in het 1e project terug / nice *O*
pi_190148921
quote:
12s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:55 schreef peterc het volgende:

[..]

KO de Giraffe vol, dan ontvang ik ook binnenkort mijn rest inleg in het 1e project terug / nice *O*
Inderdaad, met enige boeterente erbij voor wat extra rendement :)

Ik kan geen redenen bedenken om met de nieuwe mee te doen, ik vind dat gedoe met die handtekeningen van die dames al een minpunt, en ook dat het nu een Direct project is, alsof ze zich nu al indekken voor rampspoed (haast, weinig controle). De schulden van de winkel waren fors toegenomen. En geen zekerheden........
Pecunia non olet
pi_190148936
Op NLinvesteert (besloten: alleen voor actieve investeerders) een vastgoed project in Amsterdam met een nieuw soort zekerheid: "ten behoeve van de investeerders van NLinvesteert wordt een verkoopvolmacht afgegeven".
Door de eerste hypotheek houder wordt zo'n 75% verstrekt, via NLinvesteert wordt het ontbrekende deel opgehaald (geen eigen inbreng in de eerste van deze reeks van 3 projecten).
Het wordt in de pitch in het midden gelaten of deze volmacht afgegeven wordt door de leningnemer, of door de hypotheeknemer.
Ik doe niet mee voor 6% bruto (voor 7 ook niet trouwens).
pi_190148987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:13 schreef ETphonehome het volgende:
Op NLinvesteert (besloten: alleen voor actieve investeerders) een vastgoed project in Amsterdam met een nieuw soort zekerheid: "ten behoeve van de investeerders van NLinvesteert wordt een verkoopvolmacht afgegeven".
Door de eerste hypotheek houder wordt zo'n 75% verstrekt, via NLinvesteert wordt het ontbrekende deel opgehaald (geen eigen inbreng in de eerste van deze reeks van 3 projecten).
Het wordt in de pitch in het midden gelaten of deze volmacht afgegeven wordt door de leningnemer, of door de hypotheeknemer.
Ik doe niet mee voor 6% bruto (voor 7 ook niet trouwens).
Ik denk dat die volmacht wordt afgegeven door de eerste hypotheekhouder, gezien de procedure bij uitwinning als er twee hypotheekhouders zijn. Maar, dat levert dan toch slechts wat tijdwinst op, want de 1e hypotheekhouder kan de verkoop sowieso toch niet heel lang tegenhouden?
Pecunia non olet
pi_190148990
Vervroegde aflossing collin crowdfund
-------------
Via deze weg willen wij u informeren over de algehele vervroegde aflossing van de lopende lening van Autodemontage Klesman, met leningnummer 26096. Dit betekent dat u naast de reguliere rente en aflossing van de maand december ook nog zes extra rentetermijnen ontvangt naast de volledige aflossing van uw openstaande bedrag conform de overeengekomen voorwaarden.

Wij zullen dit bedrag vandaag op uw rekening courant bijschrijven.
-------------
pi_190148994
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:12 schreef obligataire het volgende:

[..]

Inderdaad, met enige boeterente erbij voor wat extra rendement :)

Ik kan geen redenen bedenken om met de nieuwe mee te doen, ik vind dat gedoe met die handtekeningen van die dames al een minpunt, en ook dat het nu een Direct project is, alsof ze zich nu al indekken voor rampspoed (haast, weinig controle). De schulden van de winkel waren fors toegenomen. En geen zekerheden........
Ik heb hem dit keer ook laten lopen ondanks dat het bij het oude project een trouwe betaler was.
pi_190149394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:17 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik heb hem dit keer ook laten lopen ondanks dat het bij het oude project een trouwe betaler was.
Ik heb hem nu ook laten lopen. Op de een of andere manier heb ik het idee dat daar ruzie in de tent is tussen de jonge garde dames uit de ene bv en de grootaandeelhouder en zijn zoon.
Mij te veel risico dat zo iets uiteindelijk tot problemen leidt.

We zijn wel eensgezind vandaag.😀
pi_190149502
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:40 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb hem nu ook laten lopen. Op de een of andere manier heb ik het idee dat daar ruzie in de tent is tussen de jonge garde dames uit de ene bv en de grootaandeelhouder en zijn zoon.
Mij te veel risico dat zo iets uiteindelijk tot problemen leidt.

We zijn wel eensgezind vandaag.😀
Gelukkig zijn er nog wel 218 anderen die wel hun bijdrage hebben gedaan.
pi_190149523
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:40 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb hem nu ook laten lopen. Op de een of andere manier heb ik het idee dat daar ruzie in de tent is tussen de jonge garde dames uit de ene bv en de grootaandeelhouder en zijn zoon.
Mij te veel risico dat zo iets uiteindelijk tot problemen leidt.

We zijn wel eensgezind vandaag.😀
Obv eerdere reacties vandaag en eerder, besloten mijn inschrijving weer te annuleren.
pi_190149569
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:17 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ik denk dat die volmacht wordt afgegeven door de eerste hypotheekhouder, gezien de procedure bij uitwinning als er twee hypotheekhouders zijn. Maar, dat levert dan toch slechts wat tijdwinst op, want de 1e hypotheekhouder kan de verkoop sowieso toch niet heel lang tegenhouden?
Hypotheekhouder is inderdaad de logische entiteit die zo'n volmacht af moet geven. Echter in de wondere wereld van crowdfunding moet je zelf altijd goed opletten en nagaan of de "zekerheden" inderdaad zekerheden zijn, en hoe e.e.a. vastgelegd wordt.
pi_190150694
Pareltje II kapitaalopmaat
pi_190150715
Volgende KOM project met problemen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190151089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:32 schreef obligataire het volgende:

[..]

De huidige huurder: (ziet er solide uit)
http://happychickenfarm.nl/locatie-sint-annen/

Op google maps zie je geen enkele aanduiding dat er een winkel ter plaatse is gevestigd, geen bord, niets. Alleen dat autootje met belettering.
Ik zie hier nog wel een bord aan de weg: https://www.google.com/ma(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Veel omzet zou er toch niet uitkomen, lijkt me

[ Bericht 1% gewijzigd door KrekelJapie op 27-11-2019 14:55:27 ]
pi_190152281
quote:
blijf het raar vinden dat Lex van Hoepen, die zegt te bemiddelen bij het verstrekken van leningen, een qua rente duur beroep moet doen op de investeerders van GvE tot 7,0%. ?
Met een overschot van 41,00 per jaar lijkt dit een opzetje voor doorverkoop.
pi_190152326
quote:
eigen grond of (particuliere) erfpacht? Ik kan het niet vinden in de pitch. Meneer Hoepen heeft ons wel eens in het ootje genomen met een niet gemelde particuliere erfpacht!
pi_190152357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

eigen grond of (particuliere) erfpacht? Ik kan het niet vinden in de pitch. Meneer Hoepen heeft ons wel eens in het ootje genomen met een niet gemelde particuliere erfpacht!
Ik ga mij er niet in verdiepen want wat mij betreft is de rente veel te laag voor garage boxen.
pi_190152370
quote:
Staat inmiddels open.
Deze heb ik wel meegenomen.
pi_190152447
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Staat inmiddels open.
Deze heb ik wel meegenomen.
Hoorde gisteren op de radio dat er wat gaat veranderen met de kamerverhuur in Amsterdam. Hier een geschrreven versie: https://www.westerpost.nl/kamerverhuur-2020-beperkt/
Hierdoor zou deze verhuurder wel eens in de problemen kunnen komen, met misschien ook de mensen die in de hoogste schaal geld uitlenen.
pi_190152701
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:22 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Hoorde gisteren op de radio dat er wat gaat veranderen met de kamerverhuur in Amsterdam. Hier een geschrreven versie: https://www.westerpost.nl/kamerverhuur-2020-beperkt/
Hierdoor zou deze verhuurder wel eens in de problemen kunnen komen, met misschien ook de mensen die in de hoogste schaal geld uitlenen.
Dank!
De tijd zal het leren.
Ik heb hem meegenomen in 1A dus ik voorzie geen problemen voor mij als investeerder.
pi_190152831
Maandbetaling FNC vanmiddag ontvangen. Bedrag is wat je normaal zou mogen verwachten, morgen de specificatie bekijken en ik hoop dat er eindelijk eens wat nabetalingen bij zijn of geen nieuwe wanbetalers...
pi_190152850
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:35 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dank!
De tijd zal het leren.
Ik heb hem meegenomen in 1A dus ik voorzie geen problemen voor mij als investeerder.
Idem.
pi_190152962
Anderhalve maand geleden heb ik een toezegging gedaan bij SiG voor een project in Almelo. Ik heb alleen nog geen betaalverzoek gekregen. Zouden ze in overleg zijn om voor dit project de rente op te trekken van 4,3% naar 4,7%?
pi_190153180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:47 schreef Faraday01 het volgende:
Anderhalve maand geleden heb ik een toezegging gedaan bij SiG voor een project in Almelo. Ik heb alleen nog geen betaalverzoek gekregen. Zouden ze in overleg zijn om voor dit project de rente op te trekken van 4,3% naar 4,7%?
Vast niet ;)
Ik heb er toevallig vanmiddag een mailtje over gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')