Wordt ook pas begin volgend jaar ingevoerd.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:08 schreef BoneThugss het volgende:
Maarja zolang de borden niet vervangen zijn mag het dus wel.
Mooi voorlopig nog 130 dus.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wordt ook pas begin volgend jaar ingevoerd.
Maar ze zijn al druk bezig: https://www.rtlz.nl/busin(...)sbord-borden-maximum
quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nooit van airco gehoord? En als het goed is lekt je dek niet hoor.
Je kunt toch niet serieus verwachten dat zoiets van de één op de andere dag ingevoerd gaat worden?quote:
quote:
Dit dus hij laat a foto's zien van een ander land maar goed inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nooit van airco gehoord? En als het goed is lekt je dek niet hoor.
Ga jij maar als ingeblikt sardientje naar een plek waar je niet naar toe wil, op een tijdstip wat je helemaal niet uitkomt.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Droom verder, treinreizen is echt prima. Ga gerust in je koekblik in een file staan als je alleen daar gelukkig van wordt.
Wat jij laat zien is ook anekdotisch bewijs.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad weinig op met anekdotisch bewijs.
Ditquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:09 schreef LXIV het volgende:
Verder denk ik dat als je overal 100 moet rijden, er veel betere doorstroom is en minder ongelukken en wisselen van rijbaan etc. Hierdoor kan het best zijn dat de gemiddelde reistijd daadwerkelijk afneemt. Bovendien is het veel duidelijker, nu is het 100, 110, 120 of 130 en dan ook nog afhankelijk van de weekdag en het tijdstip en dat wisselt dan iedere 5 kilometer.
Gewoon overal 100 is lekker duidelijk.
Zwolle - Utrecht is ongeveer 93 km Constant 130 km/per uur rijden is 43 minuten. Met 100 km per uur wordt dat 56 minuten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks van Utrecht naar Zwolle..... Als ik dat hele stuk 100 moet rijden in plaats van 130 kost me dat ongeveer 40 minuten per dag.
Dan had je het net zo goed op 120 kunnen zetten. Mensen rijden dan sneller. Dan is iedereen eerder op de bestemming en minder mensen tegelijkertijd op de weg.quote:
Wie gaat het dan ook doen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks van Utrecht naar Zwolle..... Als ik dat hele stuk 100 moet rijden in plaats van 130 kost me dat ongeveer 40 minuten per dag.
Dat halen we al maanden niet meer ivm werkzaamheden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:09 schreef Red_85 het volgende:
Mjah, alsof iedereen 100 gaat rijden op de afsluitdijk
Behalve dat niet elke wegdeelnemer 120 kan, mag of wil rijden, dus de snelheidsverschillen liggen hoger wat weer een afname in capaciteit teweeg brengt. Dat was ook zichtbaar bij de toename van 120 naar 130 km/h.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan had je het net zo goed op 120 kunnen zetten. Mensen rijden dan sneller. Dan is iedereen eerder op de bestemming en minder mensen tegelijkertijd op de weg.
Minder druk.
Daarna weer wel.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:19 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat halen we al maanden niet meer ivm werkzaamheden.
Ik vermoed dat er wel wat trajectcontroles bij gaan komen Zeker een weg als de afsluitdijk zonder veel op- en afritten leent zich daar perfect voor.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie gaat het dan ook doen?
Als ik kan kachelen, doe ik dat. Straks ook met 100. 100 door de polders is geen snelheid, dat is levensgevaarlijk. Je ziet het op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Niemand is op de weg aan het letten op die asfalt woestijn. Radio, beetje lullen met z'n allen.
Compleet ziek.
Is vooral heel duur om te implementeren. Daarom is het er nu ook al niet. Die kans is echt nihil.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er wel wat trajectcontroles bij gaan komen Zeker een weg als de afsluitdijk zonder veel op- en afritten leent zich daar perfect voor.
Ach, als de uitstootwaardes waarmee gerekend worden afhangen van de daadwerkelijk gereden snelheden zie ik het nog wel gebeuren hoor... Tot die tijd kan je lekker doortuffen met Flitsmeister op de achtergrond idd.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is vooral heel duur om te implementeren. Daarom is het er nu ook al niet. Die kans is echt nihil.
Dan eerder een smoes voor rekeningrijden met blackboxes. 1x boven de 100 op een verkeerd gps signaal: boete thuis.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ach, als de uitstootwaardes waarmee gerekend worden afhangen van de daadwerkelijk gereden snelheden zie ik het nog wel gebeuren hoor... Tot die tijd kan je lekker doortuffen met Flitsmeister op de achtergrond idd.
Ik zwaai wel naar je vanaf de rechterbaan
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)lometer-per-uur.htmlquote:VVD-fractievoorzitter Dijkhoff zegt niet vrolijk te worden van de maatregelen, maar noemt ze wel het beste voor het land.
Je kan best harder gaan rijden maar daar moet je dan ook naar gaan betalen. In de vorm van snelheidsboetes.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:09 schreef Red_85 het volgende:
Mjah, alsof iedereen 100 gaat rijden op de afsluitdijk of op andere plekken waar geen ene moer rijdt op een lege weg.
Voor 0,34% uitstootwinst, terwijl de kolencentrales en grote industrie blijven uitbrullen. Fuck you politiek, fuck you.
Symboolmaatregel ten top dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |