abonnement Unibet Coolblue
pi_189971044
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Kijk jongens, hier iemand die de OP van het stemtopic niet goed gelezen heeft. Wat moeten we hier nou mee? ;(
Post verwijderen.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 15:37:46 #77
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189971061
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:36 schreef Lukse het volgende:

[..]

Post verwijderen.
Hmm. Kan, kan.

@vogeltjesdans, ga je je stemlijstje aanpassen of moet ik 'm wegmikken?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189971120
Ik heb mijn naam al diverse malen voorbij zien komen :7
Ik voel me gewaardeerd. Mijn weekend kan niet meer stuk :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_189971896
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Kijk jongens, hier iemand die de OP van het stemtopic niet goed gelezen heeft. Wat moeten we hier nou mee? ;(
Laten staan en geen aandacht aan schenken.

Wanneer ik de resultaten langsloop en dat soort posts zie, worden ze vanzelf genegeerd.
pi_189972132
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Laten staan en geen aandacht aan schenken.

Wanneer ik de resultaten langsloop en dat soort posts zie, worden ze vanzelf genegeerd.
Ik zou al zijn moeite teniet doen door het te verwijderen. Het is ook gewoon irritant :P
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 17:47:21 #81
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_189972576
YAS, al 7 keer is er op mij gestemd :7
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 16 november 2019 @ 17:49:10 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_189972609
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
YAS, al 7 keer is er op mij gestemd :7
Op mij nog maar vier keer ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_189972847
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
YAS, al 7 keer is er op mij gestemd :7
*O*
pi_189974016
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:16 schreef zarGon het volgende:
Posts tot en met hier zijn opgenomen op de lijst die ik na zal lopen, wordt later uitgebreid met voorlopirge resultaten.

https://docs.google.com/s(...)ml?gid=0&single=true.


Tot nu toe 28 users die 775 keer hebben gestemd.

*Note to self: post van Prisha is tussentijds gewijzigd, nogmaals checken.



[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2019 21:11:49 ]
pi_189974017
Wat is dat gecheckt en geldig vakje?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_189974031
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:28 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Wat is dat gecheckt en geldig vakje?
Gecheckt = ik heb het antwoord gezien/bekeken/beoordeeld.

Geldig = wel of geen geldige stem.

Geen geldige stem is bijvoorbeeld stemmen op jezelf.
pi_189974066
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:28 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Wat is dat gecheckt en geldig vakje?
DETELEVISIEKIJKER User die altijd boos en kwaad is __--__ / Pferdelul

Deze is bijvoorbeeld ongeldig omdat: • Vul één naam per award in. Anders telt je stem niet mee.
pi_189974102
Ik dacht dat Pferdelul anders heette
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_189974123
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

DETELEVISIEKIJKER User die altijd boos en kwaad is __--__ / Pferdelul

Deze is bijvoorbeeld ongeldig omdat: • Vul één naam per award in. Anders telt je stem niet mee.
^O^
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_189974142
@pferdfahrer
Waarom noemen ze je zo? :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_189982632
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 09:06 schreef scrupuleus het volgende:
Ik spreek in raadselen @:Limoentjuh

;(
:@ vind ik wel ja
  Moderator zondag 17 november 2019 @ 14:38:50 #92
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189986023
Bedankt @murp voor mijn nominatie *)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 17 november 2019 @ 16:31:15 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189987381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:44 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb mijn naam al diverse malen voorbij zien komen :7
Ik voel me gewaardeerd. Mijn weekend kan niet meer stuk :)
Ik kon je nergens meer kwijt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190000801
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:23 schreef tonja het volgende:
nvm..
watskeburt?
pi_190000881
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 08:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Humorvolste user:: TillyB
Grootste vredesstichter:: Prisha
Grootste filosoof:: Recce
Trouwste user:: Chufi
Beste debater:: puzziepie
User die overal een mening over heeft:: Soury
Meest relativerende user:: pullup
Kunstzinnigste/artistiekste user:: Voxs
Behulpzaamste user:: DGK_Tegengas
User die overal opduikt:: FreshFruit
User die het meest klaagt:: mooitie en soury
Liefste User:: PoezeligDing
Grootste baggeraar:: struis
Grootste zuiger:: struis
Hardste schreeuwer:: u2
User die altijd blij en positief is:: Daniqui v
User die altijd boos en kwaad is:: Soury
Leukste oudje:: Bloes Bloes
Leukste jonkie:: DKUp
Grootste aanwinst:: Bloes Bloes
De onbekendste user:: Dark
User met de mooiste schrijfwijze:: Dotteke
User die het meest in raadselen spreekt:: mario390
Beste topicstarter:: mazaru
Beste modmateriaal:: /
Beste/leukste slowchat:: /

Beste/leukste mod:: Lavenderr
Zou je alsjeblieft de openingspost van het stemtopic willen doornemen?

Je stemt twee keer op "struis", dat is een user met 2 posts. Wellicht bedoel je StruisZVeugelT, maar ik keur "struis" gewoon goed omdat het een bestaande user is.

Als je stemwebsite nou zou gebruiken, zouden dit soort kleinigheidjes geen probleem zijn...


Je kunt je post nog wijzigen/updaten. :s).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2019 09:57:21 ]
  maandag 18 november 2019 @ 16:11:23 #96
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_190006517
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2019 09:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

watskeburt?
Ik bedacht dat ik eigenlijk heel veel mensen was vergeten en toen kwam ik er niet meer uit en toen vond ik het niet leuk meer :@
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_190006584
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 16:11 schreef tonja het volgende:

[..]

Ik bedacht dat ik eigenlijk heel veel mensen was vergeten en toen kwam ik er niet meer uit en toen vond ik het niet leuk meer :@
Okay. :P.

Niet groter maken dan het is eh. Ik bedoel, ik snap dat het moeilijk is om maar één naam te kiezen, maar dan vul je alleen in waar je dat wel kunt doen (i.p.v. alles invullen).

Of dat je bang bent om iemand te vergeten of zo, maar het zij zo. :P.
pi_190007693
Goffer, de mensen waarvan ik dacht dat ze mij erg mogen stemmen niet eens op mij.
De mensen waarvan ik dacht dat ze me het meest haatten, stemmen juist wel op mij.

Hoe is het mogelijk???

Ik moet nog stemmen, en ik ga stemmen op de mensen die ik haat! Als straf!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_190008948
De uitgebreide versie hier maar even, want een dag te weinig getypt is niet geleefd hè :+

Niet alleen wordt het in mijn ogen een beetje karig met maar 1 persoon zonder uitleg, ik vind afwisseling ook wel leuk en probeer dus ook een beetje buiten mijn geijkte paden te kijken en te benoemen.

Humorvolste user:: DeZwabber Er zijn meer grapjassen, maar deze blijft er met kop en schouders boven uitsteken wat mij betreft.
Intelligentste user:: Spanky78 Deelt de nodige kennis zonder arrogant geleuter O+
Grootste filosoof:: naatje_1 Geen idee eigenlijk, maar bij F&L zag ik deze filosofiestudent en radioliefhebber daar posten, dus bij deze.
Trouwste user:: CherryLips post praktisch iedere dag in legendarische bewoording over grote en minder grote ergernissen en/of belevenissen.
Beste debater:: Chia Ik lees POL, maar Chia viel me op door sec op de feiten te kunnen blijven.
User die overal een mening over heeft:: MCH Als ie 'm nog niet heeft, komt ie 'm wel bij je halen..
Meest relativerende user:: Cue_ Inmiddels zelf onder de pannen en dus wat meer afwezig, maar enige tijd een heerlijk koele voice of reason in het datingtopic een tijdje terug.
Kunstzinnigste/artistiekste user:: Voxs Hier dingen er ook meer mee natuurlijk, bestaat Tonya's tekenshow nog? Hoe staat het met DeZwabbers houtwerkjes? Wat heeft Samzz nu weer getekend of gemaakt? En hoe ver staan CotS haar projectjes? Is Trashcanman's kamerscherm inmiddels helemaal af? Maar zag mooi advies langs komen mbt een schilderstartersset en Voxs is ook al jaren een gewaardeerde user, dus bij deze dit jaar mijn winnaar hier.
Behulpzaamste user:: Cause_Mayhem Al jaren actief en nooit te beroerd om haar uitgebreide kennis te delen over o.a. dieren/natuur, seks en liefde. Wat mij betreft wel een oeuvreprijs waardig!
Knapste mannelijke user:: Trashcanman Na het doorspitten van enkele fototopics waarbij ik meerdere paren mooie ogen aantrof, bleef het mooie gebit met bijbehorende lach bij me hangen. En sowieso lang haar O+
Mooiste vrouwelijke user:: Samzz Doet al jaren menig hart sneller kloppen in diverse fototopics met prachtige outfits, lag haar en haar mooie grote eh ogen. Maar vlak de binnenkant huehue ook niet uit, want zelfs na het neerleggen van haar andere taken gaat ze ook dit jaar weer in FHF los met het kerstpakkettopic O+
User die overal opduikt:: scrupuleus Nu MCH op diverse plekken geband is en Koen66 weer op wat minder plekken lijkt te posten, gaat scrup met deze eer strijken.
Liefste user:: DGK_Tegengas Holy fucking shit wat een monikkenwerk verzet deze man! Al die uren beeldmateriaal die je door blijft ploegen om kant-en-klaar voor andermans gemak aan te bieden _O_
Grootste zuiger:: MCH Als ik homo was zou ik menig traantje weg gepinkt hebben bij het verloren gaan van zoveel zuigkracht. Jammer, less is more en zou je sociale kant wat minder overheersen.
Hardste schreeuwer:: Lospedrosa als ie weer eens gezopen heeft oa.
Grootste roddelaar:: MCH met een eervolle vermelding voor Chia. Excellente excelskills.
User die altijd blij en positief is:: markdeajaxfan RIP
User die altijd boos en kwaad is:: roos94 Ook al post je kennelijk niet full time negatief, ik hoop dat komend jaar de zon wat meer voor je zal schijnen en dat je positievere kant wat beter uit de verf kan komen.
Leukste oudje:: Cobra4 Is ie nou echt met pensioen? In ieder geval Slàinte mhath B:)B
Grootste aanwinst:: DonnaNoble Relatief nieuw, maar al diverse fijne bijdrages gespot O+
User met de mooiste schrijfwijze:: Kreator voor zijn:
Dit jaar weer?

User die het meest in raadselen spreekt:: kree PoHi zegt genoeg. Denk ik..
User die je het meest gemist hebt:: Pietverdriet Nadat RobinOok al eerder vertrok, nog een grote aderlating, maar niet alleen in culinaire kennis. Al jaren een van de allerleukste topicreeksen vraag het Piet -O- ;(
Overall beste user:: zarGon Crew of niet, kwaliteit altijd O+ Leuk dat je weer wat actiever post en ook weer blauw bent!
Beste topicstarter:: BosbeetIeStartte de vraag wat je wil reeks en is ook al jaren een gewaardeerde user en mod.
Beste modmateriaal:: STING Verdween na het schaken van een leuke Fok!ster vrijwel volledig van de radar, terwijl de anderen die op zwart gingen gelukkig nog wel wat posten. #neverforget
Beste/leukste topicreeks:: VraagWatJeWil Leuk initiatief dat Bosbeetle ook alweer enige tijd verzorgd O+
Beste/leukste forum:: R&P al lijkt het in 40+ momenteel nog het meest druk te zijn.
Beste/leukste subsite:: Songfestivalforum Als er geen nieuwe RLS komt, wordt dit hopelijk the next best thing nu het komend jaar in Nederland zal worden gehouden *O*
Suggestie voor een nieuw tijdelijk forum:: Fok!Dating natuurlijk! En als dat geen optie is, dan een recensie-afdeling waar bedrijven hun producten door trouwe users kunnen laten reviewen? Niet zoals in KLB, maar gebruik makend van de kennis die hier is enzo.

Over RLS gesproken, in UTO was het afgelopen jaar een beetje typisch qua sfeer en UTO2 loopt inmiddels op het einde. Ondanks het gedoe, zat en zit er nog genoeg moois. Waar een algemeen topic liep om elkaar beterschap en een fijne verjaardag te wensen bijvoorbeeld. Waar TillyB al jaren de socials centraal in een topic bijhield van al die Utopianen, zodat je dat godzijdank zelf niet hoefde te doen, maar wel af en toe kon lurken. En oa Dotteke streamverslagen bijhield, zelfs Toverheks dook er weer even op. Maar Paco55 nam dat stokje op na enige stilte en houdt moedig dagelijks stand met behulp van crowd sourcing die hij ook netjes benoemd in de verslagen.
Natuurlijk kunnen we zeker DGK_Tegengas ook niet vergeten, want jeetje mineetje wat een pokke werk haalt die zich op de hals door al die meuk door te blijven spitten _O_

En dat zijn dingen die FOK! uniek maken in mijn ogen met nog echt iets van een communitygevoel en unieke content die ik elders niet vind. Niet dat massale van Reddit (of die mega lelijke lay-out van ze :r ), niet overwegend alleen maar wijven (Viva, ook lelijk trouwens) en niet het vluchtige van Facebook (ook niet de mooiste trouwens), Twitter of vooral plaatjes loeren a la Instagram.
Dus dank jullie bijna allemaal wel, maar in het bijzonder de crew die het allemaal zo goed mogelijk mogelijk maakt :*

Memorabel FOK!moment:: Hoewel het wat terug gelopen is de laatste jaren, vooral de diversiteit aan mensen, meningen en onderwerpen O+

Als je nog *iets* kwijt wilt, kan dat hier:: Ik mis o.a. @Pietverdriet, @Copycat, @MissMSX, @Lovelylady, @HostiMeister, @Belsezar, @Trashcanman, @Allures, @Ems, @Kamina, @Raskalnikow. #neverforget
Gelukkig zie ik zo her en der gelukkig nog wel af en toe @probeer, @RM-rf, @AirwiN, @TaMieke, @steelhead, @madeliefff langs komen en inmiddels heb ik @Koral en @-Straw- ook weer eens gespot *O* Bisbisbis!

pi_190008966
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 18:49 schreef Scary_Mary het volgende:
De uitgebreide versie hier maar even, want een dag te weinig getypt is niet geleefd hè :+

Niet alleen wordt het in mijn ogen een beetje karig met maar 1 persoon zonder uitleg, ik vind afwisseling ook wel leuk en probeer dus ook een beetje buiten mijn geijkte paden te kijken en te benoemen.

Humorvolste user:: DeZwabber Er zijn meer grapjassen, maar deze blijft er met kop en schouders boven uitsteken wat mij betreft.
Intelligentste user:: Spanky78 Deelt de nodige kennis zonder arrogant geleuter O+
Grootste filosoof:: naatje_1 Geen idee eigenlijk, maar bij F&L zag ik deze filosofiestudent en radioliefhebber daar posten, dus bij deze.
Trouwste user:: CherryLips post praktisch iedere dag in legendarische bewoording over grote en minder grote ergernissen en/of belevenissen.
Beste debater:: Chia Ik lees POL, maar Chia viel me op door sec op de feiten te kunnen blijven.
User die overal een mening over heeft:: MCH Als ie 'm nog niet heeft, komt ie 'm wel bij je halen..
Meest relativerende user:: Cue_ Inmiddels zelf onder de pannen en dus wat meer afwezig, maar enige tijd een heerlijk koele voice of reason in het datingtopic een tijdje terug.
Kunstzinnigste/artistiekste user:: Voxs Hier dingen er ook meer mee natuurlijk, bestaat Tonya's tekenshow nog? Hoe staat het met DeZwabbers houtwerkjes? Wat heeft Samzz nu weer getekend of gemaakt? En hoe ver staan CotS haar projectjes? Is Trashcanman's kamerscherm inmiddels helemaal af? Maar zag mooi advies langs komen mbt een schilderstartersset en Voxs is ook al jaren een gewaardeerde user, dus bij deze dit jaar mijn winnaar hier.
Behulpzaamste user:: Cause_Mayhem Al jaren actief en nooit te beroerd om haar uitgebreide kennis te delen over o.a. dieren/natuur, seks en liefde. Wat mij betreft wel een oeuvreprijs waardig!
Knapste mannelijke user:: Trashcanman Na het doorspitten van enkele fototopics waarbij ik meerdere paren mooie ogen aantrof, bleef het mooie gebit met bijbehorende lach bij me hangen. En sowieso lang haar O+
Mooiste vrouwelijke user:: Samzz Doet al jaren menig hart sneller kloppen in diverse fototopics met prachtige outfits, lag haar en haar mooie grote eh ogen. Maar vlak de binnenkant huehue ook niet uit, want zelfs na het neerleggen van haar andere taken gaat ze ook dit jaar weer in FHF los met het kerstpakkettopic O+
User die overal opduikt:: scrupuleus Nu MCH op diverse plekken geband is en Koen66 weer op wat minder plekken lijkt te posten, gaat scrup met deze eer strijken.
Liefste user:: DGK_Tegengas Holy fucking shit wat een monikkenwerk verzet deze man! Al die uren beeldmateriaal die je door blijft ploegen om kant-en-klaar voor andermans gemak aan te bieden _O_
Grootste zuiger:: MCH Als ik homo was zou ik menig traantje weg gepinkt hebben bij het verloren gaan van zoveel zuigkracht. Jammer, less is more en zou je sociale kant wat minder overheersen.
Hardste schreeuwer:: Lospedrosa als ie weer eens gezopen heeft oa.
Grootste roddelaar:: MCH met een eervolle vermelding voor Chia. Excellente excelskills.
User die altijd blij en positief is:: markdeajaxfan RIP
User die altijd boos en kwaad is:: roos94 Ook al post je kennelijk niet full time negatief, ik hoop dat komend jaar de zon wat meer voor je zal schijnen en dat je positievere kant wat beter uit de verf kan komen.
Leukste oudje:: Cobra4 Is ie nou echt met pensioen? In ieder geval Slàinte mhath B:)B
Grootste aanwinst:: DonnaNoble Relatief nieuw, maar al diverse fijne bijdrages gespot O+
User met de mooiste schrijfwijze:: Kreator voor zijn:
[ afbeelding ] Dit jaar weer?

User die het meest in raadselen spreekt:: kree PoHi zegt genoeg. Denk ik..
User die je het meest gemist hebt:: Pietverdriet Nadat RobinOok al eerder vertrok, nog een grote aderlating, maar niet alleen in culinaire kennis. Al jaren een van de allerleukste topicreeksen vraag het Piet -O- ;(
Overall beste user:: zarGon Crew of niet, kwaliteit altijd O+ Leuk dat je weer wat actiever post en ook weer blauw bent!
Beste topicstarter:: BosbeetIeStartte de vraag wat je wil reeks en is ook al jaren een gewaardeerde user en mod.
Beste modmateriaal:: STING Verdween na het schaken van een leuke Fok!ster vrijwel volledig van de radar, terwijl de anderen die op zwart gingen gelukkig nog wel wat posten. #neverforget
Beste/leukste topicreeks:: VraagWatJeWil Leuk initiatief dat Bosbeetle ook alweer enige tijd verzorgd O+
Beste/leukste forum:: R&P al lijkt het in 40+ momenteel nog het meest druk te zijn.
Beste/leukste subsite:: Songfestivalforum Als er geen nieuwe RLS komt, wordt dit hopelijk the next best thing nu het komend jaar in Nederland zal worden gehouden *O*
Suggestie voor een nieuw tijdelijk forum:: Fok!Dating natuurlijk! En als dat geen optie is, dan een recensie-afdeling waar bedrijven hun producten door trouwe users kunnen laten reviewen? Niet zoals in KLB, maar gebruik makend van de kennis die hier is enzo.

Over RLS gesproken, in UTO was het afgelopen jaar een beetje typisch qua sfeer en UTO2 loopt inmiddels op het einde. Ondanks het gedoe, zat en zit er nog genoeg moois. Waar een algemeen topic liep om elkaar beterschap en een fijne verjaardag te wensen bijvoorbeeld. Waar TillyB al jaren de socials centraal in een topic bijhield van al die Utopianen, zodat je dat godzijdank zelf niet hoefde te doen, maar wel af en toe kon lurken. En oa Dotteke streamverslagen bijhield, zelfs Toverheks dook er weer even op. Maar Paco55 nam dat stokje op na enige stilte en houdt moedig dagelijks stand met behulp van crowd sourcing die hij ook netjes benoemd in de verslagen.
Natuurlijk kunnen we zeker DGK_Tegengas ook niet vergeten, want jeetje mineetje wat een pokke werk haalt die zich op de hals door al die meuk door te blijven spitten _O_

En dat zijn dingen die FOK! uniek maken in mijn ogen met nog echt iets van een communitygevoel en unieke content die ik elders niet vind. Niet dat massale van Reddit (of die mega lelijke lay-out van ze :r ), niet overwegend alleen maar wijven (Viva, ook lelijk trouwens) en niet het vluchtige van Facebook (ook niet de mooiste trouwens), Twitter of vooral plaatjes loeren a la Instagram.
Dus dank jullie bijna allemaal wel, maar in het bijzonder de crew die het allemaal zo goed mogelijk mogelijk maakt :*

Memorabel FOK!moment:: Hoewel het wat terug gelopen is de laatste jaren, vooral de diversiteit aan mensen, meningen en onderwerpen O+

Als je nog *iets* kwijt wilt, kan dat hier:: Ik mis o.a. @:Pietverdriet, @:Copycat, @:MissMSX, @:LovelyLady, @:HostiMeister, @:Belsezar, @:Trashcanman, @:Allures, @:ems, @:Kamina, @:Raskalnikow. #neverforget
Gelukkig zie ik zo her en der gelukkig nog wel af en toe @:probeer, @:RM-rf, @:AirwiN, @:TaMieke, @:steelhead, @:madeliefff langs komen en inmiddels heb ik @:koral en @:-Straw- ook weer eens gespot *O* Bisbisbis!


Wat ben je ook heerlijk uniek..

Fijn je te zien :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')