Oh ik dacht dat dit een hint was, ik klikte al snelquote:Op maandag 11 november 2019 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
Hebben jullie nog wel eens in t fotoboek gekeken na die hausse toen?
twitter:clarinetmoonesc twitterde op maandag 11-11-2019 om 19:44:35ARCADE ON STRICTLY #ItTakesTwo https://t.co/YpCh6FOBLr reageer retweet
Haha. Ik dacht er aan omdat ik dus gepost en heb zitten kijken in het userfototopic.quote:Op maandag 11 november 2019 23:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit een hint was, ik klikte al snel
Toch al na een dag of zo?quote:Op maandag 11 november 2019 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb mijn foto's trouwens weer weggehaald
Nee ze hebben dit al langer. De Hema in mijn dorp zit vlakbij de grote Albert Heijn, dus als ik niet veel nodig heb kijk ik soms eerst bij de Hema en daarna pas bij de supermarkt. Op maandagen wil er nog wel eens wat afgeprijsd zijnquote:Op maandag 11 november 2019 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag vorige week dat de Hema gaat samenwerking met de Jumbo, dus misschien al een uitwisseling van producten.
Dat zag ik ja.quote:Op maandag 11 november 2019 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb mijn foto's trouwens weer weggehaald
Geen apart bowltopic nee. Als er te veel aanmeldingen komen kan ik ze niet kwijt, want de baan is al redelijk volquote:Op maandag 11 november 2019 23:10 schreef Peter het volgende:
Hawaii_T is er al een bowl-topic? ik volg het niet helemaal zo
@:Dave een mot in de eerste computers.. zo komt de 'bug' aan zijn naam. Je was dus heel historisch verantwoord aan het de-buggen
.
Handig! De Hema schijnt ook al in Spanje te zitten maar volgens mij alleen in Madrid, en ze zullen er ook wel geen rookworst hebbenquote:Op maandag 11 november 2019 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee ze hebben dit al langer. De Hema in mijn dorp zit vlakbij de grote Albert Heijn, dus als ik niet veel nodig heb kijk ik soms eerst bij de Hema en daarna pas bij de supermarkt. Op maandagen wil er nog wel eens wat afgeprijsd zijn
Als ze ook geen tompoucen hebben is alle hoop verlorenquote:Op maandag 11 november 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Handig! De Hema schijnt ook al in Spanje te zitten maar volgens mij alleen in Madrid, en ze zullen er ook wel geen rookworst hebben
Ik weet dat ik interesse had aangegeven, toch? Stuur je nog wel een pm met de details van waar hoelaat? en de kosten natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2019 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen apart bowltopic nee. Als er te veel aanmeldingen komen kan ik ze niet kwijt, want de baan is al redelijk vol
Ik weet wel zeker dat ze die niet hebbenquote:Op maandag 11 november 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ze ook geen tompoucen hebben is alle hoop verloren
HEMA-oma-onderbroeken...quote:Op maandag 11 november 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ze ook geen tompoucen hebben is alle hoop verloren
Dat durf ik niet meer, nu ik weet dat je de laatste voyeurs kan zienquote:Op maandag 11 november 2019 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
Hebben jullie nog wel eens in t fotoboek gekeken na die hausse toen?
Goed dat je het zegt, je stond niet op mijn lijstje namelijkquote:Op maandag 11 november 2019 23:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik weet dat ik interesse had aangegeven, toch? Stuur je nog wel een pm met de details van waar hoelaat? en de kosten natuurlijk
Dan is juist De Vliegende Hollander enger, vind ik. Dat moment dat je naar beneden gaat onder dat afdakje, brrquote:Op maandag 11 november 2019 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat in de Vogelrok, ben je daar niet bang je hoofd te stoten? (Niet dat dat kan, maar toch het idee)
(of was jij geen pretparkganger, even vergeten)
Bij een vlucht naar Amerika met de Amerikaanse maatschappij United kreeg ik een stroepweffel bij m'n koffie. Vond ik toch leukquote:Op maandag 11 november 2019 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
De HEMA verkoopt ook al spullen in de V.S. (in de Walmart)
Ik durf daar uberhaupt niet inquote:Op maandag 11 november 2019 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan is juist De Vliegende Hollander enger, vind ik. Dat moment dat je naar beneden gaat onder dat afdakje, brrAlsof je een horizontale guillotine tegemoet gaat
quote:Op maandag 11 november 2019 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, nice. Ben benieuwd.
Vast een hele lieflijke foto die onmogelijk voor iets engs kan worden aangezien.
Da's wel tof jaquote:Op maandag 11 november 2019 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een vlucht naar Amerika met de Amerikaanse maatschappij United kreeg ik een stroepweffel bij m'n koffie. Vond ik toch leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |