quote:Tnx!
Op zondag 12 januari 2003 14:09 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 geeft Portier een Irish Coffee
quote:* portier speelt fanatiek mee en lurkt even aan zijn irisch coffee. *au* Nog te heet, naja, dan laat ik um maar even staan tot de wedstrijd is afgelopen
Op zondag 12 januari 2003 14:11 schreef Molz het volgende:
* Molz en portier beginnen zeer fanatiek en luidruchtig aan het potje tafelvoetbalErg lachen dit!
quote:Ja moet hem sowieso laten staan! Met 1 hand kun je toch niet tafelvoetballen! Uitslover!
Op zondag 12 januari 2003 14:14 schreef portier het volgende:* portier speelt fanatiek mee en lurkt even aan zijn irisch coffee. *au* Nog te heet, naja, dan laat ik um maar even staan tot de wedstrijd is afgelopen
quote:*rietje*
Op zondag 12 januari 2003 14:16 schreef Molz het volgende:[..]
Ja moet hem sowieso laten staan! Met 1 hand kun je toch niet tafelvoetballen! Uitslover!
quote:Een heel lang rietje
Op zondag 12 januari 2003 14:19 schreef portier het volgende:[..]
*rietje*
quote:* Meiske78 geeft Esjuh een pint strongbow
Op zondag 12 januari 2003 14:12 schreef esjuh het volgende:
* esjuh komt de Irish Pub binnenwandelen en bestelt een pint strongbow...Zware dag gehad...
Wil je erover praten?
quote:Nee dank je, mn irish coffee is net afgekoeld dus die ga ik eerst opdrinken.
Op zondag 12 januari 2003 14:45 schreef Molz het volgende:
* Molz loopt naar de bar om nog een biertje te bestellen
Portier...wil jij ook nog wat?
Proost Molz!
quote:Proost!
Op zondag 12 januari 2003 15:27 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 tapt een biertje voor Molz en schenkt voor zichzelf een colaatje in (geen drank onder het werk)
Proost Molz!
quote:Cheers coaches!
Op zondag 12 januari 2003 16:14 schreef AirRaid het volgende:
CHEERS
[afbeelding]
* Molz lijkt behoorlijk aangeschoten
quote:En dat op de dag vor het trainingskamp
Op zondag 12 januari 2003 16:26 schreef Molz het volgende:[..]
Cheers coaches!
* Molz lijkt behoorlijk aangeschoten
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:34 schreef portier het volgende:[..]
En dat op de dag vor het trainingskamp
![]()
![]()
![]()
quote:*meldt... waar gratis bier is.. is asschen
Op zondag 12 januari 2003 21:25 schreef Minkeltje het volgende:
Hopelijk was de partij van Barney de moeite waard. Ik zou zeggen : RONDJE VAN DE ZAAK !!! Iedereen een lekker potje BIERRRRRR (GUINESS OF KILKENNY)
quote:Minkeltje, ik heb mijn Poolcafé "De Keu" gesloten en ik doe jou 4 pooltafels en een dartbort cadeau. Khoop dat je ze ergens kwijtkan. vanaf nu ben ik vaste klant bij je
Op zondag 12 januari 2003 21:25 schreef Minkeltje het volgende:
Hopelijk was de partij van Barney de moeite waard. Ik zou zeggen : RONDJE VAN DE ZAAK !!! Iedereen een lekker potje BIERRRRRR (GUINESS OF KILKENNY)
quote:Dank je WOW, hoezo heb je t gesloten Portier?
Op zondag 12 januari 2003 21:57 schreef portier het volgende:[..]
Minkeltje, ik heb mijn Poolcafé "De Keu" gesloten en ik doe jou 4 pooltafels en een dartbort cadeau. Khoop dat je ze ergens kwijtkan. vanaf nu ben ik vaste klant bij je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |