Leuk programma ja. Bedenk me nu dat ik de laatste aflevering nog niet gezien heb.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:30 schreef Loekie1 het volgende:
Leuk programma met mensen die niet in een rijtjeshuis willen wonen met een 8 tot 5 baan maar op een mooie plek in de natuur leven, voor een groot deel zelfvoorzienend of samenvoorzienend zijn, een creatief leven leiden - en niet lijden - en vooral harstikke lieve mensen zijn als ik het zo bekijk! Aanrader.
https://www.sbs6.nl/programmas/dennis-en-de-vrije-geesten/
He, inderdaad!quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:57 schreef MakkieR het volgende:
Het duurde even voor het kwartje bij me viel. Dennis van der Geest ( vrije geesten )
Kun je toch zien op de site van SBS6?quote:Op maandag 18 november 2019 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net gekeken n.a.v. dit topic. Leuk programma, jammer dat ik de eerste twee afleveringen niet meer kan bekijken.
Ze hoefden het niet volledig af te breken maar een gedeelte ervan. De plek waar het huisje staat is bedoeld voor recreatie, ze mogen er dus wel in weekenden, vakanties e.d.verblijven maar er niet permanent wonen.quote:Op maandag 18 november 2019 10:12 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
He, inderdaad!
Ik wist trouwens niet dat je zo kan leven in Nederland, in een zelfgebouwde takkenbos ergens naast een nieuwbouwwijk. Wel weer pijnlijk dat dat stel hun prachtige huisje moest afbreken. Zon juweeltje, gebouwd in of om een boom, ik snapte het niet helemaal, maar in het keukentje zag je de takken zitten, alles van afvalhout maar mooi! En dan moet dat weg, schande. Nederland blijft een bekrompen land met starre regeltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |