abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 november 2019 @ 01:50:10 #76
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189948687
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 01:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik rij al 2 maanden geen auto meer, en gek genoeg voel ik me er nog lekker bij ook, zelfs als ik met frisse tegenwind en regenbuien de elementen moet trotseren, dan is het even kut roepen en toch nog zo lekker.
En wat een besparing, zeker in combinatie met stoppen met roken bespaar ik zo 300 euro per maand _O-

Echter ga ik binnenkort samenwonen, en dan is een auto toch weer van belang
Aw O+ Mooi man, laat ze lekker de schijt krijgen.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:02:04 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189950058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:52 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ller-thuis~b3921bfa/
[..]

Highlights

This paper aims to evaluate optimal speed limits to economize societal costs.


In this study, experimental and field data as well as data from simulations are used.


From a societal perspective, the optimal speed would be 73 km/h.


From a road user perspective, the optimal speed would be 82 km/h.
Toen we hier thuis over spraken hoorde ik dat mijn opa vroeger altijd zei 'tachtig is prachtig'. Die bleek dus een vooruitziende blik te hebben.

Als je over 100km met 5 minuten langer rijden een liter minder brandstof verbruikt, verdien je in de 5 minuten 1,60*12 = 19 euro per uur!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:04:56 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189950080
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat helemaal niet waar is. Als je op een vierbaansweg rijdt en je mag maar 100, is dat allesbehalve ontspannend, zeker niet als je op een bepaalde tijd op je bestemming moet zijn.
Op tijd aankomen is vooral een zaak van op tijd vertrekken. De snelheid is hierbij van secundair belang.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:06:17 #79
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189950093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Op tijd aankomen is vooral een zaak van op tijd vertrekken. De snelheid is hierbij van secundair belang.
:r
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:07:13 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189950103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

:r
Wat is hier niet waar aan? Je kunt op een reisijd van een uur hooguit 10 minuten winnen door te jakkeren (binnen de wettelijke limieten). Eerder vertrekken is veel effectiever en relaxter.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:11:25 #81
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189950139
Ik denk trouwens dat de overheid ervoor kan zorgen dat brandstofgebruik (en reistijd) omlaag gaat door te investeren in decentralisatie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:16:40 #82
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189950195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 01:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als iemand met bronnen aankomt die niet in je straatje passen, negeer je die.

Alle posts teruggelezen.
Conclusie: Je hebt 0 bronnen geleverd.
Wel heb je de volgende dingen toegevoegd:

- Dit een symboolmaatregel genoemd.
- Gevraagd wanneer de kolencentrales dicht gingen.
- Gezegd dat kerncentrales openen meer effect zou hebben (op 'uitstoot')
- Gezegd dat het volgende kabinet PVV/FVD/CDA wordt, met DENK aan de andere kant (als grootste oppositiepartij?)
- NS monsterlijk duur genoemd.
- Gegoogled op 'volle trein' en een link geplaatst naar de zoekresultaten (bijna een soort bron)

- Nog wat gestrooid met ongefundeerde, subjectieve opmerkingen.
- Mij beschuldigd van het aanleveren van anekdotisch bewijs, nadat ik CBS-cijfers + het NS-jaarverslag had gequote.
- Geopperd dat dit allemaal een complot was om rekeningrijden met overheidscontrole in te voeren en daaruit geconcludeerd dat we in een totalitaire staat leven.
- Mij een mongool genoemd. (inhoudelijk sterk)

- Degene die een rechtszaak begon tegen de staat, een ernstige ziekte toegewenst (letterlijk). (inhoudelijk sterk)
- Nederland een hoerenland genoemd met gefrustreerde mensen (kom eens buiten je bubbel jongen)
- Gezegd dat @Ringo niets toevoegd en moet uitloggen (inhoudelijk sterk)

- Een opmerking over accuzuur en waarom elektrische auto's dus kut waren. (wat uiteraard niet klopte)
- Erop gewezen, door meerderen, dat je niets snapt van accu's, #whataboutisms over klimaatneutraal gaan strooien (erg volwassen).
- Nog wat jammerklachten over deze maatregel en het symbooleffect ervan.
- Gezegd dat de echte vervuilers buiten schot blijven.
- Nog een paar kinderachtige opmerkingen omdat je er niet tegen kan dat je verbeterd werd
- Opeens wat gezever over een papieren probleem en soevereine staat.
- Iets over remwegen.
- Gezegd dat niemand nog een vast contract heeft en elke 2 jaar van werkgever wisselt

In totaal, bij al je uitspraken, heb je 0 bronnen geleverd. Noppes. Nada.
Maar klaag vooral dat anderen de bronnen negeren, en scheld vooral mensen uit voor mongool, en wens vooral mensen een ernstige ziekte toe. En blijf vooral het verhaal verkondigen dat het allemaal een groot complot is om van Nederland een totalitaire staat te maken. En met #whataboutisms strooien, en wijzen naar anderen, zodra het inhoudelijk dreigt te worden.

Echt een goede toevoeging ben je dan. De politiek zou meer naar mensen zoals jij moeten luisteren, aangezien je betrokken en bevlogen bent, met een open blik naar de wereld en helemaal niet een gefrustreerde, vastgeroeste nitwit die geen discussie aandurft omdat al zijn uitspraken ongefundeerd zijn en gebaseerd op zn eigen kortzichtige perceptie van de wereld.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:21:08 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189950229
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat helemaal niet waar is. Als je op een vierbaansweg rijdt en je mag maar 100, is dat allesbehalve ontspannend, zeker niet als je op een bepaalde tijd op je bestemming moet zijn.
Burn-out gespot.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:22:36 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189950237
Snel snel, gauw gauw, nu nu. Ik heb er recht op en ik moet!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189950303
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 22:04 schreef Goldenrush het volgende:
Heel vervelend ook dat de luchtkwaliteit toeneemt en minder kans op fatale ongelukken en files hebt. En dat de CO2 uitstoot afneemt.

Boeit dat? Op zich, als je van leven houdt.

Maakt het uit voor stikstof? Nee, eigenlijk niet.
Mijn voornaamste bezwaar is dan ook vooral dat laatste. Dat de overheid dit voor je het weet aangrijpt als "kijk, zie je wel dat we wat doen?" terwijl eventuele stikstofuitstootwinst (geweldig woord voor Scrabble) hiermee op zijn best marginaal is.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:33:22 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189950331
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:29 schreef Litpho het volgende:

[..]

Mijn voornaamste bezwaar is dan ook vooral dat laatste. Dat de overheid dit voor je het weet aangrijpt als "kijk, zie je wel dat we wat doen?" terwijl eventuele stikstofuitstootwinst (geweldig woord voor Scrabble) hiermee op zijn best marginaal is.
Het is niet fair om de rekening alleen maar bij de boeren neer te leggen. Dus zo laat de rest van Nederland zien ook wat te willen doen. En zoals al gezegd, ook zonder stikstofuitstoot zou het prima zijn naar 100 te gaan. 90 is nog beter. Weinig ongelukken, goedkoop, efficient, snel thuis.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189950374
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:33 schreef LXIV het volgende:
Het is niet fair om de rekening alleen maar bij de boeren neer te leggen. Dus zo laat de rest van Nederland zien ook wat te willen doen. En zoals al gezegd, ook zonder stikstofuitstoot zou het prima zijn naar 100 te gaan. 90 is nog beter. Weinig ongelukken, goedkoop, efficient, snel thuis.
Met oa. de energietransitie doet de rest van Nederland al genoeg. Meedoen aan symboolpolitiek "zodat iedereen wat bijdraagt", zeker als die symboolpolitiek wél wat kost maar niks oplevert is geneuzel voor de PR. Daarnaast, het uitkopen van boeren, wie denk je dat dat uiteindelijk gaat betalen?

Naarmate je de Randstad verlaat is dat snel thuis trouwens voornamelijk waar voor wegen die allang van twee naar drie banen hadden gemoeten (1 baan permanent vrachtverkeer, 1 personenauto's is te weinig voor een drukke weg). Vanaf een vierde baan wordt het inderdaad asfalt als automagneet, maar van twee naar drie maakt nog echt uit.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:43:59 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189950452
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:37 schreef Litpho het volgende:

[..]

Met oa. de energietransitie doet de rest van Nederland al genoeg. Meedoen aan symboolpolitiek "zodat iedereen wat bijdraagt", zeker als die symboolpolitiek wél wat kost maar niks oplevert is geneuzel voor de PR. Daarnaast, het uitkopen van boeren, wie denk je dat dat uiteindelijk gaat betalen?

Naarmate je de Randstad verlaat is dat snel thuis trouwens voornamelijk waar voor wegen die allang van twee naar drie banen hadden gemoeten (1 baan permanent vrachtverkeer, 1 personenauto's is te weinig voor een drukke weg). Vanaf een vierde baan wordt het inderdaad asfalt als automagneet, maar van twee naar drie maakt nog echt uit.
We lopen gewoon tegen de grenzen aan van wat Nederland nog kan dragen als land/systeem. We moeten een keuze maken. Of we worden een soort bedrijventerrein met nog wat kleine parkjes of we blijven een land waar er ook ruimte is voor de natuur. Dat laatste brengt wel met zich mee dat we dus niet onbeperkt economisch kunnen blijven groeien. Dat kost dus 'geld'. Ik geef de voorkeur aan wat minder geld en meer natuur/ruimte. Het is gewoon een keuze.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189950497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:16 schreef VoMy het volgende:

[..]

Alle posts teruggelezen.
Conclusie: Je hebt 0 bronnen geleverd.
Wel heb je de volgende dingen toegevoegd:

- Dit een symboolmaatregel genoemd.
- Gevraagd wanneer de kolencentrales dicht gingen.
- Gezegd dat kerncentrales openen meer effect zou hebben (op 'uitstoot')
- Gezegd dat het volgende kabinet PVV/FVD/CDA wordt, met DENK aan de andere kant (als grootste oppositiepartij?)
- NS monsterlijk duur genoemd.
- Gegoogled op 'volle trein' en een link geplaatst naar de zoekresultaten (bijna een soort bron)

- Nog wat gestrooid met ongefundeerde, subjectieve opmerkingen.
- Mij beschuldigd van het aanleveren van anekdotisch bewijs, nadat ik CBS-cijfers + het NS-jaarverslag had gequote.
- Geopperd dat dit allemaal een complot was om rekeningrijden met overheidscontrole in te voeren en daaruit geconcludeerd dat we in een totalitaire staat leven.
- Mij een mongool genoemd. (inhoudelijk sterk)

- Degene die een rechtszaak begon tegen de staat, een ernstige ziekte toegewenst (letterlijk). (inhoudelijk sterk)
- Nederland een hoerenland genoemd met gefrustreerde mensen (kom eens buiten je bubbel jongen)
- Gezegd dat @:Ringo niets toevoegd en moet uitloggen (inhoudelijk sterk)

- Een opmerking over accuzuur en waarom elektrische auto's dus kut waren. (wat uiteraard niet klopte)
- Erop gewezen, door meerderen, dat je niets snapt van accu's, #whataboutisms over klimaatneutraal gaan strooien (erg volwassen).
- Nog wat jammerklachten over deze maatregel en het symbooleffect ervan.
- Gezegd dat de echte vervuilers buiten schot blijven.
- Nog een paar kinderachtige opmerkingen omdat je er niet tegen kan dat je verbeterd werd
- Opeens wat gezever over een papieren probleem en soevereine staat.
- Iets over remwegen.
- Gezegd dat niemand nog een vast contract heeft en elke 2 jaar van werkgever wisselt

In totaal, bij al je uitspraken, heb je 0 bronnen geleverd. Noppes. Nada.
Maar klaag vooral dat anderen de bronnen negeren, en scheld vooral mensen uit voor mongool, en wens vooral mensen een ernstige ziekte toe. En blijf vooral het verhaal verkondigen dat het allemaal een groot complot is om van Nederland een totalitaire staat te maken. En met #whataboutisms strooien, en wijzen naar anderen, zodra het inhoudelijk dreigt te worden.

Echt een goede toevoeging ben je dan. De politiek zou meer naar mensen zoals jij moeten luisteren, aangezien je betrokken en bevlogen bent, met een open blik naar de wereld en helemaal niet een gefrustreerde, vastgeroeste nitwit die geen discussie aandurft omdat al zijn uitspraken ongefundeerd zijn en gebaseerd op zn eigen kortzichtige perceptie van de wereld.
:') x oneindig vomy.

Je maakt er echt je levenswerk van he. Mij.
Als je zo'n epistel over iemand schrijft met gejijbak, ben je een levensloze stakker..

Ga je ergens anders druk om maken.

Denk overigens niet dat jou postgeschiedenis er heel anders zal uitzien met dit soort getroll, ontwijken van bronnen, de discussie niet aan willen gaan en gezuig.
Maargoed, zelfreflectie is niet bij iedereen een vanzelfsprekend dingetje.

Goede dag verder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:51:06 #90
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189950534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je maakt er echt je levenswerk van he.
Als je zo'n epistel over iemand schrijft met gejijbak, ben je een levensloze stakker..

Ga je ergens anders druk om maken.
Dit kostte me slechts een kwartiertje hoor, nog genoeg leven over.

En ook nu, inhoudelijk in je hemd gezet, snel wegduiken he. En natuurlijk gaan schelden, en met afleidingen komen.
pi_189950551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:51 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dit kostte me slechts een kwartiertje hoor, nog genoeg leven over.

En ook nu, inhoudelijk in je hemd gezet, snel wegduiken he. En natuurlijk gaan schelden, en met afleidingen komen.
Direct reageren ook.
Direct.

Alsof je een homing missle er op hebt staan.

Wil je er een persoonlijke vete van maken ofso?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189950559
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

We lopen gewoon tegen de grenzen aan van wat Nederland nog kan dragen als land/systeem. We moeten een keuze maken. Of we worden een soort bedrijventerrein met nog wat kleine parkjes of we blijven een land waar er ook ruimte is voor de natuur. Dat laatste brengt wel met zich mee dat we dus niet onbeperkt economisch kunnen blijven groeien. Dat kost dus 'geld'. Ik geef de voorkeur aan wat minder geld en meer natuur/ruimte. Het is gewoon een keuze.
Legitieme keuze. Alleen grotendeels een keuze die niet direct bij de individuele burger zelf ligt. Je zou kunnen zeggen dat forensverkeer een keuze is van de burger, maar die hangt nauw samen met overheidsbeslissingen ten aanzien van oa. de woningmarkt, flexibele arbeidsmarkt en tweeverdieners als het standaardmodel. Het overgrote deel van de milieudruk komt van industrie (incl. agricultuur op industriële schaal) en bij verkeer komt het meer van de transportindustrie dan van de forenzen.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:53:16 #93
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189950561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:') x oneindig vomy.

Je maakt er echt je levenswerk van he. Mij.
Als je zo'n epistel over iemand schrijft met gejijbak, ben je een levensloze stakker..

Ga je ergens anders druk om maken.

Denk overigens niet dat jou postgeschiedenis er heel anders zal uitzien met dit soort getroll, ontwijken van bronnen, de discussie niet aan willen gaan en gezuig.
Maargoed, zelfreflectie is niet bij iedereen een vanzelfsprekend dingetje.

Goede dag verder.
3x ge-edit omdat je eerste bericht al niet kansloos genoeg was? Tuurlijk joh.
En natuurlijk jijbakken als een malle, opnieuw klagen over zogenaamde bronnen, in het wilde weg suggereren dat ik ook mensen hier zomaar voor mongool uitscheldt, dat ik ook mensen een ernstige ziekte toe wens die naar de rechter stappen.

Zelfreflectie is je vreemd. Van ons twee ben je de enige met het juiste verrotte karakter om zo te zijn.
pi_189950570
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:') x oneindig vomy.

Je maakt er echt je levenswerk van he. Mij.
Als je zo'n epistel over iemand schrijft met gejijbak, ben je een levensloze stakker..

Ga je ergens anders druk om maken.

Denk overigens niet dat jou postgeschiedenis er heel anders zal uitzien met dit soort getroll, ontwijken van bronnen, de discussie niet aan willen gaan en gezuig.
Maargoed, zelfreflectie is niet bij iedereen een vanzelfsprekend dingetje.

Goede dag verder.
VoMy heeft hier wel een punt en ben benieuwd of je hier inhoudelijk ook een goed weerwoord voor hebt...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2019 09:54:37 ]
pi_189950576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:') x oneindig vomy.

Je maakt er echt je levenswerk van he. Mij.
Als je zo'n epistel over iemand schrijft met gejijbak, ben je een levensloze stakker..

Ga je ergens anders druk om maken.

Denk overigens niet dat jou postgeschiedenis er heel anders zal uitzien met dit soort getroll, ontwijken van bronnen, de discussie niet aan willen gaan en gezuig.
Maargoed, zelfreflectie is niet bij iedereen een vanzelfsprekend dingetje.

Goede dag verder.
:')
pi_189950585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:53 schreef VoMy het volgende:

[..]

3x ge-edit omdat je eerste bericht al niet kansloos genoeg was? Tuurlijk joh.
En natuurlijk jijbakken als een malle, opnieuw klagen over zogenaamde bronnen, in het wilde weg suggereren dat ik ook mensen hier zomaar voor mongool uitscheldt, dat ik ook mensen een ernstige ziekte toe wens die naar de rechter stappen.

Zelfreflectie is je vreemd. Van ons twee ben je de enige met het juiste verrotte karakter om zo te zijn.
En gaat gewoon verder.
Hoe kansloos is je leven als je van een user op fok! je levenswerk gaat maken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189950601
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:53 schreef DW457 het volgende:

[..]

VoMy heeft hier wel een punt en ben benieuwd of je hier inhoudelijk ook een goed weerwoord voor hebt...
Als het nuttig was geweest had ik er graag inhoudelijk op ingegaan.
De afgelopen weken heeft vomy juist laten zien, niet alleen aan mij, dat discussieren weinig nut heeft. Vooringenomenheid en weinig openstaand voor andere inzichten. Laat staan bronnen.
'Ik heb altijd gelijk', zo'n type.

Waarom zou ik er dan tijd in stoppen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189950701
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 09:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is niet fair om de rekening alleen maar bij de boeren neer te leggen. Dus zo laat de rest van Nederland zien ook wat te willen doen. En zoals al gezegd, ook zonder stikstofuitstoot zou het prima zijn naar 100 te gaan. 90 is nog beter. Weinig ongelukken, goedkoop, efficient, snel thuis.
Ik zou het toch anders best fair vinden als we eerst de grootste vervuilers aan zouden pakken. Als 100 rijden een reductie van 0,34% oplevert, hadden we dat percentage ook best bij de boeren weg kunnen leggen.

Er had bijvoorbeeld een regeling opgezet kunnen worden waarbij we in elke gemeente 1 of 2 boeren uit konden kopen. Dan compenseren we meer dan 0,34%. Maar we gaan lekker burgertje pesten en 100 rijden.
pi_189950763
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 10:04 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik zou het toch anders best fair vinden als we eerst de grootste vervuilers aan zouden pakken. Als 100 rijden een reductie van 0,34% oplevert, hadden we dat percentage ook best bij de boeren weg kunnen leggen.

Er had bijvoorbeeld een regeling opgezet kunnen worden waarbij we in elke gemeente 1 of 2 boeren uit konden kopen. Dan compenseren we meer dan 0,34%. Maar we gaan lekker burgertje pesten en 100 rijden.
Voor dat percentage waren er zo verschrikkelijk veel meer opties om te doen.
Maar ergens in het kabinet was er toch iemand die automobilistje pesten het beste idee vond.

In plaats van echt problemen op te lossen, is er voor een maatregel gegaan die zichzelf binnen 10 jaar had opgelost.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189951932
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 10:04 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik zou het toch anders best fair vinden als we eerst de grootste vervuilers aan zouden pakken. Als 100 rijden een reductie van 0,34% oplevert, hadden we dat percentage ook best bij de boeren weg kunnen leggen.

Er had bijvoorbeeld een regeling opgezet kunnen worden waarbij we in elke gemeente 1 of 2 boeren uit konden kopen. Dan compenseren we meer dan 0,34%. Maar we gaan lekker burgertje pesten en 100 rijden.
Dit burgetje pesten is een noodmaatregel. Er is haast, er moeten NU huizen gebouwd kunnen worden.

En met boertje pesten, gaat dat langer duren. Met als gevolg 100.000 mensen die werkloos thuis komen te zitten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')