Pff, weer dagvulling...quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hiske: Weet je wat we maandag gaan doen? Karikatuur laten maken.
Mylene: Oh wat leuk!
Bestaat er ook blauwe dan?quote:
het zal wel weer overgaan, maar ze doet alle psychologische projecten, bruine ogen blauwe ogen, Stanford, Stockholm etc, eer aanquote:
quote:
... om direct weer een ander onderwerp aan te snijden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hiske: Weet je wat we maandag gaan doen? Karikatuur laten maken.
Mylene: Oh wat leuk!
Het is ook totaal niet boeiend en niet relevant nu vlak voor een finale.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
... om direct weer een ander onderwerp aan te snijden.
Het interesseert ze geen bal.
ring om met schijt eraan?? cockring?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
ik trek chicks aan als magneten
blabla champi op mijn rider
ring om schijt aan
als je twijftelt hak ik de knoop door
ik pak je hand en we gaan weg
help esss
Urnen maken net als Bas utopi1?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
hoorde vanmiddag dat ze ook gaan pottenbakkentis allemaal zo voorspelbaar
hij heeft schijt aan die ring om zijn vingerrrrquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ring om met schijt eraan?? cockring?
Frennie geregeldquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Urnen maken net als Bas utopi1?
@formule kom er maar inquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Ook allemaal zeer relevant en toepasselijk voor een finale...quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Als je twijfelt hak ik de knoop door???quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ring om met schijt eraan?? cockring?
7 kneuzingen in zn armquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
`Wat was het resultaat van zn bezoek bij de dokter/eerste hulp?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:38 schreef Bramenstruik het volgende:
heb het idee dat Frennie al genoeg gekleid heeft
Wauw wel origineelquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Deze 10 blijven en worden weer aangevuld met 5 nieuwe deelnemers. Die mogen gaan uitmaken wie er van de oude garde mag vertrekken. Na vertrek wordt degene die vertrekt weer aangevuld met vers bloed. En zie hier Utopia 3 is geboren...dat gaat het worden denk ik.
pppff wat origineel weerquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat zei ze dokter tegen hem. De dokter deed hem ook pijn...quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een kneuzing zie je niet op rontgen, hij lult
Nee, maar kan de dokter wel zienquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een kneuzing zie je niet op rontgen, hij lult
ok, een kneuzing, maar hij zag er geen zeven of wel??????quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar kan de dokter wel zien
Kennis van mij is van de trap gevallen, fotootje gemaakt, niet gebroken maar wel gekneusd zegt de dokter
Franny was jaloers op lex en shelley die nu veel samen zijn. Dus nu is ze weer depressief pffquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
lex: ik zit alleen, weet je ? fran niet zeuren dus
OMG.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Franny wil een boek over depressie gaan schrijven
Geen idee, heb ik niet gevraagd hoeveelquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok, een kneuzing, maar hij zag er geen zeven of wel??????
Ja of 7 rode plekken weet ik het hoe die arts dat teltquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik niet gevraagd hoeveel
Maar als hij echt 7 kneuzingen heeft moet hij helemaal verrekken van de pijn
Hiske kan dat.quote:
Mijn overwinnig op depressie................ de zoektocht van een danseresje naar piemel, en hoe het je kan genezen, , nu bij BOL.comquote:
Deel 2: Finalequote:Op dinsdag 12 november 2019 17:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mijn overwinnig op depressie................ de zoektocht van een danseresje naar piemel, en hoe het je kan genezen, , nu bij BOL.com
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mijn overwinnig op depressie................ de zoektocht van een danseresje naar piemel, en hoe het je kan genezen, , nu bij BOL.com
En dan een film er van en dat Shelley Franny gaat spelen.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
En dan een film er van en dat Shelley Franny gaat spelen.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
A gatsie, das niet lekker, was het ook op de stream te zien?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:47 schreef Poesjuh het volgende:
Och maris wordt ook wakker hoor. Hoort nu pas dat de ladder weggleed toen hiske erop stomd. Hij branson deed zn arm in de ladder, knal vd ladder met gewicht hiske erop. Hiske rolde er vanaf zegt ie en toen had ie au
I knowwwquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:53 schreef Lelie68 het volgende:
Ik kan die stem en lach van Merel haast niet meer aan..
Werktitel van de film: "And Now The End Is Near"quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Maar de Chinees bellenquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:33 schreef cobain1994 het volgende:
Shelly heeft de rijst vernacheld....
[ afbeelding ]
hij eet al zo, in het begin bij een hap zie je hem netjes met mond dicht eten, en daarna lijkt het alsof hij het als babietje lekker wegsabbelt, alsof dat kreng nog aan de tiet zitquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
\brandson kan beter vloeibaaar eten.. zow zielugh al die neuzingen
7 nog wel. haske paain
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Werktitel van de film: "And Now The End Is Near"
I want titty.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij eet al zo, in het begin bij een hap zie je hem netjes met mond dicht eten, en daarna lijkt het alsof hij het als babietje lekker wegsabbelt, alsof dat kreng nog aan de tiet zit
Voor Cees zeker de ultieme utopiaanse droom?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
Soory,ik moest aan Little Britain denken.
Tramadol denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heeft Brandson ook morfine pilleh
knul zet wel door hoor
gewoon eten.. Bikkel
Morfine pleisters, kan die op z'n smurf plakkenquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heeft Brandson ook morfine pilleh
knul zet wel door hoor
gewoon eten.. Bikkel
Welke tent? De Yurt is al afgebroken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:00 schreef Poesjuh het volgende:
Ik heb zon gevoel dat die tent gewoon gesloopt en afgevoerd wordt morgen...
Oh echt, morgen wordt ie nog opgehaald dan?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke tent? De Yurt is al afgebroken.
Ja en opgeslagen in de gym, morgen gaat het in 'n container en dan naar de HVCquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke tent? De Yurt is al afgebroken.
8:30.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh echt, morgen wordt ie nog opgehaald dan?
waarschijnlijk op de tijd dat hijgerige reuzensquirrels zich massaal uit bomen laten vallenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe laat was dat vallen ..
zijn dr beelden van
mag een wonder zijn dat niemand zn tengels in al die tijd
heeft afgezaagd
met de siestolischerechtsdaaiende elcetrisch zaag ooit
Die kan wel in 40 plusquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
* FreshFruit trekt witte legging snel uitquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:10 schreef Lelie68 het volgende:
Blijft lelijk die broek.. moet net zoals de witte legging verboden worden
Depressief omdat lex en shell weer bondenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat is Franny stil? Ze zit als een dood vogeltje aan tafel.
Keukendienst nee he haha viel mij ook opquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:18 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij moet Gerrit met spoed onder een hersenscan.
Dit is niet normaal met wat hij nu doet.
Volle Maanquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat is Franny stil? Ze zit als een dood vogeltje aan tafel.
Owwwwwwquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Depressief omdat lex en shell weer bonden
Ja merel en Gerrit. Ze wil gwn niet dat shelley gelukkig is. Franny is gwn een dom k*twijfquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Owwwwww![]()
![]()
Maar ze heeft Merel toch nog?
mooie cover voor haar boek.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja merel en Gerrit. Ze wil gwn niet dat shelley gelukkig is. Franny is gwn een dom k*twijf
ontmantelen, nu de boot weg vind ikquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
De lijn lijkt te worden de kleiner wordende groep te meer centraliseren, wanneer gaat Achter het terrein halveren? zodat ze wel op elkaars lip móeten zitten, nog een paar huissies verkopen en dan heeft Regie ook niet meer zoveel moeite om als die leggers in beeld te houden
Tent weg, Silo ook maar weg.. Huissies weg, terug naar de hangmatten
Een rondje?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
Gerrit wil in een luchtballon een rondje Laren,dat kan niet dwaas.
Precies, dat moet het volgende project worden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ontmantelen, nu de boot weg vind ik
Ja hij ging zelfs fluitend de afwas doen...?!quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:28 schreef Gladiolio het volgende:
Wat is Ger beloofd? Hij is veel te uitgelaten.
Klopt. Toen had ik al het idee, dat hij overdreven vrolijk was.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja hij ging zelfs fluitend de afwas doen...?!
Kloptquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:30 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Klopt. Toen had ik al het idee, dat hij overdreven vrolijk was.
Doen kleine kindjes ook. Als ze iets beloofd krijgen, gaan ze ineens helpen.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow dr is niks .. gewoon moe
Bukken kreng
Goeie keus, alle 10 in de silo proppen elke dag nog 7 weken, ze moeten opschieten met uitdunnenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ontmantelen, nu de boot weg vind ik
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:33 schreef Gladiolio het volgende:
Zou Fran Ger buiten ook zo gaan stalken?
Bennie Nijmanquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krijg ut niet te pakken![]()
![]()
fluister ik je naam nog
van wie is dat ?
Benny Nijman denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krijg ut niet te pakken![]()
![]()
fluister ik je naam nog
van wie is dat ?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjampie op mn raider staan
jou hand we gaan samen weg
heb vaak getwijfeld
we gaan samen weg
"HOErrrrrrrrrrrrrr
ja je knort
doen ze allemaal in Dordt
alles 1 keer dragen
je pinpas lekker klagen
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:35 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe slaapplek Hiske?
hij had vanochtend commentaaar op de rap van gerr. paar zinnen waren kinderachtig en niks zeggendquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie wil de kinderlijk rijmdingen eruit.. nah. dan blijft er dus nix over..
quote:
ke thnxs..quote:
Keep them coming Struiszquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjampie op mn raider staan
jou hand we gaan samen weg
heb vaak getwijfeld
we gaan samen weg
"HOErrrrrrrrrrrrrr
ja je knort
doen ze allemaal in Dordt
alles 1 keer dragen
je pinpas lekker klagen
Echt he? Kan er niet meer tegenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
Geen nominatie , dus volgende week weer een dubbele, wat een suspense , het is killing die spanning
Nogmaals: Schakel had gisteren de hele text.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:43 schreef sjampoeh het volgende:
als een magneet trek ik vrouwen aan
ook met een ring, heb ik schijt aan
leef in ik in de waan
als ik jou zie staan
ik zeg eerlijk, je bent de ware ?
de kus op de juiste plek
grr gaat te snel
Hoop wel dat je er van kan slapen Mummie, ja het is me wat pppffffttttt een hele week wachtenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
Geen nominatie , dus volgende week weer een dubbele, wat een suspense , het is killing die spanning
Dat is het gecharmeerde er aan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
en serieus dat die repper zichzelf neemt
Veel te serieus en dat maakt het extra erg.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
Vannacht om half vier de lichten aan en de stem....... NU stemmen!quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
Dat ik hem er bij je indruk.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:10 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie wil graag het woord 'indruk' in de eerste zin hebben.
Vindt het gewoon zielig worden......quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
Stuur maar een mailtje naar zequote:
Jessie's magneet trekt alleen een vals secreet.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
Sinds wanneer trekt een magneet vrouwen aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al geheel aangepast aan het beschamend bedroevende "Eindspel"quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop wel dat je er van kan slapen Mummie, ja het is me wat pppffffttttt een hele week wachten![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie's magneet trekt alleen een vals secreet.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GYm Maneerr heeft ook nws
hij moet naar de chirurg .. zn ietsen is geiets
liesbreuk .. rechterbal hangt op zn knie
je ziet het nu niet
opgerold achter zn naad
Brandson ; o jee
Maneer verder vertellen
de huisarts zee. als je li zwak is is vaak rechts ook
dus ..
29 nov inteek
dikke bobbel rechts links last
bang tot allle balle knel zitten
streamwisse
Die loopt met een sisser af, J de Mol is allang blij dat het schorum van zijn terrein vertrekt, die wil volgens mij weer BB gaan doen, ( las ik ergens)quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben al geheel aangepast aan het beschamend bedroevende "Eindspel"
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 november 2019 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die loopt met een sisser af, J de Mol is allang blij dat het schorum van zijn terrein vertrekt, die wil volgens mij weer BB gaan doen, ( las ik ergens)
Had het ergens gelezen, weet ok niet waar en of het echt zo is, we wachten af, SBS gaat knallen met veel nieuwe prog. volgens ingewijdenquote:
Daar geloof ik nix meer van, de hoeveelheid SL's in versie II is vreselijk, daar gaan ze nooit meer aan beginnen, alleen nog prerecorded shit , lekker ge-edit in de studioquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die loopt met een sisser af, J de Mol is allang blij dat het schorum van zijn terrein vertrekt, die wil volgens mij weer BB gaan doen, ( las ik ergens)
die is er nieeequote:Op dinsdag 12 november 2019 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nogmaals: Schakel had gisteren de hele text.
Dan pakt RTL het wel op, beter ook dan dat groezelige Talpa ......quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar geloof ik nix meer van, de hoeveelheid SL's in versie II is vreselijk, daar gaan ze nooit meer aan beginnen, alleen nog prerecorded shit , lekker ge-edit in de studio
RTL doet helemaal geen moer met live streaming, scheitbakken, alles eerst opnemen en dan monteren.. het tijdperk live meekijken sterft uit, teveel risicoquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dan pakt RTL het wel op, beter ook dan dat groezelige Talpa ......
Ja heel de mediawereld begeeft zich langzaam richting internet en interactie en live uitzendingen en alleen aangaande RLS gaan we precies de andere kant uit, nou goed. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
RTL doet helemaal geen moer met live streaming, scheitbakken, alles eerst opnemen en dan monteren.. het tijdperk live meekijken sterft uit, teveel risico
ughhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Live meekijken naar een enkel showtje van achter Ziggo abbo ja meer geen maandenlange streaming meer, de cijfers laten het al zien, het trekt geen kijkers meer , de TV uitzendingen uit de studio zijn al een aanfluitingquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja heel de mediawereld begeeft zich langzaam richting internet en interactie en live uitzendingen en alleen aangaande RLS gaan we precies de andere kant uit, nou goed. Slaap lekker!
Godkolere, alwéér? die gast moet nu toch doorhebben dat zijn BS preekjes geen zak uithalen .. de clownquote:
Die kijkcijfers waren op zich prima na zo'n lange tijd zeker, gewoon winstgevend hoor anders was het geen 6 jaar doorgegaan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Live meekijken naar een enkel showtje van achter Ziggo abbo ja meer geen maandenlange streaming meer, de cijfers laten het al zien, het trekt geen kijkers meer , de TV uitzendingen uit de studio zijn al een aanfluiting
Voor SBS begrippen jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die kijkcijfers waren op zich prima na zo'n lange tijd zeker, gewoon winstgevend hoor anders was het geen 6 jaar doorgegaan.
quote:
Familie opstellingen.Dit gaat gejank en ruzie opleveren.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere, alwéér? die gast moet nu toch doorhebben dat zijn BS preekjes geen zak uithalen .. de clown
Frustie niet welkom.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie wil neuken? maar het Huissie legt vol met Lafkutten…
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 14:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lieve schat wat bijzonder dat ik jou zo bewonder
geen gedonder, nu ben je hier en heb ik je gevonden
liefde maakt blind en vaak onbemind het laat mij voelen als een heel klein kind
met een appart gevoel voor open doel met mijn grote smoel laat de boel de boel
that's cool
gimme gimme gimme alles wat je hebt ja tijd is geld nu ben jij aan zet
je sexy stijl ja dat laat je zien in bed, met jou aan mijn zijde is alles goed en........
inpricipe ben ik al bijna klaar dan zegt gerrit
Ze heeft vandaag sinds tijden ook iets moeten doen,weliswaar in haar eigen belang.maar toch.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs leggend legt het te continue hijge en te smakke.. dat mens moet ook een snorkel
quote:
Iets met een bloedmooie zoonquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Familie opstellingen.Dit gaat gejank en ruzie opleveren.
Jij vraagt ook niet veel hè?quote:
Die had je zelf al bijna helemaal, toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die had je zelf al bijna helemaal, toch?
quote:
Ik kan daar echt niet meer naar kijken. Zoals die er lamlendig en ongeïnteresseerd erbij ligt.quote:
Vandaag moest ze werken,echt werken,die is 3 dagen van slag hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet meer naar kijken. Zoals die er lamlendig en ongeïnteresseerd erbij ligt.
Oh dat heb ik dan gemist. Heb de hele dag niet gekeken en nog niet bij gelezen hier. Ja dan kan ik me voorstellen dat ze van slag is, echt werken valt nog niet mee.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag moest ze werken,echt werken,die is 3 dagen van slag hoor.
Het lijkt wel de foto die ze bij Wie van de Mol altijd aan het eind laten zien waarbij er steeds weer eentje is weggevaagd.quote:
Ik heb steeds het idee dat ze Mariska belachelijk wil maken. Mariska, had je een leuke dag? Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt, Mariska etcetc.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet meer naar kijken. Zoals die er lamlendig en ongeïnteresseerd erbij ligt.
Verhuizen en tent afbreken,ze was er na 2 uur al helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Heb de hele dag niet gekeken en nog niet bij gelezen hier. Ja dan kan ik me voorstellen dat ze van slag is, echt werken valt nog niet mee.
Dat doet Gerrit ook,ze noemen haar Truusquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat ze Mariska belachelijk wil maken. Mariska, had je een leuke dag? Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt, Mariska etcetc.
Moet je niet aan denken dat zij als winnaar uit de bus komt...quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind het misselijk.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doet Gerrit ook,ze noemen haar Truus
HAHAHAHAHAHA.
Nee inderdaad, maar wie dan wel dat zou ik ook niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Moet je niet aan denken dat zij als winnaar uit de bus komt...
Zal vast wel eens gaan gebeuren als ze eenmaal in Groningen zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar wie dan wel dat zou ik ook niet kunnen zeggen.
Misschien hoopt His dat Gerrit nog eens een keer bij haar in bed kruipt.
als een magneet trek ik vrouwen aanquote:
nou wauw, wat een tekstquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ook met een ring om mijn vinger, ik heb schijt eraan
leef ik in een waan, wat is het snel gegaan
nu heb ik champi op mijn rider staan
ik zeg je eerlijk ik weet dat je bij mij hoort
en als je twijfelt dan hak ik de knoop door
nou geef me een kus op de juiste plek
ik pak jouw hand we gaan samen weg
vaak heb ik getwijfeld maar dit keer is het echt
dus ik volg mijn gevoel en ik zeg
space als je naar me kijkt, wil dit gevoel niet kwijt
hou me vast bijt mij lip dit is....
geen stress, maak me niet druk
hoe je danst hoe je lacht maakt indruk
dit is perfectie van je ogen tot je ass
ik zet een kroon op je hoofd en noem je princess
Helaas Inca....quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:15 schreef Inca het volgende:
De val van Hiske vanaf 15.40 smerig wijf lacht Brandon nog uit ook
Van wie is deze prachtige tekst?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ook met een ring om mijn vinger, ik heb schijt eraan
leef ik in een waan, wat is het snel gegaan
nu heb ik champi op mijn rider staan
ik zeg je eerlijk ik weet dat je bij mij hoort
en als je twijfelt dan hak ik de knoop door
nou geef me een kus op de juiste plek
ik pak jouw hand we gaan samen weg
vaak heb ik getwijfeld maar dit keer is het echt
dus ik volg mijn gevoel en ik zeg
space als je naar me kijkt, wil dit gevoel niet kwijt
hou me vast bijt mij lip dit is....
geen stress, maak me niet druk
hoe je danst hoe je lacht maakt indruk
dit is perfectie van je ogen tot je ass
ik zet een kroon op je hoofd en noem je princess
Link in je DM.Hiske zit gewoon dom te lachen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helaas Inca....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:15 schreef Inca het volgende:
De val van Hiske vanaf 15.40 smerig wijf lacht Brandon nog uit ook
Op Youtube welquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helaas Inca....
[ afbeelding ]
Die is snel verwijderdquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helaas Inca....
[ afbeelding ]
Nope...staat er nog gewoon opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Rechts klikken op het plaatje en open in nieuwe tab. Dan werkt het wel.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helaas Inca....
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Rechts klikken op het plaatje en open in nieuwe tab. Dan werkt het wel.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nope...staat er nog gewoon opAlles is vies aan dat wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een mooie gele/paarse balquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:44 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet om aan te gluren, vrouwenvoetbal
Omdat vrouwen kleurenblind zijn.quote:
Hij kan niet neuken, alleen klaarkomen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:56 schreef BloesBloes het volgende:
Kiek m zitten, ga neuken of zo, stakker![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een lastige materie,en volgens mij in het Engels geschreven.Ik schat dat hij nu bij hoofdstuk 3 is.En wanneer lexy hem zou overhoren hij net een 4 haalt .quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:56 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Lastige materie? Bitcoin is gewoon willekeur en geluk, het is niet marktgevoelig en de koersen worden bepaald door een selectief gezelschap die genoeg Bitcoin bezitten om de markt naar hun goeddunken te manipuleren. Pas als de banken en grote beleggers erin stappen wordt het echt interessant en enigszins voorspelbaar. Gewoon dikdoenerij van onze Jessmans.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is ook wel een lastige materie,en volgens mij in het Engels geschreven.Ik schat dat hij nu bij hoofdstuk 3 is.En wanneer lexy hem zou overhoren hij net een 4 haalt .
Hij was laatst helemaal blij dat de Deutsche Bank bijna een faillissement zou aanvragen,want dat zou het succes van de bitcoins bevestigen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lastige materie? Bitcoin is gewoon willekeur en geluk, het is niet marktgevoelig en de koersen worden bepaald door een selectief gezelschap die genoeg Bitcoin bezitten om de markt naar hun goeddunken te manipuleren. Pas als de banken en grote beleggers erin stappen wordt het echt interessant en enigszins voorspelbaar. Gewoon dikdoenerij van onze Jessmans.
Ah ik weet het ook allemaal niet precies, dit is me verteld door een beleggingsadviseur van m'n ex-schoonvader en die heeft 2 grote huizen op Curacao, dus die zal het wel wetenquote:Op dinsdag 12 november 2019 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was laatst helemaal blij dat de Deutsche Bank bijna een faillissement zou aanvragen,want dat zou het succes van de bitcoins bevestigen.
Zelfs daarin faalt hij volgens mij. Die vluggertjes van hem van hemquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:56 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi om zich achter te verstoppen. Nu even niet schat, ik zit belangrijke dingen te lezen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lastige materie? Bitcoin is gewoon willekeur en geluk, het is niet marktgevoelig en de koersen worden bepaald door een selectief gezelschap die genoeg Bitcoin bezitten om de markt naar hun goeddunken te manipuleren. Pas als de banken en grote beleggers erin stappen wordt het echt interessant en enigszins voorspelbaar. Gewoon dikdoenerij van onze Jessmans.
Een groot minnaar is hij in elk geval niet heb ik begrepen, het is humpf, humpf, humpf en welterusten geloof ik.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs daarin faalt hij volgens mij. Die vluggertjes van hem van hem
Ik kan er ook geen strakke plasser krijgen van dat uitgelubberde vetklep lijf.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:25 schreef BloesBloes het volgende:
En begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou ook moeite hebben met opgewonden raken van Merel,maar hij kiest er zelf voor, de lul!
Ja bij Merel komt toch alleen maar shit uit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel wil nog wat kletsen, maar Jessie is zich aan het voorbereiden op morgen en dus mag ze wel tegen hem aan liggen, maar moet haar klep houden.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:29 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar gaat ie dan; humpf, humpf, humpf ..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |