ik ben ook wel benieuwd. Toen in het Gelredome was het uitverkocht, maar dat was niet super snel. Nu is het dezelfde tour, dus er zijn denk ik toch best wat mensen die het dan niet meer hoeven te zien.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Verdiend wel een eigen topic lijkt me. Ik zit al klaar voor de VVK. Benieuwd of de kaartjes hard gaan dit jaar
Ik verwacht stiekem best veel locals. Ik had hem elders in het land ook overgeslagen denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd. Toen in het Gelredome was het uitverkocht, maar dat was niet super snel. Nu is het dezelfde tour, dus er zijn denk ik toch best wat mensen die het dan niet meer hoeven te zien.
Zou me ook niet verbazen nee. Staat 9 en 11 juli in Duitsland. Dus moet ergens een tussendoortje doen dan.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:23 schreef tompsv18 het volgende:
Sting komt z’n afzegging van dit jaar ook wel inhalen, verwacht ik.
Staat toch ook duidelijk vermeld dat het los van elkaar is? Maar het maakt wel een soort van 4 daags evenement op een terrein, vandaar de keuze. En dan hebben we hier een plekje om over te lullen over het Maiden concert.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:01 schreef Cyanide- het volgende:
Trouwens, de Maiden show is compleet apart, staat los van Bospop, dus of dat nou gecombineerd moet met dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |