abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 november 2019 @ 02:17:53 #1
488260 oxyconttt
Gewoon wat vragen
pi_189917864
Beste lezers,

Mijn naam geef ik liever niet vrij maar ik ben onlangs 21 jaar oud geworden.

Sinds juni 2018 heb ik last van straatvrees met de rest wat erbij komt kijken.

Nu was ik nieuwschierig, na het proberen van 2 mbo opleidingen die allebei niet afgerond zijn door het niet kunnen concentreren in de klas etc, of ik ook een 21+ test kan doen voor een thuisstudie HBO i.v.m. mijn problematiek.

Graag zou ik het HBO willen proberen aangezien ik denk dat ik daar slim genoeg voor ben. Denken jullie dat dit haalbaar is of is een HBO thuisstudie echt veel moeilijker dan het MBO?

En hoelang ben je ongeveer bezig per week met de opleiding.

Alvast bedankt.
  woensdag 13 november 2019 @ 03:04:58 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189917929
Ik heb geen ervaring met hbo-thuisstudie, maar ben je gemotiveerd echt een studie af te maken en er full time mee bezig te zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door BasEnAad op 13-11-2019 03:26:23 ]
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 13 november 2019 @ 03:05:25 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_189917931
Tenzij je de nieuwe Game of Thrones wilt bedenken ga je voor een hbo-studie, geen HBO.

Maar zonder gekheid, ja, een hbo-studie is een groot verschil met mbo. Op het mbo krijg je veel meer sturing, wordt je echt nog gepamperd, is het een hoop praktijk. hbo is veel meer verantwoordelijkheid, veel meer theorie, dus wordt er ook meer leervermogen vereist en meer concentratie. Bij een thuisstudie op het hbo zit er ook nog een heel stuk discipline bij waarvan je je moet afvragen of je daar de juiste persoon voor bent.

Het afmaken van een studie op wat voor niveau dan ook berust dan ook niet alleen op intelligentie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_189917970