Kan morgen wel na de borrel van werkquote:Op donderdag 14 november 2019 08:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wann kom je bij mij een keer slapen
Dan ben je dronken genoeg bedoel je?quote:Op donderdag 14 november 2019 17:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan morgen wel na de borrel van werk
App me maar en we regelen hetquote:Op donderdag 14 november 2019 17:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan morgen wel na de borrel van werk
Gingen de ontmoetingen tussen jou en cachet zo?quote:Op donderdag 14 november 2019 17:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan ben je dronken genoeg bedoel je?
Neequote:Op donderdag 14 november 2019 17:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gingen de ontmoetingen tussen jou en cachet zo?
Blanken gaan minder snel vreemd.quote:Op donderdag 14 november 2019 01:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maakt niet uit blanken zijn dat voor mij
Lolquote:Op donderdag 14 november 2019 18:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Boeiend. Ik ga toch nooit meer monogaam doen.
Die is nu al verknipt voor het leven maarjaquote:
Ik snap sowieso niet dat vrouwen zich laten bezwangeren door hersenloze negers waarvan je weet dat ze toch vreemd gaan.quote:
Misschien kickt ze op beschadigingquote:Op donderdag 14 november 2019 15:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je nou niet geleerd dat al die exotische mannetjes van je hem bij alle vrouwen uit hun broek slingeren
Als je eenmaal een grote dikke donkere penis gehad hebt dan wil en kan je niet meer terugquote:Op donderdag 14 november 2019 18:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat vrouwen zich laten bezwangeren door hersenloze negers waarvan je weet dat ze toch vreemd gaan.
Je door dierlijke instincten laten leidenquote:Op donderdag 14 november 2019 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je eenmaal een grote dikke donkere penis gehad hebt dan wil en kan je niet meer terug
Vraag het in CUL mongoolquote:Op donderdag 14 november 2019 18:17 schreef Solotovski het volgende:
Nou dan doe ik maar wel sambal op m'n spaghetti
Je invalide moeder is een mongoolquote:
Heyquote:Op donderdag 14 november 2019 18:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Boeiend. Ik ga toch nooit meer monogaam doen.
Bedoel je die ene bob van hier?quote:Op donderdag 14 november 2019 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
Stop ik ken mensen die overleden zijn aan mongolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |