abonnement Unibet Coolblue
pi_189955557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 15:58 schreef stokj het volgende:

[..]

Laat jij je lichaam wel goed rusten?
Niet genoeg, denk ik, maar ben onrustig van nature. Wij liggen qua leeftijd niet ver uit elkaar, dacht ik, hoe doe jij dat?
-nee-
  vrijdag 15 november 2019 @ 16:15:01 #27
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189955573
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 08:56 schreef Geerd het volgende:
Halve liters bier klappen in je witte tuinstoel met BBQ en kut roepen naar de buuf
Dit post je wel echt heel vaak.
pi_189955617
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 16:13 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Niet genoeg, denk ik, maar ben onrustig van nature. Wij liggen qua leeftijd niet ver uit elkaar, dacht ik, hoe doe jij dat?
Ikzelf heb er niet veel tijd voor om te rusten. Maar als ik klaar ben met al die dossiers en al dan wil ik nog wel wat aan ontspanning doen. Al is dat niet veel want een goede nachtrust is belangrijk. Ik ben door alle drukte daarom niet meer toegekomen om bijvoorbeeld te Netflixen of te gamen of muziek te luisteren.
pi_189955676
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dit post je wel echt heel vaak.
Hij is er gewoon erg trots op.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189955760
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 16:18 schreef stokj het volgende:

[..]

Ikzelf heb er niet veel tijd voor om te rusten. Maar als ik klaar ben met al die dossiers en al dan wil ik nog wel wat aan ontspanning doen. Al is dat niet veel want een goede nachtrust is belangrijk. Ik ben door alle drukte daarom niet meer toegekomen om bijvoorbeeld te Netflixen of te gamen of muziek te luisteren.
Bij mij gaat het gamen en netflixen ten koste van de slaap, maar als je alleen maar slaapt tussen de verantwoordelijkheden door, dan is de kwaliteit van leven ook wel laag!
-nee-
pi_189958552
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 16:29 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Bij mij gaat het gamen en netflixen ten koste van de slaap, maar als je alleen maar slaapt tussen de verantwoordelijkheden door, dan is de kwaliteit van leven ook wel laag!
Helaas ja! Het leven als een HoS is niet altijd fijn.
Maar heb jij een goede samenwerking met je partner zodat jullie om de tijd wat voor jezelf kan doen?
pi_189962095
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef stokj het volgende:

[..]

Helaas ja! Het leven als een HoS is niet altijd fijn.
Maar heb jij een goede samenwerking met je partner zodat jullie om de tijd wat voor jezelf kan doen?
Redelijk ja, hoewel ik ook een beetje berusting heb gevonden in het feit dat zolang je jonge kinderen hebt en een baan die aandacht vraagt, je niets moet willen forceren. Ik wil graag die coole gast zijn die ondanks alles nog regelmatig in de kroonluchter hangt, maar ik vertik het om met een brakke harses in de speeltuin te staan en me niet 100% aan de kinderen kan committeren omdat ik weiger oud te worden. :P
-nee-
pi_189962435
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Redelijk ja, hoewel ik ook een beetje berusting heb gevonden in het feit dat zolang je jonge kinderen hebt en een baan die aandacht vraagt, je niets moet willen forceren. Ik wil graag die coole gast zijn die ondanks alles nog regelmatig in de kroonluchter hangt, maar ik vertik het om met een brakke harses in de speeltuin te staan en me niet 100% aan de kinderen kan committeren omdat ik weiger oud te worden. :P
Heel goed! (oud worden word je toch)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')