abonnement Unibet Coolblue
pi_190927211
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Letterlijk. In mijn woonwijk is een onoverzichtelijke bocht naar rechts (geen zicht door een enorme heg en struiken), ben vlak bij die bocht, komt plots van de andere kant een auto opdoemen die half de binnenbocht neemt; half op mijn weghelft dus en echt rakelings passeert.
10 cm meer naar links en de verzekeringspapieren konden uit de ordner gepakt.
pi_190927807
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Letterlijk. In mijn woonwijk is een onoverzichtelijke bocht naar rechts (geen zicht door een enorme heg en struiken), ben vlak bij die bocht, komt plots van de andere kant een auto opdoemen die half de binnenbocht neemt; half op mijn weghelft dus en echt rakelings passeert.
10 cm meer naar links en de verzekeringspapieren konden uit de ordner gepakt.
Zo’n bocht ken ik ook. Maar goed dat ik daar altijd gas terugnemen en strak op mijn weghelft rijd. Al een paar keer meegemaakt dat een scheuringen die royaal om de hoek stuift in de remmen moet.
Leuk joh, zo hard rijden bij een onoverzichtelijke bocht in een wijk waar ook kinderen fietsen.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190927890
Verbaast me sowieso altijd hoe slecht mensen bochten nemen. Ook als 2 stroken afslaan moet je je hart soms vasthouden, ben al vaker de berm of bijna tegen de stoep gedrukt.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 8 januari 2020 @ 00:06:04 #254
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190929315
Zwaar irritant inderdaad van die lamzakken die niet doorrijden tot hun eigen weghelft voordat ze een straat indraaien :(
pi_190930771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 00:06 schreef Woelwater het volgende:
Zwaar irritant inderdaad van die lamzakken die niet doorrijden tot hun eigen weghelft voordat ze een straat indraaien :(
Ik heb deze tien keer gelezen, maar ik snap het niet.
sig verwijderd door FA
  woensdag 8 januari 2020 @ 09:37:06 #256
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190932227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 06:16 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik heb deze tien keer gelezen, maar ik snap het niet.
Mensen die volgens de rode lijn een straat inrijden en niet gewoon netjes de groene volgen, de bocht afsnijden zegmaar.



[ Bericht 2% gewijzigd door Woelwater op 08-01-2020 09:43:51 ]
pi_190932604
Auto rijdt achteruit uit een parkeervak de weg op, waar ik net rijd.
Ik toeteren als waarschuwing, want de auto stopte niet.
Krijg ik allemaal gebaren naar m'n hoofd alsof ik fout zat, beetje de omgekeerde wereld.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 8 januari 2020 @ 11:22:09 #258
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190933447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Auto rijdt achteruit uit een parkeervak de weg op, waar ik net rijd.
Ik toeteren als waarschuwing, want de auto stopte niet.
Krijg ik allemaal gebaren naar m'n hoofd alsof ik fout zat, beetje de omgekeerde wereld.
Laatst toeterde er iemand omdat ik niet opschoof op de snelweg. Want ik moet voorrang verlenen aan invoegers schijnbaar :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190933494
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:22 schreef daNpy het volgende:

[..]

Laatst toeterde er iemand omdat ik niet opschoof op de snelweg. Want ik moet voorrang verlenen aan invoegers schijnbaar :')
Ja ze seinen ook best wel vaak als je ze er niet tussen laat. Kneuzen. En dat is echt geen situatie waarbij de invoeger geen kant meer op kan, het is alleen een kwestie van beetje gas bij geven. Heb het idee dat sommige mensen gewoon niet hoger willen gaan dan 2000 rpm...
Facts don't care about your feelings
  woensdag 8 januari 2020 @ 11:27:16 #260
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190933526
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:25 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja ze seinen ook best wel vaak als je ze er niet tussen laat. Kneuzen. En dat is echt geen situatie waarbij de invoeger geen kant meer op kan, het is alleen een kwestie van beetje gas bij geven. Heb het idee dat sommige mensen gewoon niet hoger willen gaan dan 2000 rpm...
Ik heb ook geen idee wat het probleem is.
Ik rijd op de cruise en ben derhalve vrij makkelijk in de gaten te houden voor invoegers. Ook zorg ik altijd dat er voor of achter mij ruimte is als ik mensen op de invoegstrook aan zie komen, zodat ze echt wel ergens tussen kunnen. Maar als ze het presteren om exact naast me te blijven rijden voor honderd meter, is dat echt niet mijn probleem.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190936621
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:27 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee wat het probleem is.
Ik rijd op de cruise en ben derhalve vrij makkelijk in de gaten te houden voor invoegers. Ook zorg ik altijd dat er voor of achter mij ruimte is als ik mensen op de invoegstrook aan zie komen, zodat ze echt wel ergens tussen kunnen. Maar als ze het presteren om exact naast me te blijven rijden voor honderd meter, is dat echt niet mijn probleem.
Ja, ik vind dat zo dom... geef dan gas bij of laat je gas los, maar ga niet naast iemand rijden :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 8 januari 2020 @ 15:16:54 #262
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190936730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat zo dom... geef dan gas bij of laat je gas los, maar ga niet naast iemand rijden :')
Ja lijkt me vrij makkelijk in te calculeren bij iemand die een constante snelheid heeft.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 8 januari 2020 @ 17:02:49 #263
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190937938
Rijd ik op een rotonde in de buurt van Hardenberg, scheurt een kerel in een bus met aanhanger met 50-60 km/h over de rotonde. Ik kon nog net boven op de rem gaan staan (reed rustig in 2e versnelling) om te voorkomen dat de hele neus van mijn wagen eraf werd gereden. Auto kwam slippend tot stilstand. Daarna tot 10 geteld en verder gereden.
pi_190938278
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:02 schreef kaasplankje het volgende:
Rijd ik op een rotonde in de buurt van Hardenberg, scheurt een kerel in een bus met aanhanger met 50-60 km/h over de rotonde. Ik kon nog net boven op de rem gaan staan (reed rustig in 2e versnelling) om te voorkomen dat de hele neus van mijn wagen eraf werd gereden. Auto kwam slippend tot stilstand. Daarna tot 10 geteld en verder gereden.
Deden ze vroeger bij Joure ook, met 70-80 over de rotonde 3/4 terwijl het druk is en dan verbaast zijn dat er af en toe iemand probeert ertussen te komen.
.
pi_190938450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:02 schreef kaasplankje het volgende:
Rijd ik op een rotonde in de buurt van Hardenberg, scheurt een kerel in een bus met aanhanger met 50-60 km/h over de rotonde. Ik kon nog net boven op de rem gaan staan (reed rustig in 2e versnelling) om te voorkomen dat de hele neus van mijn wagen eraf werd gereden. Auto kwam slippend tot stilstand. Daarna tot 10 geteld en verder gereden.
Jij moet toch voorrang verlenen aan mensen op de rotonde? En volgens mij zijn de meeste rotondes 50 km/u (minstens). Of bedoel je dat hij de rotonde op kwam rijden?
Facts don't care about your feelings
  woensdag 8 januari 2020 @ 17:37:21 #266
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190938480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:34 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Jij moet toch voorrang verlenen aan mensen op de rotonde? En volgens mij zijn de meeste rotondes 50 km/u (minstens). Of bedoel je dat hij de rotonde op kwam rijden?
Ik reed op de rotonde 3/4 en wilde deze gaan verlaten, hij wilde 1/4 de rontonde op komen rijden. Het was wel een dubbele maar de 2e baan komt er dan aan de binnenkant bij en er staan haaientanden voor verkeer wat de rotonde opkomt. Voor zover ik weet had ik dus voorrang alleen ik kreeg het niet.
pi_190938659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik reed op de rotonde 3/4 en wilde deze gaan verlaten, hij wilde 1/4 de rontonde op komen rijden. Het was wel een dubbele maar de 2e baan komt er dan aan de binnenkant bij en er staan haaientanden voor verkeer wat de rotonde opkomt. Voor zover ik weet had ik dus voorrang alleen ik kreeg het niet.
Je bedoelt zoiets? Als jij 3/4 wilde zat je in de binnenste baan en konden jullie toch prima allebei afslaan daar?



Of bedoel je meer zoiets:

Facts don't care about your feelings
  woensdag 8 januari 2020 @ 17:56:02 #268
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190938837
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:46 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je bedoelt zoiets? Als jij 3/4 wilde zat je in de binnenste baan en konden jullie toch prima allebei afslaan daar?

[ afbeelding ]

Of bedoel je meer zoiets:

[ afbeelding ]
Ja zoals de onderste.



ik blauw en de bus rood.
pi_190938934
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja zoals de onderste.

[ afbeelding ]

ik blauw en de bus rood.
Tja dan heeft hij natuurlijk nooit voorrang... maar misschien reed jij wel veel te hard ;)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 8 januari 2020 @ 18:18:39 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190939154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 18:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Tja dan heeft hij natuurlijk nooit voorrang... maar misschien reed jij wel veel te hard ;)
Nee ik reed een slakkengangetje en hij scheurde de rotonde over, ik kon kiezen of mijn auto kort rijden of bovenop de rem gaan staan. Je hebt dan niet de schuld maar je wordt er nooit beter van. Ik snapte ook niet waarom hij niet de naastgelegen bypass nam. Misschien zat hij te bellen ofzo, ik weet het niet.
pi_190950758
Gaf je niet te vroeg richting aan?
pi_190950809
Wat een leuk topic is dit toch altijd, als je dan eens een ergernis uit, moet je met paint en google maps aangeven hoe het ging, en dan nog is het vast jouw schuld.
Tap tap tap
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:25:50 #273
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190950867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Wat een leuk topic is dit toch altijd, als je dan eens een ergernis uit, moet je met paint en google maps aangeven hoe het ging, en dan nog is het vast jouw schuld.
Ja we laten ons hier niet zo maar foppen :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:29:46 #274
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_190950923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Verkeersinzicht? Als ik in de verte zie dat het stoplicht op rood springt laat ik het gas los en laat de auto rustig wat uitrollen. Doorgaans springt het licht op groen als je er bent en kun je zo door zonder helemaal tot stilstand gekomen te zijn. Ze zitten in de kofferbak te drukken...

Ook mensen die toch kruispunten oprijden als aan de andere kant een file staat... komen die droeftoeters midden op het kruispunt tot stilstand en blokkeren de kruisende weg.
Onbegrijpelijk.
Yes _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_190952030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Wat een leuk topic is dit toch altijd, als je dan eens een ergernis uit, moet je met paint en google maps aangeven hoe het ging, en dan nog is het vast jouw schuld.
>:)
Facts don't care about your feelings
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 14:31:13 #276
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_190964030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Wat een leuk topic is dit toch altijd, als je dan eens een ergernis uit, moet je met paint en google maps aangeven hoe het ging, en dan nog is het vast jouw schuld.
Inderdaad.

Zo had ik laatst dat ik met 70 door een woonwijk reed terwijl ik kattenfilmpjes op mijn telefoon probeerde te kijken. Wil dr opeens uit het niets een of andere voetganger de weg oversteken?!

Ik probeer 'm nog een beetje te ontwijken, maar die klojo raakt met z'n arm alsnog mijn rechter buitenspiegel.
Vervolgens zie ik hem in mijn binnenspiegel ook nog helemaal moeilijk gebaren maken en weet ik het :?

Sommige mensen zijn echt alleen maar met zichzelf bezig :{w
  vrijdag 10 januari 2020 @ 15:11:32 #277
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190964623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Wat een leuk topic is dit toch altijd, als je dan eens een ergernis uit, moet je met paint en google maps aangeven hoe het ging, en dan nog is het vast jouw schuld.
Het was niet eens een irritatie, ik wilde alleen benadrukken wat een goede chauffeur ik ben die zelfs rekening houd met dommen die niet kunnen rijden.
pi_190983069
Het valt me de laatste tijd op dat steeds meer koplampen verkeerd afgesteld staan. Regelmatig kan ik niet eens fatsoenlijk in mijn achteruitkijkspiegel kijken zonder verblind te worden. Vreselijk vervelend.
pi_190983554
Verkeerd afgesteld? Helemaal geen verlichting aan hebben! En dan niet reageren op tientallen grootlichtpulsen en getoeter
  zondag 12 januari 2020 @ 14:15:33 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_190994566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat steeds meer koplampen verkeerd afgesteld staan. Regelmatig kan ik niet eens fatsoenlijk in mijn achteruitkijkspiegel kijken zonder verblind te worden. Vreselijk vervelend.
Schuldig, sorry, maar het is gefikst nu.. irriteerde me er zelf ook aan :@

Zondr gein; eensch, het lijken er idd steeds meer te worden.. Heel veel xenon en LED rijders lijken last te hebben van falende niveauregeling..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_190999865
Yep, m'n broertje werd ook 4x geseind in een ritje en toen ff garage naar laten kijken en stond inderdaad niet goed afgesteld. Heeft ook LED koplampen. Die dingen verblinden je echt zo fel is het. Bij m'n Tesla heb ik ook automatisch groot licht maar uit gezet.
Facts don't care about your feelings
  zondag 19 januari 2020 @ 21:10:50 #282
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191107357
Ben deze avond 2x (eigenlijk in 1) ingehaald door mensen die ik net zelf al in had gehaald, maar gas bijgaven toen ik ze net voorbij reed, en niet naar rechts kon :')
De 2e haalde ik kort daarna weer in, want die reed uiteindelijk voor me en ging van het gas, de eerste duurde wat langer, maar die kwam daarna weer voorbij, etc.
Ik heb continue dezelfde snelheid op de cruisecontrol gereden...

Gisteren in de ochtend onderweg geweest en 4x een situatie gezien waarbij opa/oma *totaal* geen besef hebben gehad van de wereld om hun heen en dus maar wat (gevaarlijks) doen. Bij één daarvan waren we zelf de klos, opa komt gewoon naar links als ik daar al zit, moest hard in de ankers ook nog. Heb getoeterd, maar dat hebben ze allemaal echt niet door |:(
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_191141345
Net bijna een E-bike uit de grill van mijn auto geplukt.
Beste man vond het fietspad niet snel genoeg en vloog zonder te kijken de weg op.

Scheelde echt niet veel, bijna jammer dat die niet even van zijn fiets knikkerde om het te leren.
pi_191141408
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 20:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Yep, m'n broertje werd ook 4x geseind in een ritje en toen ff garage naar laten kijken en stond inderdaad niet goed afgesteld. Heeft ook LED koplampen. Die dingen verblinden je echt zo fel is het. Bij m'n Tesla heb ik ook automatisch groot licht maar uit gezet.
Zo zo je hebt een Tesla via je bedrijfje maar je bent te gierig om een werknemer met autopech uit te betalen? :')
pi_191141423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:06 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Zo zo je hebt een Tesla via je bedrijfje maar je bent te gierig om een werknemer met autopech uit te betalen? :')
:O
Facts don't care about your feelings
pi_191141429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

:O
Faalhaas :')
  woensdag 22 januari 2020 @ 10:10:31 #287
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_191141436
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:01 schreef El-Jaffo het volgende:
Net bijna een E-bike uit de grill van mijn auto geplukt.
Beste man vond het fietspad niet snel genoeg en vloog zonder te kijken de weg op.

Scheelde echt niet veel, bijna jammer dat die niet even van zijn fiets knikkerde om het te leren.
Ja, ik kom die mafklappers afentoe ook tegen op de weg, terwijl er een fietspad naast is.

Die speed pedelecs vliegen ook altijd veel te hard door 30 zones heen, blijkbaar gelden die regels niet voor hun.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_191141447
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Faalhaas :')
Je hebt, zoals altijd, weer geen idee waar je het over hebt.
Facts don't care about your feelings
pi_191142437
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:37 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Mensen die volgens de rode lijn een straat inrijden en niet gewoon netjes de groene volgen, de bocht afsnijden zegmaar.

[ afbeelding ]
Dit leer je toch met rijden of niet? Ik snap het niet meer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191142649
je leert ook netjes je beide handen op het stuur te houden :P
pi_191142667
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik tank meestal bij zo'n onbemande pomp, maar daar krijg ik al groot licht achter me als ik na het tanken even m'n pinpas wegstop _O-
Denk dat ze gewoon even goed willen zien hoe je er uit ziet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191142672
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:01 schreef Maegrim het volgende:
je leert ook netjes je beide handen op het stuur te houden :P
Hoe moet je dan je vriendin vingeren onder het autorijden?
Laat staan koppelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191142693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Afstand houden is ook een dingetje.
Denk dat 90% van de kopstaart botsingen verholpen worden met 20 meter extra afstand houden op de snelweg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191142714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook een keer gehad, de andere kant (oudere mensen) moesten wachten volgens de bebording en ik had voorrang. Opa lette niet op de borden, ipv even wat afstand houden reed hij helemaal door en stopte pas op het laatste punt. En boos kijken zeg, jeetje.
Over dit punt... Opzicht wel interessant....

In de wijk staan soms aan twee kanten auto's geparkeerd, dan past er bij een wegversmalling nog wel net of net niet 2 auto's tussendoor.

Nouja eigenlijk gaat het wel gewoon prima maar het is wel krap zegmaar..

Dus ik rij daar gewoon in, word helemaal boos aangekeken en je ziet de frustratie eraf druipen. De meeste mensen zijn niet zo en schatten gewoon in dat er twee auto's doorheen passen en rijden er gewoon rustig doorheen.

Maar toch blijft het hinderlijk als je de frustratie er vanaf ziet spatten alsof je wat verkeerd doet. Geen idee waarom eigenlijk maar mijn ego voelt zich aangevallen van het gebrek aan inzicht van een ander. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 22 januari 2020 @ 12:08:20 #295
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_191142720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat 90% van de kopstaart botsingen verholpen worden met 20 meter extra afstand houden op de snelweg.
Zeker, het grote nadeel is dat afstand houden tegenwoordig wordt gezien als een gat waar prima nog een auto tussen past. Kun je dus weer van het gas om de afstand voldoende te laten worden, waarop er weer een nieuwe wagen zich ertussen frommelt
pi_191143117
quote:
15s.gif Op zondag 12 januari 2020 14:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Schuldig, sorry, maar het is gefikst nu.. irriteerde me er zelf ook aan :@

Zondr gein; eensch, het lijken er idd steeds meer te worden.. Heel veel xenon en LED rijders lijken last te hebben van falende niveauregeling..
Ik zag eergisteren (Liefkenshoektunnel, file) een Volvo XC90 en iedere keer als 'ie optrok ging de hoogteregeling van de koplichten helemaal naar standje asfalt, en daarna weer terug naar normaal. En het was niet dat 'ie een wheelie maakte ofzo. Gewoon bij het rustig aanschuiven. Is dit normaal, of is dit een gevalletje 'it's not a bug, it's a feature'?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator woensdag 22 januari 2020 @ 13:27:19 #297
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_191143626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:08 schreef noodgang het volgende:

[..]

Zeker, het grote nadeel is dat afstand houden tegenwoordig wordt gezien als een gat waar prima nog een auto tussen past. Kun je dus weer van het gas om de afstand voldoende te laten worden, waarop er weer een nieuwe wagen zich ertussen frommelt
Ja! Dit! Enorm irritatie punt en overkomt mij ook vaak.

Houd ik afstand, want veiliger/netjes. Propt een of andere josti zich er weer tussen waardoor ik automatisch meteen tot "bumperklever" gemaakt word. :(
pi_191143910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:08 schreef noodgang het volgende:

[..]

Zeker, het grote nadeel is dat afstand houden tegenwoordig wordt gezien als een gat waar prima nog een auto tussen past. Kun je dus weer van het gas om de afstand voldoende te laten worden, waarop er weer een nieuwe wagen zich ertussen frommelt
Mja ben je 1 auto lengte later thuis toch..?
Het is meer een psychologisch probleem in de zin van dat een ander blijkbaar vindt dat zijn tijd duurder is dan de jouwe ofzo. Dat wrikt mij ook weleens, teveel aso's in de wereld.
Maar ook hele hordes mensen die het uberhaupt niet zien joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191144515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja ben je 1 auto lengte later thuis toch..?
Het is meer een psychologisch probleem in de zin van dat een ander blijkbaar vindt dat zijn tijd duurder is dan de jouwe ofzo. Dat wrikt mij ook weleens, teveel aso's in de wereld.
Maar ook hele hordes mensen die het uberhaupt niet zien joh.
Of je komt niet meer thuis omdat je achterop je voorganger klapte. Omdat de door jou bewaarde remafstand je werd ontnomen door iemand die zich ertussen frotte die vervolgens opeens op de rem moest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191144551
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Of je komt niet meer thuis omdat je achterop je voorganger klapte. Omdat de door jou bewaarde remafstand je werd ontnomen door iemand die zich ertussen frotte die vervolgens opeens op de rem moest.
Dan heb je wel heel veel pech, maar maakt niet uit toch, je doet alleen jezelf pijn met jezelf frustreren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')