Er zit helemaal geen bowlen in Hot Fuzzquote:Op maandag 11 november 2019 15:49 schreef Guanabana het volgende:
Daar komt ook bowlen in voor namelijk.
Je staat op mijn 'ik weet het nog niet'-lijstje. Samen met I overigensquote:Op maandag 11 november 2019 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu begin ik me ook af te vragen of ik me voor deze meet had opgegeven.
Ah ok. Inmiddels weet ik dat ik niks heb op die dag, dus als het kan mag ik naar het 'ik weet het wel'-lijstje.quote:Op maandag 11 november 2019 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je staat op mijn 'ik weet het nog niet'-lijstje. Samen met I overigens
Ik heb maar aangenomen dat het is voor 'ik weet het wel en ik kom'quote:Op maandag 11 november 2019 16:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok. Inmiddels weet ik dat ik niks heb op die dag, dus als het kan mag ik naar het 'ik weet het wel'-lijstje.
Oh, ja. Dat was het idee idd.quote:Op maandag 11 november 2019 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb maar aangenomen dat het is voor 'ik weet het wel en ik kom'
Leukquote:Op maandag 11 november 2019 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Baan gereserveerd!Het is wel spitsuur rond die tijd. Vanaf 17 uur lijken ze wat meer ruimte te hebben, maar omdat dat waarschijnlijk minder handig is voor de reizigers gewoon 15:00 aangehouden
Komt helemaal goed johquote:Op maandag 11 november 2019 17:30 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik het stiekem ook doodeng vindHoe weet ik nu wie jullie zijn?
En hoe begroet je elkaar?! ZOVEEL VRAGEN
![]()
Hoe kom je aan die beelden van mij?quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je staat op mijn 'ik weet het nog niet'-lijstje. Samen met I overigens
quote:Op maandag 11 november 2019 16:32 schreef Dave het volgende:
Bowl je bij Bison Bowling met bizon ballen?
Connecties, Roosje, connectiesquote:Op maandag 11 november 2019 17:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die beelden van mij?
Geldt dit ook als je je eigen bal en schoenen meeneemt?quote:Op maandag 11 november 2019 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dienstmededeling: we worden wel een kwartier van te voren verwacht. 14:45 dus. Op die manier kunnen we op tijd een paar meurende, zompige, met andermans zweet doordrenkte patta's vinden om aan te trekken en daarna meteen te smijten
Heb je die dan?quote:Op maandag 11 november 2019 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Geldt dit ook als je je eigen bal en schoenen meeneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |