abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189955057
Leuk programma met mensen die niet in een rijtjeshuis willen wonen met een 8 tot 5 baan maar op een mooie plek in de natuur leven, voor een groot deel zelfvoorzienend of samenvoorzienend zijn, een creatief leven leiden - en niet lijden - en vooral harstikke lieve mensen zijn als ik het zo bekijk! Aanrader.

https://www.sbs6.nl/programmas/dennis-en-de-vrije-geesten/
pi_189955425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 15:30 schreef Loekie1 het volgende:
Leuk programma met mensen die niet in een rijtjeshuis willen wonen met een 8 tot 5 baan maar op een mooie plek in de natuur leven, voor een groot deel zelfvoorzienend of samenvoorzienend zijn, een creatief leven leiden - en niet lijden - en vooral harstikke lieve mensen zijn als ik het zo bekijk! Aanrader.

Leuk programma ja. Bedenk me nu dat ik de laatste aflevering nog niet gezien heb.

Leuke mensen inderdaad O+ zou niks voor mij zijn maar mooi om te zien dat ze er zelf heel tevreden mee zijn.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_189961108
Het duurde even voor het kwartje bij me viel. Dennis van der Geest ( vrije geesten ) :P
pi_190001075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:57 schreef MakkieR het volgende:
Het duurde even voor het kwartje bij me viel. Dennis van der Geest ( vrije geesten ) :P
He, inderdaad!
Ik wist trouwens niet dat je zo kan leven in Nederland, in een zelfgebouwde takkenbos ergens naast een nieuwbouwwijk. Wel weer pijnlijk dat dat stel hun prachtige huisje moest afbreken. Zon juweeltje, gebouwd in of om een boom, ik snapte het niet helemaal, maar in het keukentje zag je de takken zitten, alles van afvalhout maar mooi! En dan moet dat weg, schande. Nederland blijft een bekrompen land met starre regeltjes.
pi_190002972
Goed begin 9/10
pi_190003019
Ik heb net gekeken n.a.v. dit topic. Leuk programma, jammer dat ik de eerste twee afleveringen niet meer kan bekijken.
Spoilers!
pi_190210956
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net gekeken n.a.v. dit topic. Leuk programma, jammer dat ik de eerste twee afleveringen niet meer kan bekijken.
Kun je toch zien op de site van SBS6?

Laatste aflevering: 7 uur naar bed, 4 uur opstaan, lunch: banaan opgerold in ijsbergsla, ik vond het weer verheffend in positieve zin. Wat een bijzondere mensen allemaal.
En wat een schatje die jongen met zijn pipocaravan in Frankrijk. Wat kan ie prachtig zingen. Hij had van mij wel wat langer mogen zingen. Misschien apart clipje daarover neerzetten SBS?
Dennis doet het ook leuk, komt heel integer over.

Krijgt veel te weinig aandacht, dit programma!

[ Bericht 3% gewijzigd door Loekie1 op 01-12-2019 16:06:31 ]
pi_190387928
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:12 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

He, inderdaad!
Ik wist trouwens niet dat je zo kan leven in Nederland, in een zelfgebouwde takkenbos ergens naast een nieuwbouwwijk. Wel weer pijnlijk dat dat stel hun prachtige huisje moest afbreken. Zon juweeltje, gebouwd in of om een boom, ik snapte het niet helemaal, maar in het keukentje zag je de takken zitten, alles van afvalhout maar mooi! En dan moet dat weg, schande. Nederland blijft een bekrompen land met starre regeltjes.
Ze hoefden het niet volledig af te breken maar een gedeelte ervan. De plek waar het huisje staat is bedoeld voor recreatie, ze mogen er dus wel in weekenden, vakanties e.d.verblijven maar er niet permanent wonen.

Dit gezin heeft overigens ook meegedaan aan het RTL programma Het beste voor je kind, toen woonden ze nog wel in dat huisje. Is via Videoland nog terug te kijken.
pi_190387997
Deze man had ook wel in het programma gepast, woont al 6 jaar met zijn hond in een tent bij het Eemskanaal.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')