quote:
Op zondag 12 januari 2003 03:00 schreef sabyne het volgende:
Dan roepen ze iets van hangtieten maar als je een hangzak treft word je ook niet blij!!!!
quote:wil je er aan likken dan?
Dan roepen ze iets van hangtieten maar als je een hangzak treft word je ook niet blij!!!!
quote:jullie hebben je tieten dan ook niet in een boxer hè
quote:Ja dat weet ik maar daar heb ik het niet over!
Op zondag 12 januari 2003 03:02 schreef dfr0st het volgende:
?? De ene keer hangt ie de andere keer zit hij strak tegen je lichaam. Net als stijve tepels eigenlijk
quote:wat wil je in dit weer!!!!! eerst warm......dan weer koud!!! TJA.....daar schrik je toch wel van!!! Zeker als je 2 ballen in een zakkie bent!!!
Op zondag 12 januari 2003 03:02 schreef dfr0st het volgende:
?? De ene keer hangt ie de andere keer zit hij strak tegen je lichaam. Net als stijve tepels eigenlijk
quote:In het dorp naast waar ik ben opgegroeid woonde iemand die noemden ze Lammert één-bal. Toen hij op de lager school zat bouwen hij en zijn vriendjes boomhutten. Het was een landelijke omgeving. De mooiste bomen om in te bouwen waren de meest onbereikbare, dus met weinig takken onderaan de stam om in te klimmen.
Om bij de hut te komen maakten ze dan "sporten" van balkjes. Het nadeel was dat iedereen zo gemakkelijk kon zien in welke boom een hut was. En als die van een vijandig groepje was ging natuurlijk direct de fik erin. Toen kwam iemand op het onzalige idee om grote spijkers te gebruiken als treden. Die van 20 cm lengte kon je tien centimeter in de boom slaan en dan had je de ideale trap naar boven. En niemand kon van afstand iets zien.
Natuurlijk moest je als boomhutbewoner altijd alert zijn voor onraad. Zo moest je ook in staat zijn zo snel mogelijk beneden te zijn voor... ja, voor wat? Misschien voor als de vijand een aanval inzette of zo. In ieder geval was het belangrijk.
De snelste manier was om via de kale boomstam naar beneden te glijden. En als de spijkers nu aan de ene kant in de boom zaten, kon men aan de andere kant pijlsnel en onbelemmerd naar beneden zoeffen.
Zo was het ook met de hut waar Lammert deel van was.
En op een dag zat Lammert met zijn hutgenoten hoog in de boom toen er plotseling alarm werd geslagen. Misschien was het slechts een oefening, wie kan het zeggen achteraf.
Een voor één schoten de jongen langs de kale kant van de stam naar beneden en totdat het Lammert zijn beurt was. Hij omhelsde de stam en schoot naar beneden.
Waarom er toen gebeurde wat er gebeurde wist Lammert zelf niet, maar halverwege de afdaling draaide hij ineens een kwartslag rond de stam. En van het ene op het andere moment hing Lammert stil en viel toen achterover. Tot ontzetting van zijn vriendjes op de grond viel hij niet, maar sloeg achterover en bleef met zijn hoofd naar beneden en zijn voeten omhoog aan de boom kleven. Lammert was in een spijker gegleden.
Door de vaart en het gewicht van de jongen was de spijker dwars door zijn broek heengegaan en door de wand van zijn balzak gestoken. Nu hing Lammert aan zijn zak.
Hoe hij uit deze benarde situatie is gekomen is niet bekend, maar sindsdien gaat Lammert door het leven als "één-bal".
quote:
Op zondag 12 januari 2003 03:35 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Nu hing Lammert aan zijn zak.
quote:Hangzak!
Op zondag 12 januari 2003 03:38 schreef StrayDog het volgende:[..]
Lekker hoor.
Het erge is, het is echt gebeurd!!
[ontopic]
Je gaat er maar aan likken als je wilt dat het strak komt te staan
quote:Sommigen hebben zo'n hangzak dat ze hem als rugzak gebruiken.
Op zondag 12 januari 2003 04:09 schreef Rivoche het volgende:
Maarja, kan een vrouw zien of je een hangzak hebt :S
Dan kan het dus.
quote:Maar met andere woorden jij hebt dus hangtieten?
Kun je ook niks aan doen verder.
quote:
Op zondag 12 januari 2003 04:31 schreef StrayDog het volgende:[..]
Maar met andere woorden jij hebt dus hangtieten?
Kun je ook niks aan doen verder.
quote:Ow bah, wat een verhaal. Yak!
Op zondag 12 januari 2003 03:41 schreef NorthernStar het volgende:
Hangzak!Het erge is, het is echt gebeurd!!
quote:Als je met je zak je knieschijven polijst....lijkt mij
Op zondag 12 januari 2003 05:10 schreef Mobster273 het volgende:
vanaf hoeveel centimeter is het een hangzak?
scrotum+hernia
scrotum+elephantiasis
quote:wooooooooooooooooooooow, okeej, dat soort gevallen zie je wel op afstand
Op zondag 12 januari 2003 14:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Foto's plaatsen van hangzakken mag vast niet van de modjes, maar als je echte hangzakken wil zien, zoek maar eens op internet met als zoektermen:scrotum+hernia
scrotum+elephantiasis
quote:Urgh.. daar wordt je idd niet echt blij van...
Op zondag 12 januari 2003 14:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Foto's plaatsen van hangzakken mag vast niet van de modjes, maar als je echte hangzakken wil zien, zoek maar eens op internet met als zoektermen:scrotum+hernia
scrotum+elephantiasis
quote:hehe
Op zondag 12 januari 2003 14:26 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Urgh.. daar wordt je idd niet echt blij van...
(en ik moet eens leren niet zo nieuwsgierig te zijn)
quote:hehe kon dat geval al van heb ik dat ofzo, das toch zo'n gozer die er letterlijk op zit
Op zondag 12 januari 2003 14:26 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Urgh.. daar wordt je idd niet echt blij van...
(en ik moet eens leren niet zo nieuwsgierig te zijn)
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 12-01-2003 14:29]
quote:Ik kwam met googlen een man uit Fiji tegen
Op zondag 12 januari 2003 14:27 schreef Pushit het volgende:[..]
hehe kon dat geval al van heb ik dat ofzo, das toch zo'n gozer die er letterlijk op zit
quote:Die laatste wel jah..
Op zondag 12 januari 2003 14:27 schreef Pushit het volgende:[..]
hehe kon dat geval al van heb ik dat ofzo, das toch zo'n gozer die er letterlijk op zit
* Naar de wc rent..
quote:Je bent gewoon zielig als je over hangtieten of hangzakken zeurt, get a life. Als je daar al niet eens mee kunt leven
Maar ja... dat kom je denk ik ook alleen weer tegen in van die Derde Wereld landen....
ps. Mod dit kan toch nog wel? anders haal maar weg...
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:29 schreef X-Ray het volgende:
Altijd nog beter dan hang/flubberschaamlippen. Die balzak kruipt nog wel eens omhoog, die lippen zakken alleen maar verder.
quote:
Op zondag 12 januari 2003 03:35 schreef NorthernStar het volgende:
Door de vaart en het gewicht van de jongen was de spijker dwars door zijn broek heengegaan en door de wand van zijn balzak gestoken. Nu hing Lammert aan zijn zak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |