abonnement Unibet Coolblue
pi_190021492
quote:
De Kansspelautoriteit werkt aan maatregelen tegen de maker van het populaire voetbalspel FIFA. In de game - vorig jaar het best verkochte spel van Europa - zitten volgens de autoriteit verboden gokelementen. De Amerikaanse gamemaker EA weigert ze er in Nederland tot nu toe uit te halen.

Bronnen bevestigen dat de toezichthouder en de spelmaker hierover met elkaar in gesprek zijn. Dit vertelden ze naar aanleiding van vragen over gokelementen in games van de NOS Podcast over economisch nieuws, POEN.

https://nos.nl/artikel/23(...)r-fifa-maker-ea.html
Zal me niet verbazen als wij net als in België een Ultimate Team krijgen zonder de mogelijkheid om packs te kopen. Ook wel terecht. Kinderen moet hier tegen in bescherming worden genomen.
  dinsdag 19 november 2019 @ 14:54:27 #152
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_190021540
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:20 schreef lesleyyb het volgende:
https://fifaforums.easpor(...)itle-update-7#latest
komt weer een nieuwe update aan

-Improved accuracy of Ground Passes when performed in easy passing situations.

-Increased the speed of Ground Passes performed during Goal Kicks, Free Kicks, and Corner Kicks.

-Penalty Takers will no longer move their heads once the Shoot action is performed.

Praise the fucking lord _O_
Sooooow, na 2 maanden eindelijk de passing verbeteren _O_ dat is gelukkig maar 1/6de van de game cycle _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_190021899
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:40 schreef Roypsv het volgende:
en wat denkt men van die nieuwe vrije trappen glitch ? wtf is dat

Gisteravond bij de e-divisie kwam het ook voorbij. Die vrije trap vloog er ineens in. Die Ajax E-sporter werd helemaal gek.
  dinsdag 19 november 2019 @ 17:50:31 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_190023767
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2019 14:49 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Zal me niet verbazen als wij net als in België een Ultimate Team krijgen zonder de mogelijkheid om packs te kopen. Ook wel terecht. Kinderen moet hier tegen in bescherming worden genomen.

Ach schei toch uit, als volwassen man moet ik zelf weten waar ik mijn geld aan uit geef. Dus dan pakken we iedereen maar aan omdat die ouders hun tyfus kids niet onder controle hebben? :')
  dinsdag 19 november 2019 @ 22:15:38 #155
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_190028798


Heb nu dit en ongeveer 800k om te verbeteren en twijfel een beetje wat ik moet doen. Zwakke plekken van mijn team zijn Douglas Costa (loopt altijd verkeerd en kan voor geen meter afwerken, itt Sterling die altijd gevaarlijk is) en IF Maddison (dient als meest aanvallende van de 3 middenvelders en mist heel veel kansen).

Mertens, Sterling, IF Walker en Rijkaard zijn untradables.

Twijfel tussen 3 opties:

1) Douglas -> Hazard, Pjanic -> Modric (of een andere real middenvelder), IF Maddison -> De Bruyne
2) Douglas -> 88 Overmars
3) Douglas -> Hazard, Pjanic -> Naingolan

Gevoelsmatig is optie 1 meest bang for buck, iemand van jullie hier een mening over?
pi_190029055
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2019 14:49 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Zal me niet verbazen als wij net als in België een Ultimate Team krijgen zonder de mogelijkheid om packs te kopen. Ook wel terecht. Kinderen moet hier tegen in bescherming worden genomen.

Packs kopen zal straks nog wel kunnen maar onder bepaalde voorwaarden. Of alleen met coins of ook met fifa punten maar dan worden alle packs voor Nederland untradeable.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_190029083
Tweede inform Wijnaldum incoming btw. Kan echt een zieke kaart worden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 19 november 2019 @ 22:53:00 #158
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_190029758
nu paar potjes gespeeld en passing is wel echt veel beter, laatste keer dat ik zo lekker tiki-taka kon spelen was op de demo :') :D

rivals games zijn wel weer echt een sweatfest, nu 2 potjes achter elkaar spelen tegen 8 man achter de bal, naar voren rossen en via de flanken met felipe anderson, rashford en bernardo silva proberen hem voor het doel passen, win ze gelukkig wel en geef ze de complete herhaling van elke goal als beloning })

ook eindelijk begonnen met die milestones politano objectives, 2-player pack van Roma krijg ik gewoon Leroy sané :D die wou ik al in mijn main team gooien dus dat komt perfect uit O+
pi_190030028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Tweede inform Wijnaldum incoming btw. Kan echt een zieke kaart worden.
Veel te laat voor de TOTW van morgen. Dat is al intern bekend.
  woensdag 20 november 2019 @ 00:03:59 #160
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_190030965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 23:06 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Veel te laat voor de TOTW van morgen. Dat is al intern bekend.
Onzin. Denk je dat ze zo'n cashcow laten lopen :')
pi_190033758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 15:24 schreef Max23 het volgende:

[..]

Gisteravond bij de e-divisie kwam het ook voorbij. Die vrije trap vloog er ineens in. Die Ajax E-sporter werd helemaal gek.
Als je het filmpje kijkt weetje dat die daar ook in staat..
pi_190033776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 23:06 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Veel te laat voor de TOTW van morgen. Dat is al intern bekend.
Is het niet deze week, dan wel volgende week.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_190035474
Maar nog steeds niemand die ook het idee heeft dat pace veranderd is? Oprecht ik zit gewoon elke partij ineens te zweten tegen tegenstanders met dikke kut teams. Zeg 81 rating en 60 chem. Elke speler van mij wordt omver gebeukt en van alle hoeken gaan ze erin. Inaki Williams in de ruimte aangespeeld en Pique houdt hem bij etc? Gisteren zwaar afgetroeft door Gomez (al vind ik dat met 80-rating een goede kaart). Ze zouden Williams niet bij moeten kunnen houden, gebeurde eerder ook niet. Speel de laatste tijd weinig, heb al een beter team dan ooit aan het begin, en speelde 3 weken geleden nog echt tegenstanders helemaal kapot. ter info

4-2-2-2
Williams, Depay
Suarez (valt tegen) Wijnaldum
Carvalho(scream) - FdJ (standaard)
Mendy - Gimenez - Ramos - Carvajal
Oblak

80k over. kan nog wat verkopen: Jesus RTTF, Allison, Laporte, David Silva. Dus een kleine 100k extra

En Vardy POTM verschrikkelijk bij mij
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_190035989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:49 schreef ebtravel het volgende:
Maar nog steeds niemand die ook het idee heeft dat pace veranderd is? Oprecht ik zit gewoon elke partij ineens te zweten tegen tegenstanders met dikke kut teams. Zeg 81 rating en 60 chem. Elke speler van mij wordt omver gebeukt en van alle hoeken gaan ze erin. Inaki Williams in de ruimte aangespeeld en Pique houdt hem bij etc? Gisteren zwaar afgetroeft door Gomez (al vind ik dat met 80-rating een goede kaart). Ze zouden Williams niet bij moeten kunnen houden, gebeurde eerder ook niet. Speel de laatste tijd weinig, heb al een beter team dan ooit aan het begin, en speelde 3 weken geleden nog echt tegenstanders helemaal kapot. ter info

4-2-2-2
Williams, Depay
Suarez (valt tegen) Wijnaldum
Carvalho(scream) - FdJ (standaard)
Mendy - Gimenez - Ramos - Carvajal
Oblak

80k over. kan nog wat verkopen: Jesus RTTF, Allison, Laporte, David Silva. Dus een kleine 100k extra

En Vardy POTM verschrikkelijk bij mij
Heb je t nou over Rivals of Squad Battles? Ik neem aan dat je in Rivals geen 60 chem teams tegen komt? Squad Battles is inderdaad raar qua pace, 90 pace aanvallers met 90 dribbling worden bijgehaald door 50 pace defenders :-)
pi_190036076
quote:
11s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:24 schreef iScream. het volgende:

[..]

Heb je t nou over Rivals of Squad Battles? Ik neem aan dat je in Rivals geen 60 chem teams tegen komt? Squad Battles is inderdaad raar qua pace, 90 pace aanvallers met 90 dribbling worden bijgehaald door 50 pace defenders :-)
ja met rivals vorige week veel. ook door de 11-ucl speler challenge. Maar laat het 80chem zijn, die teams tikken me ook weg. Ze zouden daar echt meer onderscheid in moeten maken. maar waar ik weer een beetje op pace speelde is dat nu weer volledig weg...
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_190036252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:28 schreef ebtravel het volgende:

[..]

ja met rivals vorige week veel. ook door de 11-ucl speler challenge. Maar laat het 80chem zijn, die teams tikken me ook weg. Ze zouden daar echt meer onderscheid in moeten maken. maar waar ik weer een beetje op pace speelde is dat nu weer volledig weg...
Ach, zou alleen maar goed voor de game zijn eigenlijk. Je ziet bijna alleen maar spelers met hoge pace die gebruikt worden. Zelfs spelers met 80 pace worden al als traag beschouwd, eigenlijk best triest
pi_190037776
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:42 schreef iScream. het volgende:

[..]

Ach, zou alleen maar goed voor de game zijn eigenlijk. Je ziet bijna alleen maar spelers met hoge pace die gebruikt worden. Zelfs spelers met 80 pace worden al als traag beschouwd, eigenlijk best triest
Nja, ben ik het mee eens. Maar er mag wel een verschil zijn tussen zoals gezegd, Inaki Williams (94) vs noem iedereen met <75 pace toch?
Als ik dan zie dat die POTM Vardy mij altijd eruit rent, en scoort uit elke mogelijke hoek, en bij mij nog geen pylon langs kan komen (vind hem oprecht verschrikkelijk, terwijl ik dacht als supersub is hij perfect). Dan zet ik Havertz erin, en die is meestal de eerste meters wel weer gigantisch snel. maar wordt ook altijd ingehaald.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_190038990
Pak net zwarte kaart Alex Telles :) :)
pi_190039173
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Onzin. Denk je dat ze zo'n cashcow laten lopen :')
Onzin toch? Daarom zit ie er niet bij.

L.
pi_190039246
GVD CR7 in TOTW EN IK HEB GEEN WL GEDAAN
  woensdag 20 november 2019 @ 16:15:03 #171
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_190039299
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Onzin. Denk je dat ze zo'n cashcow laten lopen :')
Oei.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 20 november 2019 @ 16:15:55 #172
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_190039310
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2019 16:09 schreef Doublepain het volgende:
GVD CR7 in TOTW EN IK HEB GEEN WL GEDAAN
Die krijg je toch niet _O- Zelfs die fucking Orsic van vorige week is zo zeldzaam als de pest.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_190039336
Ik heb me wel echt in de vingers gesneden met otw Ben Ketser hoor. Man man man.

Gekocht voor nog geen 100k en verkocht toen hij op 140k stond. Inmiddels 429k. ;(
pi_190039500
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 16:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die krijg je toch niet _O- Zelfs die fucking Orsic van vorige week is zo zeldzaam als de pest.
Ik heb Neymar ook uit het niets gepacked dus wie weet
  woensdag 20 november 2019 @ 16:48:09 #175
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_190039714
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2019 16:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik heb Neymar ook uit het niets gepacked dus wie weet
Kan altijd, wellicht heeft EA medelijden met mijn Zilver 1 finish.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')