Is een romige chocolademelk, veel romiger dan Chocomel en iets minder zoet.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:43 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Die ken ik nog wel ja
Kan mij alleen niet herinneren hoe het smaakt
Het smaakt nog steeds hetzelfde, komt net als voorheen uit de fabriek van FrieslandCampina.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:22 schreef Nismo91 het volgende:
Die was zeer Nice ! Kan mij nog precies herinneren hoe die smaakt![]()
Ik was toen viesdik
Waar kun je die nog krijgen dan ?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:24 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Het smaakt nog steeds hetzelfde, komt net als voorheen uit de fabriek van FrieslandCampina.
Ik heb het vandaag bij Budget Food gekocht voor 25ct per blik.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:32 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Waar kun je die nog krijgen dan ?
Sorry ik doe nooit de boodschappen
Hmmm, dat hebben ze hier denk ik nietquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:33 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag bij BudgetFood gekocht.
Misschien in een stad/dorp in de buurt? https://budget-food.nl/onze-winkels/quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:34 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Hmmm, dat hebben ze hier denk ik niet
Ik woon in de rest van Nederlandquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:35 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Misschien in een stad/dorp in de buurt? https://budget-food.nl/onze-winkels/
quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder leefde er op.. elke dag wel een pak! Ze vond het heerlijk! Toen het niet meer geproduceerd werd , heeft ze geen chocolademelk gedronken.
Ik heb het in pakken niet gezien, alleen blikjes. Volle tray met 24 blikjes voor 6 euroquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder leefde er op.. elke dag wel een pak! Ze vond het heerlijk! Toen het niet meer geproduceerd werd , heeft ze geen chocolademelk gedronken.
Plaatje werkt niet. Probeer abload.de eens. Ik wil het zien om te gelovenquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:57 schreef Alieda-R het volgende:
De blikjes zien er wel iets anders uit dan voorheen.
[ afbeelding ]
Zo zien de blikjes er nu uit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet. Probeer abload.de eens. Ik wil het zien om te geloven
quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet. Probeer abload.de eens. Ik wil het zien om te geloven
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:24 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Het smaakt nog steeds hetzelfde, komt net als voorheen uit de fabriek van FrieslandCampina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |