Mochten ze het lekker vinden dan nodig ik je ook wel eens uit.quote:
In Amsterdam kan je dat op je luie reet doen op een bootje, dat vond ik wel chill!quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren Glow gelopen. Vond het een beetje meh.
Veel te ver weg joh!quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
In Amsterdam kan je dat op je luie reet doen op een bootje, dat vond ik wel chill!
Daar ben ik nu drie keer geweest en het wordt steeds minder.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
In Amsterdam kan je dat op je luie reet doen op een bootje, dat vond ik wel chill!
Dan hou ik het bij de herinnering!quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik nu drie keer geweest en het wordt steeds minder.
Altijd. Ik woon eigenlijk in een klein krot maar als ik mensen uitnodig is dat in een mooi huis wat ik dan tijdelijk huur via AirBnB.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:47 schreef Debsterr het volgende:
Dan snap ik de risotto wel.. goeie indruk maken
Ik gebruik hem veel te weinig.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met zo'n daglichtlamp voor energie ofzo?
Amsterdam Light festival is echt amper te vergelijken met Glowquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Sizequeen...quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amsterdam Light festival is echt amper te vergelijken met Glow
Dat is zoveel kleiner en minder indrukwekkend.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd. Ik woon eigenlijk in een klein krot maar als ik mensen uitnodig is dat in een mooi huis wat ik dan tijdelijk huur via AirBnB.
Goede vraag. Nee, maar wel geinteresseerd.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met zo'n daglichtlamp voor energie ofzo?
Niet alleen size, ook qua inhoud.quote:
: { wquote:Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef rival het volgende:
hoe gaat die smiley met dat handje ook alweer?
En dan tegen al die gasten volhouden dat dit echt je huis is.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]zou wel vet zijn, als je huis zo mooi is dat je het kunt verhuren voor fancy dinner parties.
O, ik dacht dat ie de Talk to the hand bedoelde.quote:
Vorig jaar zo'n halfopen boot gedaan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alleen size, ook qua inhoud.
Wat een aanfluiting was dat. Tenzij ze inmiddels iets geleerd hebben van Glow (want de Amsterdamse delegatie wordt ieder jaar officieel rondgeleid).
Maar idd, je kon wel op je luie bipsie zitten in zo;'n rondvaartboot ja.
Met kleine raampjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |