Alles onder de 20cm lijkt me inderdaad wel even schrikken!quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Serieus of niet?
Eigenlijk ik stiekem ook wel, je zal maar onverwacht op een micropenis stuiten, dan weet je ook even niet wat je moet doen.
Dit was niet serieus nee.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:04 schreef Guanabana het volgende:
Serieus of niet?
Eigenlijk ik stiekem ook wel, je zal maar onverwacht op een micropenis stuiten, dan weet je ook even niet wat je moet doen.
Ja, maar dan kom je bij internetdaten uit en in hoeverre is dat anders dan een datingsite of app?quote:
Ja wel echt erg als je dat als man hebt hoor, moet je je voorstellen hoe het dan is om te daten.quote:
Dat is wel een goeie inderdaad! Dan ben je ook gelijk actief bezig met ietsquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik de laatste paar keer gedaan, maar dan in een bos(Wel een drukbezocht bos, dat dan weer wel
)
Nou inderdaad, het lijkt mij een probleem waarvan het me niet verbaast als mannen er op een gegeven moment suicidaal van worden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja wel echt erg als je dat als man hebt hoor, moet je je voorstellen hoe het dan is om te daten.
Ja, dat vind ik ook wel, lijkt me echt rotquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja wel echt erg als je dat als man hebt hoor, moet je je voorstellen hoe het dan is om te daten.
Een forum is toch niet internetdaten?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom je bij internetdaten uit en in hoeverre is dat anders dan een datingsite of app?
eerder alles boven de 20cm.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles onder de 20cm lijkt me inderdaad wel even schrikken!
Ik vond hem juist redelijk heavy en eigenlijk nergens echt grappig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtig vond ik die. Dramatisch en enorm grappig tegelijkertijd.
Ik heb ook zo'n beetje m'n hele liefdesleven of pogingen daartoe van internet gehaald. Voornamelijk chatrooms. En ook organisch inderdaad, geen datinggedoe.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een forum is toch niet internetdaten?
Ik heb drie van mijn relaties op internetfora opgedaan.En dat klinkt nu alsof ik heel eng op zoek ging naar potentiele kandidaten, maar zo ging dat echt niet
quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond hem juist redelijk heavy en eigenlijk nergens echt grappig.
Zou hem zelf juist zeker niet snel aanraden.
Is niet loodzwaar hoor, vond ik. Juist ook grappig. Maarja iedereen wordt weer "getriggerd" door andere dingen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:11 schreef Dave het volgende:
Gaat toch over de dood of zo? Heb dat ook nog niet echt aangedurfd.
Ja maar lieverd je mag van je broer niet anders verwachten hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:12 schreef Meke het volgende:
Ik zat vroeger ook op een forum en daar was een jongen die alle meisjes probeerde te versieren, behalve mij
Had je daar ook een user icon van een jongen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:12 schreef Meke het volgende:
Ik zat vroeger ook op een forum en daar was een jongen die alle meisjes probeerde te versieren, behalve mij
Ja, maar als je de humor niet kan vinden gaat dat balanceren ook wat lastig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]Hij is enorm heavy maar ik vond dat dus prima gebalanceerd met de humor.
Kwam omdat hij jou te leuk vond en niks durfde!quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:12 schreef Meke het volgende:
Dan leer je elkaar natuurlijk ook wel alvast kennen in een groepje; klopt inderdaad dat het dan toch wel anders is. En ook via meets ben je eerst met meer mensen, en kun je altijd naar een ander lopen als iemand niet zo leuk isquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een forum is toch niet internetdaten?
Ik heb drie van mijn relaties op internetfora opgedaan.En dat klinkt nu alsof ik heel eng op zoek ging naar potentiele kandidaten, maar zo ging dat echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |