Haha loserquote:Op maandag 11 november 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee klopt, Aber bleef me maar stalken
Zoek eens iemand die bij je past, hoe moeilijk dat ook is.quote:Op maandag 11 november 2019 23:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
stiekem, maar dat heb ik bij meer
ben je weer op vakantie?quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:32 schreef 00wildchild het volgende:
Echt waarom is het niet altijd zulk weer als vandaag zo heerlijk dit
hier is het gewoon klote weer..quote:
Welk peloton?quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hier ook maar als ik bij een peloton wil komen kan ik maar beter deze bagger omarmen.
Ja ik was triggered door een reclame van defensie (Reservist landmacht) en zit er al te diep in met trainen om me terug te trekken.quote:
Hoe diep?quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ik was triggered door een reclame van defensie (Reservist landmacht) en zit er al te diep in met trainen om me terug te trekken.
tegenwoordig kunnen ze niet meer zo kieskeurig zijnquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ooit op zo'n open dag van de landmacht geweest, dus ik stel de vraag: ben ik niet te klein? Waarop die man zei: nee hoor!
Ik:
huehuequote:
Nee, maar die 35 kilo bepakking zag ik niet zo zitten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig kunnen ze niet meer zo kieskeurig zijn
[..]
huehue
en als het een iberico ham van 35 kilo is?quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar die 35 kilo bepakking zag ik niet zo zitten.
Dan geen probleem, waar kan ik tekenen ?quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als het een iberico ham van 35 kilo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |