abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 november 2019 @ 11:21:58 #201
64792 Mryc
play me one more song
pi_190182376
Merry Happy Whatever heb ik na een halve aflevering afgezet. Wat een bijzonder slechte komedie, met een nog afschuwelijkere lachband.
pi_190183683
Ik heb moeite om La casa del papel af te kijken ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 29 november 2019 @ 14:22:59 #203
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190184786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:56 schreef TLC het volgende:
Ik heb moeite om La casa del papel af te kijken ;(
Ben er nog niet aan begonnen; teveel negatieve reviews gelezen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190184810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:56 schreef TLC het volgende:
Ik heb moeite om La casa del papel af te kijken ;(
Ik heb alleen seizoen 1 gezien en dat vond ik zo voorspelbaar en ook nog eens veel te lang dat ik hoopte op een bloederig 18+ einde waarbij de professor in slow motion totaal uiteengereten zou worden.
anonieme razernist
pi_190185193
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:22 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ben er nog niet aan begonnen; teveel negatieve reviews gelezen.
Ook dat die overvallers preken gaan geven in de bank over abortus en dat t fout is om te stelen als ze ontdekken dat een van de gegijzelden ook wat geld heeft gepakt :') en er gaat nooit iemand dood in de serie, schieten / richten kunnen ze totaal niet.

En dan nog die eindeloze monologen, dialogen, flashbacks.... :O tis n gebed zonder end die serie

[ Bericht 11% gewijzigd door TLC op 29-11-2019 15:06:56 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190185446
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:25 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ik heb alleen seizoen 1 gezien en dat vond ik zo voorspelbaar en ook nog eens veel te lang dat ik hoopte op een bloederig 18+ einde waarbij de professor in slow motion totaal uiteengereten zou worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 29-11-2019 17:02:14 (svp geen spoilers) ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 29 november 2019 @ 15:28:33 #207
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190185487
Brrrr wat is Toon echt tenenkrommend slecht.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 29 november 2019 @ 17:06:26 #208
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190186712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:21 schreef Mryc het volgende:
Merry Happy Whatever heb ik na een halve aflevering afgezet. Wat een bijzonder slechte komedie, met een nog afschuwelijkere lachband.
Lachbanden ..... zo jaren '60 van de vorige eeuw.

Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190187826
Filmpje hoor! The Irishman _O_
pi_190198077
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Bad Moms Christmas – [VS] 2017 12 1:44 uur | Comedy
De gestresseerde moeders Amy, Carla en Kiki zijn terug en als hun moeders plots op bezoek komen, wordt Kerst nog meer intimiderend.

Guatemala: Corazón del mundo maya – 2019 AL 1:06 uur | Documentaire
Ontdek Guatemala's culturele en geologische rijkdommen, zoals oude Mayasteden en talloze wonderen der natuur, van Sierra de las Minas tot Esquipulas.

LORO – [Italië] 2018 16 2:30 uur | Biografisch drama
Deze gefictionaliseerde biografie van Silvio Berlusconi schetst een surrealistisch beeld van de excessen van de voormalige Italiaanse premier tijdens zijn comebacks.

Taxi 5 – [Frankrijk] 2018 12 1:42 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Als een topagent naar Marseille wordt overgeplaatst, moet hij een groep criminelen met Ferrari's zien bij te houden, terwijl hij zoekt naar een beruchte witte taxi.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190211519
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
44 Cats – [Italië] S01 2018 AL | Kindermuziek
Als de zingende harige vriendjes Lampo, Milady, Pilou en Bacon met elkaar optrekken, is er altijd wel een avontuur te beleven.

A Cinderella Story: Christmas Wish – [VS] 2019 AL 1:26 uur | Romantisch, Tienerfilm
Een meisje dat zangeres wil worden, werkt als een elf bij een kerstbomenverkoper. Ondanks haar ijdele stiefmoeder en gemene stiefzussen beleeft ze haar eigen kerstwonder.

Against All Odds – [VS] 1984 12 2:01 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een ex-footballspeler krijgt de opdracht de maîtresse van een vuige nachtclubeigenaar op te sporen, maar wanneer hij haar vindt in Mexico, wordt hij verliefd op haar.

Blue Streak – [VS] 1999 12 1:34 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een waardevolle gestolen diamant wordt verstopt in een bouwput. Na 2 jaar bajes gaat de dief terug naar de put, maar daar staat nu het hoofdbureau van de politie...

Casper en Emma gaan de bergen in – [Noorwegen] 2017 AL 1:23 uur | Gezinsfilm
De vijfjarige beste vrienden Casper en Emma nemen hun knuffelbeesten mee op een kampeertrip met hun familie in de wilde natuur van Noorwegen.

Casper en Emma op safari – [Noorwegen] 2015 AL 1:20 uur | Gezinsfilm
Casper, Emma en hun knuffels reizen naar Afrika, waar Emma's moeder in een dierenkliniek gaat werken en de kinderen een leeuwenwelpje helpen om zijn moeder te vinden.

Code Geass: Lelouch of the Rebellion – [Japan] 2006 12 0:24 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een middelbare scholier kan gehoorzaamheid afdwingen en gebruikt die kracht om een Japanse opstand tegen Britannia te leiden.

Dead Kids – [Filipijnen] 2019 12 1:34 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Thriller, Tienerfilm
Een teruggetrokken tiener raakt bevriend met een groep buitenbeentjes die de arrogante rijke jongen van de school wil kidnappen. Tot hun ontvoeringsplan fataal blijkt.

DEATH NOTE – [Japan] S01 2006 12 | Horror, Intellectueel, Mystery
Als een Japanse middelbare scholier een mystiek notitieblok vindt, krijgt hij het vermogen om iedereen te vermoorden van wie hij de naam opschrijft.

Family Guy – [VS] S17 1999 12 | Comedy, Controversieel
In Seth MacFarlane's nietsontziende tekenfilmserie beleven de sullige Peter Griffin en zijn ontspoorde familie maffe, rampzalige avonturen.

Imperium – [VS] 2016 12 1:48 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een FBI-agent gaat undercover als blanke nationalist om een rechtse terreurgroep te ontmaskeren die ervan wordt verdacht onderdelen voor een vuile bom te hebben gestolen.

Iron Fists and Kung-Fu Kicks – [Australië] 2019 16 1:47 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt de invloed van vechtfilms uit Hongkong op het filmmaken, van de Shaw Brothers tot moderne Hollywood-blockbusters.

Jack Reacher – [VS] 2012 12 2:11 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Deze opwindende thriller is een kat-en-muisspel tussen een ex-agent en een scherpschutter die vijf mensen heeft vermoord.

Knights of Sidonia – [Japan] S01-02 2014 9 - Netflix Original | Fantasy, Sci-Fi
De wereld (een ruimteschip) staat op het spel. Een held bindt de strijd aan met een alien bedreiging in deze animeserie die is gebaseerd op de populaire mangastrip.

Maximum Risk – [VS] 1996 16 1:40 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Een Franse agent wil wraak nemen en doet zich voor als zijn vermoorde tweelingbroer, die interessante informatie had over gangsters, FBI-agenten en drugsdealers.

Moonlight – [VS] 2016 12 1:51 uur | Drama, Duister
Een homoseksuele Afro-Amerikaanse jongen met een aan drugs verslaafde moeder groeit op in een door criminaliteit aangetaste wijk in Miami met een drugsdealer als mentor.

Nekfeu - Les Étoiles Vagabondes – [Frankrijk] 2019 9 1:34 uur | Documentaire, Muziek
In deze documentaire kampt de Franse rapper Nekfeu met creatieve druk en persoonlijke angsten en gaat op een wereldwijde zoektocht naar muzikale inspiratie.

Patriot Act with Hasan Minhaj – [VS] V05E04 2018 12 - Netflix Original | Cynisch, Talkshow
Hasan looks at how billionaires use philanthropy to enhance their fortunes, influence public policy and distract from questionable business ethics.

Sonic X – [Japan] S01 2003 6 | Actie, Kinderserie
Tijdens het gevecht met de gemene dr. Eggman komt Sonic door een explosie samen met zijn vrienden en zijn vijand terecht op de hem onbekende planeet aarde.

Space Jungle – [Zuid-Korea] S01 2014 6 | Comedy, Kinderserie
Vier piepkleine buitenaardse wezentjes stranden in hun kapotte ruimteschip op aarde, waar ze geheel onverwacht op avontuur (en vreemde gevaren) stuiten.

StoryZoo – [Nederland] S01 AL | Kinderserie
Beleef nieuwe avonturen en maak plezier tijdens het leren met het vrolijke drietal Bax de Beer, Toby de Aap en Pepper de Papegaai.

Tenkai Knights – [Canada] 2013 6 | Kinderserie
In het jaar 2034 worden vier tieners op aarde benoemd om als Tenkai-ridders op te treden en de planeet Quarton te beschermen tegen de snode Lord Vilius.

We Die Young – [VS] 2019 16 1:32 uur | Actie, Drama, Misdaad
Een dealende tiener ziet dat zijn broertje nu ook voor de drugsbende werkt. Hij wil het ruwe straatleven ontvluchten en vraagt een doorgewinterde oorlogsveteraan om hulp.

World War Z – [VS] 2013 16 1:56 uur | Actie, Duister, Horror, Thriller
Een werknemer van de V.N. racet de wereld over om de verspreiding van een dodelijke zombiepandemie tegen te houden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 1 december 2019 @ 11:47:07 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_190211672
Oh yeah december, en Moonlight staat er nu op. Nog even het lijstje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:16 schreef speknek het volgende:
Even, wat een boel goede recente films en series komen er binnenkort op Netflix zeg!

The Irishman (8.4 op imdb, met je weet wel wie, 27 november)
Moonlight (7.4 op imdb, oscarwinnaar met Mahersala Ali, 1 december)
The Post (7.2 op imdb, met Meryl Streep en Tom Hanks, 4 december)
Marriage Story (8.4 op imdb, met Adam Driver en Scarlett Johansson, 6 december)
6 Underground (Michael Bay film met Ryan Reynolds, okay wordt waarschijnlijk bagger maar ook leuk, 13 december)
A Quiet Place (7.5 op imdb, 19 december)
The Two Popes (7.7 op imdb, 20 december)

En dan The Witcher 20 december en Lost in Space 2 24 december.
Dat Netflix na zes jaar baggerfilms ook ineens twee zelfgeproduceerde 8.4 films tegelijk uitbrengt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190216659
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2019 11:30 schreef Aether het volgende:
Against All Odds – [VS] 1984 12 2:01 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een ex-footballspeler krijgt de opdracht de maîtresse van een vuige nachtclubeigenaar op te sporen, maar wanneer hij haar vindt in Mexico, wordt hij verliefd op haar.
geweldige soundtrack van phil collins maar volgens mij was die film bagger :p

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190216674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 18:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Filmpje hoor! The Irishman _O_
:Y old school scorsese :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190218732
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 18:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Filmpje hoor! The Irishman _O_
Was wel een hele lange zit zeg. En dan steeds in een paar minuten werd alles heel snel verteld.
Kon me ook niet echt inleven in de sheeran.
Ik weet het niet. Om nou te zeggen dat ik het geweldig vond. :{
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_190219074
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:13 schreef Injetta het volgende:

[..]

Was wel een hele lange zit zeg. En dan steeds in een paar minuten werd alles heel snel verteld.
Kon me ook niet echt inleven in de sheeran.
Ik weet het niet. Om nou te zeggen dat ik het geweldig vond. :{
Dat is juist het mooie. De sfeer de gesprekken, de acteurs het hele plaatje. Wat een genot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190219226
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:13 schreef Injetta het volgende:

[..]

Was wel een hele lange zit zeg. En dan steeds in een paar minuten werd alles heel snel verteld.
Kon me ook niet echt inleven in de sheeran.
Ik weet het niet. Om nou te zeggen dat ik het geweldig vond. :{
Eerste anderhalf uur naar mijn mening wat langdradig, daarna werd de film beter. Visueel wel mooi.

Sheeran vond ik een eendimensionaal karakter, daarentegen waren Bufalino (Pesci) en Hoffa (Pacino) geweldig. _O_ Die twee waren wat mij betreft het hoogtepunt van deze film.
  zondag 1 december 2019 @ 20:08:54 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190219759
Heb gelachen om Office Christmas Party.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190222260
Jaaaa derde seizoen van The Crown. Net de eerste aflevering gezien. Even wennen maar daarna keek het weer lekker weg. Goed gecast weer :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 1 december 2019 @ 21:59:37 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190222778
MK, er is ook nog een apart topic voor The Crown te vinden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190224426
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef golfer het volgende:
MK, er is ook nog een apart topic voor The Crown te vinden.
Hahaha ik open net FOK! om dit te vragen :D

Ik ga even zoeken, tnx :*

Edit: en nog bovenaan ook. Morgen eens doorlezen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 2 december 2019 @ 07:39:21 #222
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190226291
dunerfors twitterde op donderdag 28-11-2019 om 15:25:05 I created a viewing guide for everyone who thinks THE IRISHMAN is too damn long for one night. You're welcome! #scorsese #netflix #theirishman https://t.co/sH06AxJ7he reageer retweet
Lijkt me een goed idee.... ik kwam niet verder dan E2 zullen we maar zeggen...
En ik had hem zo graag leuk willen vinden... deNiro, Pesci, Pacino...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_190229175
Gisteren Moonlight gekeken. Opzich geen slechte film. Maar ik bleef maar wachten tot er iets zou gebeuren..

Toen de film was afgelopen dacht ik ook 'waar heb ik nou eigelijk bijna 2 uur naar zitten kijken'
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 2 december 2019 @ 13:09:55 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_190230587
Ja het meandert een beetje door en net als je denkt nu gebeurt het is het afgelopen. Toch vond ik het een mooie film, vooral door het sterke acteerwerk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190230806
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 13:09 schreef speknek het volgende:
Ja het meandert een beetje door en net als je denkt nu gebeurt het is het afgelopen. Toch vond ik het een mooie film, vooral door het sterke acteerwerk.
Ja dat sowieso. Ze hebben goede acteurs uitgekozen :Y Vond het ook leuk om te zien dat Jharrel Jarome een rol had (2e fase, zijn 'vriend)'. Die had al een heel sterke rol neergezet in When they see us.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Spellchecker maandag 2 december 2019 @ 21:23:15 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190239434
Klaar met The Crown .... verder met 2e seizoen The End of the F***ing World .... kon me niet echt bekoren.

Nu verder met Mytho
pi_190242776
Nieuwe film The Island net eens aangezet.

.. en nog nooit zo snel een film weer uitgezet. :')
pi_190244156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:47 schreef illusions het volgende:
Nieuwe film The Island net eens aangezet.

.. en nog nooit zo snel een film weer uitgezet. :')
Die serie is om z'n slechtheid gewoon het kijken waard. Wat een complete bullshit in 7x een half uur gepropt _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 03-12-2019 07:00:27 ]
pi_190244172
Is dat The Island met Ewan McGregor en Scarlett Johansson? Die vond ik wel ok toen ik die ooit lang geleden zag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190244301
Of bedoel je The I-land?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_190244413
Die trailer zag er interessant uit, maar de serie had weinig met de trailer te maken en meer met Lost.

Alleen de eerste aflevering gekeken btw :+
Er gebeurde wel best veel in die aflevering.
SOONY
pi_190246941
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 06:45 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die serie is om z'n slechtheid gewoon het kijken waard. Wat een complete bullshit in 7x een half uur gepropt _O_
Serie? Ik zet er speciaal "Nieuwe film" bij zodat iedereen 'm snapt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Is dat The Island met Ewan McGregor en Scarlett Johansson? Die vond ik wel ok toen ik die ooit lang geleden zag.
Nieuwe film, niet die met Obi-Wan Kenobi dus, die is wel goed.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 07:34 schreef Karstman het volgende:
Of bedoel je The I-land?
Nee, nieuwe film The Island.
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 december 2019 07:46 schreef DKUp het volgende:
Die trailer zag er interessant uit, maar de serie had weinig met de trailer te maken en meer met Lost.

Alleen de eerste aflevering gekeken btw :+
Er gebeurde wel best veel in die aflevering.
Nieuwe film The Island.

Kom op jongens. 8)7
pi_190249792
Ik weet het niet hoor maar je linkje doet het niet en er is geen film The Island op IMDb anders dan dat Scarlett Johanssen ding en iets uit 1980 en beide staan niet op Netflix. De Nederlandse Netflix dat is. Mocht je in een buitenland zitten of via een VPN Netflixen dan kan het zijn dat je dingen hebt die wij hier niet hebben.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_190250052
Half uur geleden deed die link het toch wel. Leerde ik meteen de term Nollywood kennen :D
pi_190251787
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:54 schreef Karstman het volgende:
Ik weet het niet hoor maar je linkje doet het niet en er is geen film The Island op IMDb anders dan dat Scarlett Johanssen ding en iets uit 1980 en beide staan niet op Netflix.
The Island (2018) - IMDb
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190256022
Ah. Nochtans heb ik die niet in mijn Netflix staan.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 4 december 2019 @ 09:05:32 #237
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_190260889
21 oktober begonnen aan Breaking Bad, gisteravond seizoen 4 afgekeken,
Heerlijke serie geworden, nu nog seizoen 5 kijken.
pi_190261057
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 16:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Half uur geleden deed die link het toch wel. Leerde ik meteen de term Nollywood kennen :D
Ja hoor, die link doet het wel zeker. :Y
pi_190261077


[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 04-12-2019 09:24:54 ]
pi_190261371
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Especial de Natal Porta dos Fundos: A Primeira Tentação de Cristo – 2019 12 0:46 uur - Netflix Original | Comedy, Satire
Jezus wordt 30 en brengt een onverwachte gast mee om kennis te maken met zijn familie. Deze kerstspecial is zo fout, die moet wel van de Porta dos Fundos-comedians zijn.

Magic for Humans – S02 2018 9 - Netflix Original | Comedy, Reality
Justin Willman doet mensen op straat versteld staan en haalt ingewikkelde trucs uit met zijn grappige magie.

Post, The – 2017 6 1:56 uur | Drama, Intellectueel
The Washington Post moet een keuze maken als een rivaliserende krant een primeur binnenhaalt over een decennialange doofpotaffaire waarbij de president is betrokken.

Prince of Tennis ~ Match! Tennis Juniors ~, The – S01 2019 6 - Netflix Original | Drama, Feelgood
Een tennistalent overtreft zichzelf: hij blinkt uit op de baan, inspireert teamgenoten én presteert op school. Gebaseerd op de populaire mangaserie van Takeshi Konomi.

Shelby American – 2019 AL 1:58 uur | Documentaire
Deze documentaire schetst met interviews en vintage beelden het bewogen leven van het Amerikaanse icoon Carroll Shelby die boer, coureur en tot slot ondernemer werd.

Team Kaylie – Deel 2 2019 9 - Netflix Original | Kinderserie
Als de beroemde tiener Kaylie Konrad de wet overtreedt, is het gedaan met haar naam op social media. Ze moet voor straf de wildernisclub van een middelbare school leiden.

Tiffany Haddish: Black Mitzvah – 2019 AL 0:55 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Op haar 40e verjaardag releaset Tiffany Haddish een bombastische special vol zang, dans en rauwe terugblikken op haar lange weg naar vrouwelijkheid.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190262052
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja hoor, die link doet het wel zeker. :Y
Nou ik krijg dit te zien:

Misschien is Nollywood bij mij uitgeschakeld, zou ik niet erg vinden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_190263621
Wat eh is Nollywood?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190263656
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat eh is Nollywood?
nigeriaanse "cinema" :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 december 2019 @ 12:50:45 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190263694
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:48 schreef Karstman het volgende:

[..]

Nou ik krijg dit te zien:
[ afbeelding ]
Misschien is Nollywood bij mij uitgeschakeld, zou ik niet erg vinden.
Bij mij doet de link t wel :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190263759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bij mij doet de link t wel :Y
hier ook gewoon
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190263787
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:48 schreef Slayage het volgende:

nigeriaanse "cinema" :P
Ah! Ik dacht even Netflixfilms :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 december 2019 @ 12:59:35 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190263832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah! Ik dacht even Netflixfilms :+
Flixywood.... of zo :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190264712
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190268807
quote:
Die staat hier in Spanje wel op Netflix
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')