Suuuuppppp ben je nog steeds achter aber aan het gaanquote:
Waren wat obstakels het afgelopen jaar maar ik sta nu helemaal open voor veranderingquote:
Geweldig!quote:Op zondag 17 november 2019 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suuuuppppp ben je nog steeds achter aber aan het gaan
Ja ik ookquote:Op zondag 17 november 2019 19:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waren wat obstakels het afgelopen jaar maar ik sta nu helemaal open voor verandering
Dit is geen antwoord op mijn vraag maar okéquote:Op zondag 17 november 2019 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geweldig!
Ook!
Jij al iemand gevonden?
Hey kutjequote:
Ook zegt genoeg.quote:Op zondag 17 november 2019 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag maar oké
Ik vraag mijn moeder of ze voor kerst een extra trui breitquote:Op zondag 17 november 2019 19:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik ook
Dit kan geen toeval zijn
Hoezo zo verbaasdquote:Op zondag 17 november 2019 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ook zegt genoeg.
Wat is dit voor een betweterigheid
Ik dm mijn maten zo door.quote:Op zondag 17 november 2019 19:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik vraag mijn moeder of ze voor kerst een extra trui breit
Doe maar een foto mijn moeder heeft dyscalculiequote:
quote:Op zondag 17 november 2019 19:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe maar een foto mijn moeder heeft dyscalculie
Okquote:Op zondag 17 november 2019 19:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe maar een foto mijn moeder heeft dyscalculie
Lol. Ja tuurlijk want als een relatie niet werkt, buiten het feit om dat je ziek bedrogen bent, dan is dat echt heel stabiel ja en tevens het beste voorbeeld dat je een kind mee kunt geven over hoe met vrouwen en moeders om te gaan zonder dat daar consequenties aan zitten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Als je goede ouder bent vergeef je je ex en geef je je kind een stabiele thuissituatie
De andere wang toekeren noem je dat.quote:Op zondag 17 november 2019 19:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lol. Ja tuurlijk want als een relatie niet werkt, buiten het feit om dat je ziek bedrogen bent, dan is dat echt heel stabiel ja en tevens het beste voorbeeld dat je een kind mee kunt geven over hoe met vrouwen en moeders om te gaan zonder dat daar consequenties aan zitten.
Dat mag, ben niet boosquote:
Is dit myrrrquote:Op zondag 17 november 2019 19:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lol. Ja tuurlijk want als een relatie niet werkt, buiten het feit om dat je ziek bedrogen bent, dan is dat echt heel stabiel ja en tevens het beste voorbeeld dat je een kind mee kunt geven over hoe met vrouwen en moeders om te gaan zonder dat daar consequenties aan zitten.
Nee ik vind dan liever iemand die wel laat zien hoe je je partner op een respect- en liefdevolle manier behandelt en anders blijf ik lekker alleen.
Doe niet zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |