Echt prachtig hoe mensen dit ene leven dat ze is gegeven zo kunnen weggooien.quote:Op zondag 17 november 2019 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De andere wang toekeren noem je dat.
Remqo? ;squote:Op zondag 17 november 2019 19:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Chloro wat leuk dat je er bent
Jaquote:
Nu herkent niemand mequote:Op zondag 17 november 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal met veel stampij weg en komen jullie terug met een kloon
Ik heb gewoon een nickchange gedaanquote:Op zondag 17 november 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal met veel stampij weg en komen jullie terug met een kloon
Ja is wel lastig om te bedenken welk mentaal instabiel persoontje dit is jaquote:
Waarom, echt lelijk ditquote:Op zondag 17 november 2019 19:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nickchange gedaan
Auwquote:Op zondag 17 november 2019 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is wel lastig om te bedenken welk mentaal instabiel persoontje dit is ja
Kus op je auquote:
Past beter bij mn UI en ondertitelquote:
Gewoon even een break toch. Heb nooit gezegd dat het voor altijd was.quote:Op zondag 17 november 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
Vind het lellekquote:Op zondag 17 november 2019 19:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Past beter bij mn UI en ondertitel
Myrr plsquote:Op zondag 17 november 2019 19:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon even een break toch. Heb nooit gezegd dat het voor altijd was.
Ahw you missed mequote:Op zondag 17 november 2019 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar weg gaan en terug komen alsof er niets gebeurd is
Daar zal je het mee moeten doenquote:
Je kunt niet alles hebben. Hoe is het met je chick?quote:Op zondag 17 november 2019 19:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar zal je het mee moeten doen
Kom we pakken hem net als in Wild Thingsquote:Op zondag 17 november 2019 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Myrr pls![]()
Maar oké watsgebeurd is hij vreemdgegaan, wie moeten we steken
Ik leef met je mee. Maar jij zat al een hele tijd ook veel in onz sc dus echt veel medelijden heb ik niet xxxquote:Op zondag 17 november 2019 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zat hier opgescheept met de kneusjes
Ja uitstekend, serieuze plannen en allesquote:Op zondag 17 november 2019 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Hoe is het met je chick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |