abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 november 2019 @ 01:50:10 #76
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189948687
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 01:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik rij al 2 maanden geen auto meer, en gek genoeg voel ik me er nog lekker bij ook, zelfs als ik met frisse tegenwind en regenbuien de elementen moet trotseren, dan is het even kut roepen en toch nog zo lekker.
En wat een besparing, zeker in combinatie met stoppen met roken bespaar ik zo 300 euro per maand _O-

Echter ga ik binnenkort samenwonen, en dan is een auto toch weer van belang
Aw O+ Mooi man, laat ze lekker de schijt krijgen.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:02:04 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189950058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:52 schreef VoMy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ller-thuis~b3921bfa/
[..]

Highlights

This paper aims to evaluate optimal speed limits to economize societal costs.


In this study, experimental and field data as well as data from simulations are used.


From a societal perspective, the optimal speed would be 73 km/h.


From a road user perspective, the optimal speed would be 82 km/h.
Toen we hier thuis over spraken hoorde ik dat mijn opa vroeger altijd zei 'tachtig is prachtig'. Die bleek dus een vooruitziende blik te hebben.

Als je over 100km met 5 minuten langer rijden een liter minder brandstof verbruikt, verdien je in de 5 minuten 1,60*12 = 19 euro per uur!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 november 2019 @ 09:04:56 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189950080
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]